مطالب جالب و عجیب

گیر کردن سر یک مرد در ماشین لباسشویی

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از مطالب جالب و عجیب همراه باشید :

وبسایت فرادید: آتش‌نشانان استان فوجیان در جنوب شرقی چین روز یکشنبه به درخواست عجیبی پاسخ دادند: سر مردی در داخل ماشین لباسشویی گیر کرده است!
 
به گزارش سی ان ان، بر اساس گزارش صفحه اجتماعی دپارتمان آتش‌نشانی شهر فوژو چین، سر مرد نگون بخت خوشبختانه در کمتر از یک ساعت توسط تیم آتش‌نشانی از داخل ماشین لباسشویی بیرون آورده شد.

تصاویر/ گیر کردن سر یک مرد در

 
دپارتمان آتش‌نشانی شهر فوژو می‌گوید که این مرد که نخواسته نامش فاش شود، قصد داشته سطل ماشین لباسشویی را تعمیر کند، اما به ناگهان سرش داخل سطل گیر کرده و نتوانسته آن را بیرون بیاورد.
 
آتش‌نشانان برای اینکه از تامین اکسیژن او اطمینان حاصل کنند، قبل از هر چیز سطل را از ماشین لباسشویی جدا کرده و سپس در نهایت دقت آن را شکاندند تا سر مرد از آن خارج شود.

تصاویر/ گیر کردن سر یک مرد در

پس از این اتفاق و انجام معاینات پزشکی مشخص شد که مرد در وضعیت خوبی قرار دارد. این نخستین بار نیست که آتش‌نشانان چینی افراد را از جاهای کاملا تنگ و بسته نجات می‌دهند. در ماه آوریل آتش‌نشانان چینی پسر سه ساله چینی را نجات دادند که سر او در سانروف اتومبیل گیر کرده بود. سال گذشته نیز زنی بین دو دیوار گیر کرده بود که او نیز نجات داده شد.

تصاویر/ گیر کردن سر یک مرد در

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا