آشپزی

طرز تهیه گل کلم سوخاری برای کاهش وزن

[ad_1]

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از آموزش آشپزی همراه باشید :

تهیه گل کلم سوخاری,درست کردن گل کلم سوخاری

با این گل کلم سوخاری خوش طعم رژیمی وزن تان را کم کنید

خوراکی های بسیاری برای کاهش وزن و لاغر شدن وجود دارد. این بار می خواهیم طرز تهیه گل کلم سوخاری را به شما آموزش دهیم. با این خوراکی می توانید وزن تان را کم کنید.

اصل این غذا به عنوان پیش غذاست. گل کلم، کاهش دهنده سریع سلول‌های سرطانی است و جلوی رشد آن را می‌گیرد. باعث هضم بهتر غذا می شود. و از انواع آرتروز پیشگیری می‌کند.

دردهای مزمن خاص روده را کاهش می دهد و یک خبر خوبی که خانم‌ها را خوشحال می‌کند این است که ماده غذایی فوق‌العاده‌ای برای کاهش وزن است.

طرز تهیه گل کلم سوخاری برای کاهش وزن :
اول از همه یک گل کلم متوسط را به قطعه های کوچک خرد کنید.

گل کلم را بشویید و داخل یک قابلمه آب با کمی نمک بریزید. بگذارید چند جوش بزند. فقط مراقب باشید له نشود و زیاد نپزد زیرا اینقدر بافت آن ظریف است که نیازی به زمان زیاد برای پختن ندارد. همین که یک کم نرم شود کافی است.

بعد دو تا تخم‌ مرغ را خوب هم بزنید و در یک قابلمه کوچک مثلا شیرجوش تا نصف روغن مایع مخصوص سرخ کردنی بریزید بگذارید حسابی داغ شود.

بعد از اینکه گل کلم ها نرم شدن، در آبکش بریزید. بعد در یک ظرف مناسب یک لیوان آرد سوخاری بریزید اگر از پودرهای آماده استفاده می‌کنید که نیازی نیست چیزی به آن اضافه کنید. اما اگر خودت می‌خواهید پودر سوخاری درست کنید؛ نان های باگت که بیات می‌شوند را دور نریزید.

آن ها را بگذارید داخل یک سینی چند روزی بمانند تا خوب خشک شوند بعد آن ها را آسیاب کنید و به آن طعم دهنده مثل نمک، فلفل، زردچوبه، پودر سیر، ادویه و زنجبیل یا هر ادویه دلخواه دیگری اضافه کنید.

گل کلم ها که نرم شدند و در آبکش ریخته شدند، کمی خنک شدن و آب آن ها گرفته شده. حالا به ترتیب گل کلم‌ها را اول در تخم مرغ، سپس در آرد سوخاری و در انتها داخل روغن خیلی داغ شده بریزید و اجازه بدهید سرخ شوند. بعد روی دستمال حوله‌ای آشپزخانه قرارشان بدهید که روغن اضافی آن ها گرفته شود.

در نهایت که تمام گل کلم‌ها تمام شدند به ظرف مورد نظر منتقل و با کمی سبزیجات تزئین و سرو کنید. برای تهیه سس هم یک قاشق شوید تازه‌ی خرد شده، یک حبه سیر له شده و مقداری نمک و فلفل سیاه را با نصف لیوان سس مایونز مخلوط کنید و کنار کلم سوخاری  بریزید.

منبع : ashpazi.hmg.ir


منبع:
http://www.beytoote.com/cookery/rejimi-ghaza/fried1-cauliflower-recipe1.html

[ad_2]

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای آشپزی

مجله اینترنتی گلثمین آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا