خانواده و جامعهفرزندان

دکوراسیون اتاق کودک

77558_361

اگر به زودی قرار است فرزندی به جمع شما اضافه شود، به شما تبریک می گوییم. حتما برای درست کردن اتاق کوچولویتان صبر ندارید. اگر هنوز دست به کار نشده اید خواندن این مطلب به شما کمک می کند.

اصلا مجبور نیستید تمام وسایل مورد نیاز را بصورت نو و دست اول تهیه کنید. چون بهرحال بچه ها تا ابد نوزاد نمی مانند و خیلی زود بزرگ می شوند. می توانید از نزدیکان تان که بچه هایشان بزرگ شده اند یا از طریق روزنامه ها وسایل دست دوم تهیه کنید و آنها را ترمیم و قابل استفاده کنید.

اما آنچه که لازم است حتما در خرید آن دقت کنید و از صرف هزینه در مورد آن نگران نباشید، سرویس خواب کودک است. مهمترین وسیله مورد نیاز برای کودک دلبند شما وسایل خواب است. چون بچه ها بیشتر اوقات خود را در خواب می گذرانند.

برای دیوار اتاق خواب کودک تان مجبور نیستید از کاغذ دیواری یا رنگ های گرانقیمت استفاده کنید. یک مادر و پدر با سلیقه که دیوار های اتاق بچه شان را خودشان و با سلیقه خودشان نقاشی می کنند هم متحمل هزینه کمتری می شوند و هم یک اثر هنری به کودکان شان تقدیم می کنند.

دقت کنید که برای رنگ اتاق بچه ها حتما از رنگ های غیر سمی استفاده شود. برای آنکه کاملا از این جهت اطمینان داشته باشید، باید یه ماه قبل از وضع حمل مادر رنگ آمیزی اتاق کودک انجام شود.

فرشی را برای این اتاق انتخاب کنید که از الیاف طبیعی بافته شده باشد و گرد و غباری از آن خارج نشود تا به ریه کودک تان آسیبی وارد شود.

دختر یا پسر بودن فرزند شما در دکوراسیون آن موثر است. اگر کودک شما در اتاق خود تنها ست مشکلی نیست اما اگر اتاق بچه ها اشتراکی است حتما این را در نظر داشته باشید

 که اتاق برای هر دو کودک راحت و قابل استفاده باشد.

و فراموش نکنیدکه اتاق بچه ها بیش از آنکه لوکس و زیبا باشد باید ساده و کاربردی و بسیار راحت باشد.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا