طنز و کاریکاتور

طنز؛ تو مو می بینی و ما مدل مو!

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از طنز و کاریکاتور همراه باشید :

ماهنامه خط خطی – فریور خراباتی: در بسیاری از کشورهای دنیا، موضوع از این قرار است که مشکل جامعه فوتبال، مدل موی بازیکنان نیست و آنجا متاسفانه و بدبختانه و با عرض خجالت و گلاب به رویتان، خبری از کمیته اخلاق و منشور اخلاقی نیست که اگر بود بازیکنانی مثل رونالدینیو و نیمار هرگز فوتبالیست نمی شدند و هم اکنون در برزیل مشغول کفتربازی بودند.

به هر حال این خلأهای مدیریتی و قانونی باعث می شود که بازیکنان در کشورهای خارجی به خودشان اجازه دهند که مدل موهایشان را به هر شکلی که می خواهند دربیاورند. در این مطلب قصد داریم چند مدل موی عجیب را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم:

رونالدو لوییز نازالیا دالیما

تو مو می بینی و ما مدل مو!



هیچکس نفهمید که چطور شد که یکی از پرافتخارترین و بهترین مهاجمان تاریخ، یک شبه چنین بلایی به سر خودش آورد. آگاهان بر این باورند که شب های قبل از فینال، رونالدو همواره باید یک کاری می کرده. یک بار پیش از فینال جام جهانی 1998 فرانسه یک کارهایی کرده بود که نمی توانست یک لیوان را از روی زمین بردارد و روی میز بگذارد. یک بار هم شب فینال جام جهانی 2002 که کسی نفهمید دلیل انتخاب این مدل مو چه بوده.

به گفته برخی شاهدان عینی مربی برزیل به کاپیتان این تیم گفته بود: «کله این پسر رو بگیر از ته بتراش» که وسط کار کاپیتان به مربی می گوید: «رونالدو قول داده از این به بعد درس هاش رو بخونه و مشقاش رو بنویسه.» به همین دلیل مربی ناگهان وسط کار پشیمان می شود و موهای رونالدو این شکلی می شود!

آبل ژاویر

تو مو می بینی و ما مدل مو!



ملی پوش تیم فوتبال پرتغال زمانی که متوجه شد جز پنالتی دادن، استعداد دیگری در زمین فوتبال ندارد، و اسمش هم که شبیه اسم این ویروس جدیدهاست، با خودش گفت بهتر است که خودش را تبدیل به «عبرت خلق» کند تا درسی شود برای نسل های آینده! اساسا برخی از انسان ها دوست دارند درس عبرت بشوند، به بنده و شما چه ربطی دارد؟
جبرئیل سیسه

تو مو می بینی و ما مدل مو!



این مهاجم تیم ملی فرانسه از 10 سال عمر مفید ورزشی اش تنها کار بزرگی که توانست انجام دهد، گل زدن به تیم ملی جوانان کشورمان بود و بقیه 10 سال را با مصدومیت سپری کرد. او عادت داشت هر زمان که مصدوم می شود، تلافی اش را سر مدل موهایش دربیاورد. مریض بود بنده خدا… و بالاخره طوری مصدوم شد که دیگر فرصت حضور در میادین ورزشی را پیدا نکند!
کارلوس والدراما

تو مو می بینی و ما مدل مو!



می گویند مارکوپولو زمانی که از کشور ما عبور کرده، تعدادی شامپو زبر صحت گرفته و به کلمبیا برده! والدراما که از سال 1985 توانسته موهای خود را به همین کیفیت نگه دارد، شامپوهای زبر صحت را به یک شیمی دان در کلمبیا داده (کلمبیا شیمی دان زیاد داره!) و گفته «داداش فرمول شیمایی برعکس این رو پیدا کن بی زحمت» و در پایان از مسئولین این کارخانه تشکر کرده.

والدراما همچنین بارها درخواست مدیران شرکت شامپو تلخک را رد کرده و گفته «از دار دنیا همین یه مدل مو برام مونده، بی خیال ماش ید جون داداش!» همچنین به دلیل مدل موهایش هرگز کسی به خواستگاری دخترانش نیامده، دلیل هم نمی خواهد، فرض کنید در مراسم عروسی تان، پدرزن تان این شکلی باشد!


تاریبو وست

تو مو می بینی و ما مدل مو!



تاریبو وست برادر تاریبو ایست، از بازیکنان اسبق تیم ملی فوتبال نیجریه و باشگاه آث میلان و اینترمیلان بود، این بزرگوار عادت داشت که موهای خود را به رنگ پیراهن تیمی که در آن بازی می کند دربیاورد. آگاهان بر این باورند انتقال او از باشگاه آث میلان به اینترمیلان به این دلیل بوده که رنگ «ام-2» به موهای وست نمی ساخته و ریزش مو داشته است!
جیوانی سیمئونه

تو مو می بینی و ما مدل مو!


قلم از بیان قاصر است. بنده از طرف ایشان از شما عزیزان عذرخواهی می کنم، مزاح کرده اند، قصد بدی نداشته اند!
کریس وادال

تو مو می بینی و ما مدل مو!



این بنده خدا چه کار کند؟ جلوی در و همسایه آبرو داشته، یک عمر با پشت مو او را دیده اند، زشت نیست تا تقی به توقی بخورد، برود و مدل موهایش را عوض کند؟ کریس وادال هرگز در فوتبال به حق خودش نرسید زیرا همیشه او را با خواننده گروه مادرن تاکینگ اشتباه می گرفتند!

+ 1
مخالفم – 0


منبع:
http://www.bartarinha.ir/fa/news/288544/طنز-تو-مو-می-بینی-و-ما-مدل-مو

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا