ماورای طبیعت

4 مکان مرموز و ماورا طبیعی در کره زمین

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از ماورای طبیعت همراه باشید :

آیا چیز عجیب و غریبی در منطقه 51 وجود دارد؟

 

این منطقه نظامی در حدود 80 مایلی (130 کیلومتری) ایالت لاس وگاس می باشد. این منطقه اسرارآمیز نظامی زمانی به اوج شهرت خود رسید که ادعا شده بود تصاویر گرفته شده از موجودات فضایی در جریان حادثه سقوط سفینه ناشناخته که در شهر نیومکزیکو در سال 1947 صورت گرفت، در این منطقه اتفاق افتاده است. در این تصاویر ویدیوهایی از موجودات فضایی معمول نشان داده شد که باعث بوجود آمدن بحث های فراوانی در سراسر جهان در این موضوع شد. ادعا شده است که اشیای پرنده ناشناخته (یوفو) های بسیاری در اطراف این منطقه مشاهده شده است.

Wfm_area51_map_en

مثلث برمودا

یک از نقاط اسرار آمیز کره زمین ناحیه‌ای مثلث شکل می باشد که رئوس آن را نوک جنوبی فلوریدا-جزیره برمودا و سن خوآن پورتوریکو تشکیل می دهد. در این ناحیه گفته می شود که اکثر هواپیماهایی که حرکت نموده اند تا کنون بازنگشته اند.

در چند سال اخیر دانشمند با بررسی این ناحیه مرموز به این واقعیت دست یافتند که در این ناحیه میدان مغناطیسی عجیبی وجود دارد که سبب آن می شود که سیستم های الکترونیکی نتوانند به خوبی کار کنند و به همین دلیل است که اکثر حوادثی که در این منطقه رخ داده اند از طریق راداری های مسیر یاب محو گشته اند. به هر حال هرچه باشد این ناحیه جزو نقاط ممنوعه امروزی می باشد و از اسرار آمیز ترین نقاط کره زمین است.

 

Bermuda triangle

خطوط صحرای نازکا

اگر چه شاید آتلانتیس یک افسانه باشد اما خطوط اسرارآمیز صحرای نازکا یک حقیقت هستند!

این خطوط بزرگ اسرار آمیز که در زمین های خشک و کشاورزی ساحلی پرو ترسیم گشته اند تصاویری از میمون، عنکبوت و گیاهان و اشکال ناشناخته دیگری را نشان می دهد. هیچکس نمی داند که چرا ساکنان این منطقه در حدود 500 سال قبل از میلاد باید یک چنین خطوط و اشکالی را ترسیم بکنند و حیرت انگیزی که در پدید آوردن این تصاویر است را تنها می توان از آسمان مشاهده نمود و بسیار عجیب است که بتوان چنین اشکالی را در آن زمان و با این دقت پدید آورد.

 

 

The lines of Nazca desert

استونهنج

هدف از این آثار باستانی چه بوده است؟ یک آرامگاه یا یک بنایی برای نشان دادن زمان انقلاب زمستانی یا محلی برای فرود بشقاب پرنده ها؟

این مکان که توسط کشاورزان و دامداران در 5000 سال پیش ساخته شده است هیچگونه نوشته یا نمادی برای معرفی خود ندارد و تنها از سنگ هایی که به شکل دایره دور هم جمع شده اند ساخته شده است. این مکان عجیب در سالیسبوری انگلستان می باشد.

 

Astonheng


منبع:
http://www.asemooni.com/science/paranormal/4-mysterious-places-on-earth

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا