رازهای موفقیت

4 نکته از معاون BMW برای معرفی بهتر برندتان

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از رازهای موفقیت همراه باشید :

مجله دیجی کالا – مجید نوردوست: تاحالا شده فکر کنید شرکت یا برندی که در اختیار دارید در حال درجا زدن است و پیشرفت زیادی ندارد؟ اگر چنین حسی دارید، چند راه حل را به شما پیشنهاد می‌کنیم که می‌توانند روند فعالیت شرکت‌ و برندتان را دگرگون کنند. اینکه بدانید به چه شکل و در چه زمانی دست به ایجاد تغییرات در شرکت خودتان بزنید، شما را به یک رهبر خوب و مدیری موفق تبدیل خواهد کرد.

شرکت BMW با ایجاد تغییرات ساختاری در خودش توانست به‌ یکی از برندهای محبوب خودرو در دنیا تبدیل شود.  بازار اتومبیل‌ها در حال حاضر رو به پیشرفت است و به همین دلیل شرکت‌های مختلف باید به روش‌های متفاوت، میزان موفقیت خودشان را افزایش دهند. دیوید دونکان (David Duncan) معاون شرکت BMW در آمریکا به ۴ نکته برای معرفی بهتر یک برند و شرکت اشاره می‌کند که در ادامه آن‌ها را بیان می‌کنیم.

۴ نکته از معاون BMW برای معرفی بهتر برندتان

۱. همیشه گوش کنید

اولین قدم برای ایجاد تغییرات در شرکت، گوش دادن به درخواست مخاطب‌های مختلف است. مردم بازخوردهای مثبت و منفی زیادی دارند و باید به تمام آن‌ها گوش کنید. باید سعی کنید که فعالیت‌های شرکت را با توجه به تغییر نیاز کاربران عوض کنید. این موضوع در تمام حوزه‌ها و صنعت‌های مختلف کاربرد دارد.

۲. خودتان را محک بزنید

در قدم دوم باید شرکت خودتان را محک بزنید. به طور مثال خود را جای مشتری قرار دهید و فعالیت‌های شرکت را از دید او نگاه کنید. شرکت BMW با انجام دادن این کار فهمید که تبلیغات‌اش هیجان‌انگیز نیست و مردم زیاد آن‌ها را دوست ندارند. مردم می‌خواستند که این شرکت محصولاتی خلاقانه و با کیفیت را تولید کند. برای جذب کردن مشتریان سطح بالا، باید محصولی با کیفیت و سطح بالا هم تولید کنید.

همچنین باید به شکل معرفی محصولات خود به مشتریان هم فکر کنید. تبلیغات باید به شکلی باشند که مشتری به خوبی متوجه نقاط قوت محصولی که تولید کرده‌اید، بشود. همچنین در تبلیغات نباید زیاده‌روی کرد. با این کار می‌توانید شرکت خودتان را از دیدگاه مشتریان محک بزنید.

۴ نکته از معاون BMW برای معرفی بهتر برندتان

۳. از خود راضی نباشید

یکی از چیزهایی که باعث می‌شود به شرکت خودتان آسیب بزنید این است که فکر کنید روند شرکت همیشه خوب است و توانسته‌اید نظر مردم را به سمت خودتان جلب کنید.

 به‌طور مثال ممکن است بخواهید همیشه یک شرکت دوست داشتنی از دید مردم باشید و سعی کرده‌اید که فعالیت‌های شرکت هم در این راستا باشد. اینجاست که باید بدانید هیچ روش و دلیل خاصی برای این که یک شرکت خوب باشید وجود ندارد و باید کارهای مختلفی انجام دهید.

همیشه دست به کارهای جدید بزنید تا بتوانید به روند موفقیت‌های خودتان ادامه دهید. هیچ کس نمی‌تواند تمام مشکلات را حل کند و به همین دلیل باید جایگاه افراد را تغییر دهید. تغییر دادن جایگاه افراد باعث می‌شود که تجربه‌های جدید به وجود بیاید تا افراد مختلف بتوانند برای کاری که می‌خواهند انجام دهند، راه حل‌های جدید خلق کنند. برای اینکه بتوانید تجربه‌های کاری خوب به وجود بیاورید باید نقش افراد را بارها و بارها تغییر دهید تا آن‌ها بتوانند در جایگاه درست کار کنند.

۴ نکته از معاون BMW برای معرفی بهتر برندتان

۴.همه چیز تبلیغات و بازاریابی نیست

بازاریابی و تبلیغات تنها روش برای تغییر برند یا معرفی فعالیت‌های آن نیست. شما باید به تمام روش‌هایی که فعالیت شرکت‌تان را به مشتری مربوط می‌کند، آگاهی داشته باشید. باید با مشتریان خود در ارتباط باشید و همیشه با آن‌ها به خوبی برخورد کنید.

باید به مشتریان خود گوش کنید و ببینید آن‌ها از چه چیزهایی خوششان می‌آید و چه چیزهایی باعث می‌شوند که شرکت‌های دیگر از نظر آن‌ها موفق باشند. اگر بتوانید این‌کار را رعایت کنید، قطعا می‌توانید خودتان را در ذهن مشتری نگه‌دارید.


منبع:
http://www.bartarinha.ir/fa/news/264293/4-نکته-از-معاون-bmw-برای-معرفی-بهتر-برندتان

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا