چیدمان و دکوراسیون

تزیین دکوراسیون منزل با – سی دی – های بازیافتی

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از چیدمان و دکوراسیون همراه باشید :

وب‌سایت اتاق: تزیین دکوراسیون خانه با استفاده از لوازم کهنه و دور ریختنی یکی از کارهای جذاب در طراحی داخلی است که هر شخصی می تواند با اندکی زحمت و حوصله به بهترین شکل ممکن این کار را انجام دهد. امروزه تقریبا در هر خانه ای تعدادی سی دی و دی وی دی کهنه در گوشه و کنار خانه پیدا می شود، از آنجایی که دیگر محصولات دیجیتالی به سمت دنیای مجازی و برخط حرکت کرده اند، کمتر استفاده ای از سی دی و دی وی دی ها در بازار می شود.

 

تزیین دکوراسیون منزل با استفاده از سی دی های بازیافتی

 

 

کالکشن های فیلم و آهنگ بروی سی دی جای خود را به فایل های دیجیتالی ذخیره شده در تبلت ها، موبایل ها و کامپیوترها داده اند. در چنین شرایطی که تمامی فایل های مورد نیاز شما در اینترنت و دنیای مجازی وجود دارند دیگر نیازی به نگهداری یا خرید سی دی ها وجود ندارد، سی دی ها هم مانند نوار کاست ها به کالایی قدیمی و از رده خارج تبدیل شده اند اما در مقابل وقتی می شود با کمی خلاقیت و حوصله آنها را به یک وسیله دکوراتیور در منزل تبدیل کرد بطوریکه فضایی هم از خانه اشغال نکنند، دیگر دلیلی برای دور انداختن این کالاهای خاطره انگیز وجود ندارد.

 

تزیین دکوراسیون منزل با استفاده از سی دی های بازیافتی

با کمی قدرت تصور و خلاقیت می تواند دوباره استفاده مفیدی از سی دی ها کنید، در این مطلب با نمونه هایی زیبا از وسایل دکوراتیو و حتی کاربردی ایجاد شده توسط این سی دی ها آشنا می شویم تا شما هم قادر باشید کالکشن ها به ظاهر بی مصرف خود را یکبار دیگر به وسیله ای دوست داشتنی و زیبا تبدیل کنید. اگر کمی با دقت به اطرافتان نگاه کنید متوجه مکان هایی خواهید شد که سی دی ها تزیین شده بهترین ترکیب را با آنها ایجاد می کنند. مثلا اندازه سی دی و دی وی دی برای استفاده در زیر لیوان و استکان های نوشیدنی بسیار مناسب است. برای هماهنگ سازی سی دی ها با دکور منزل می تواند با نصب روکش هایی از جنس استنسیل (ورق های مقوایی نازک) به زیبایی آنها را در دکوراسیون منزل استفاده کنید. حتی اگر کمی حرفه ای تر باشید می توانید ساعت آنالوگ خود را با استفاده از این سی دی ها خلق کنید.

 


منبع:
http://www.bartarinha.ir/fa/news/410026/تزیین-دکوراسیون-منزل-با-سی-دیهای-بازیافتی

منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا