چیدمان و دکوراسیون

راهنمای انتخاب گلدان مناسب منزلتان

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از چیدمان و دکوراسیون همراه باشید :

گل ها روح های جاری هر خانه اند، گل و گلدان که در خانه نباشد انگار خانه خانه نیست! خانه زمانی خانه می شود که در را باز می کنی سرمست شوی از عطر گل های ریز و درشت خانه ات، و دل دل کنی برای رسیدگی به آن ها، برای اندک زمانی جدا شوی از این دنیا و مشغله هایش! دانه دانه برگ هایشان را نوازش کنی و حس کنی در میان این دیوار های تنگ آپارتمان ها هم می شود زندگی را یافت! زندگی بخشید! و زندگی کرد! امروز می خواهیم بدانیم کدام گلدان مناسب کدام فضای داخلی شماست، با ما همراه باشید.

 

انتخاب شیک ترین مدل گلدان, راهنمای انتخاب گلدان

ورودی ها بهترین و مهم ترین جا برای قرار دادن گلدان های شما هستند

گلدان مناسب برای فضای ورودی و راهرو
ورودی و راهرو ها را فراموش نکنید! ورودی ها بهترین و مهم ترین جا برای قرار دادن گلدان های شما هستند، گلدان شما می تواند روی جا کفشی یا کنسول شما قرار بگیرد یک گلدان متوسط با گل های پر و چند رنگ زیبایی خاصی به فضای ورودی شما می بخشد.

 

انتخاب گلدان مناسب,انتخاب انواع گلدان

حضور گلدان روی میز های جلو مبلی شما ارتباط زیادی با ابعاد و اندازه ی میز شما دارد

گلدان مناسب برای فضای نشیمن
حضور گلدان روی میز های جلو مبلی شما ارتباط زیادی با ابعاد و اندازه ی میز شما دارد، اگر میز جلو مبلی شما کوچک است پس خرید گلدان را برای آن را فراموش کنید! شما گلدان می خرید تا از زیبایی آن استفاده کنید، نه آنکه به دلیل کوچک بودن فضا مدام جای آن را تعویض کنید!  یک گلدان متناسب برای میز جلو مبلی خود تهیه کنید، یک گلدان با ارتفاع متوسط و گل های بلند یا کوتاه با توجه به سلیقه و علاقه ی خود تهیه کنید. برای کنج فضای نشیمن شما گلدان های بلند با گل های بلند بسیار مناسب است، این گلدان ها به خوبی می توانند فضای خالی نشیمن شما را پر کند.

گلدان های مناسب دکوراسیون منزل, گلدان مناسب برای آشپزخانه

یک گلدان شیشه ای بزرگ با گل های بلند به خوبی فضای آشپزخانه ی شما را دگرگون می کند

گلدان مناسب برای فضای آشپزخانه
این که عطر گل ها در موقع کار روزانه خستگی را از شما بگیرد، و حتی برای لحظه ای شما را از مشغله ی این دنیا بیرون ببرد یعنی زندگی در خانه ی شما جریان دارد! گلدان آشپزخانه را بزرگ در نظر بگیرید و برایش کنجی را محیا کنید، یک گلدان شیشه ای بزرگ با گل های بلند به خوبی فضای آشپزخانه ی شما را دگرگون می کند، با کمی خلاقیت این گلدان ها را منحصرا برای فضای آشپزخانه ی خود تزئین کنید، چند لیمو یا سیب سبز را در آب گلدان خود قرار دهید و فضای آشپزخانه ی خود را مملو از عطر طبیعت کنید.

 

راهنمای خرید گلدان,استفاده از گلدان های متفاوت در خانه

برای میزهای غذاخوری گلدان و گل های بلند اصلا توصیه نمی شود

گلدان مناسب برای فضای غذاخوری
تصور یک میز شام گل آرایی شده در کنار کسانی که دوستشان دارید، آنقدر لذت بخش است که بدخلق ترین آدم ها را هم سر کیف می آورد، یک نکته ی اساسی را که نباید فراموش کنید، بحث و گفتمان هایی است که همیشه بر سر سفره های ایرانی رواج داشته است، پس ارتباط چشمی افراد در این مورد بسیار اهمیت دارد. از هنر خانم های با سلیقه ایرانی ایده بگیرید و برای میزهای غذاخوری گلدان و گل های بلند اصلا توصیه نمی شود، گلدان های کوچک و با فاصله از هم به همراه گل های پر کوتاه یا تک شاخه برای میز غذا ی شما بسیار مناسب اند چرا که ارتباط دیداری را از شما نمی گیرند، نکته ی مهم دیگر این موضوع است که میز شام بخصوص غذاهای ایرانی به اندازه ی کافی شلوغ است پس گلدان های بزرگ و پر زیبایی بخش این فضا نخواهند بود.

 

راهنمای انتخاب گلدان, چیدمان گلدان در خانه

گلدان را رو به روی تخت خواب خود قرار دهید تا صبح ها چشمتان را به روی زیبای ها بگشایید

گلدان مناسب برای فضای اتاق خواب
گلدان را رو به روی تخت خواب خود قرار دهید تا صبح ها چشمتان را به روی زیبای ها بگشایید، اگر فضای اتاق شما نسبتا خلوت است پس از یک گلدان بزرگ با گل های پر استفاده کنید، در غیر این صورت گل های ساده و تک شاخه و کوتاه تر با گلدان کوچک برای فضای اتاق خواب شما مناسب تر است، اگر به عطر گل ها آلرژی خاصی ندارید برای فضای اتاق خواب خود از گل های عطری استفاده کنید و فضای رمانتیک تری را برای خود بسازید.

 

انتخاب انواع گلدان,انتخاب شیک ترین مدل گلدان

با توجه به ابعاد فضای سرویس بهداشتی خود می توانید از گلدان های متفاوت و متنوع استفاده کنید

گلدان مناسب برای سرویس بهداشتی
شاید کمتر کسی به فکر گل و گلدان برای فضای سرویس بهداشتی خود باشد، اما نکته ی مهم همین است که هیچ قاعده ای در استفاده از عناصر در فضاهای خاص نمی باشد، با توجه به ابعاد فضای سرویس بهداشتی خود به سادگی می توانید از گلدان های متفاوت و متنوع استفاده کنید، از گلدان های کوچک برای تزئین سرویس بهداشتی خود استفاده کنید و اگر هنوز در حال طراحی فضای داخلی خود هستید از طراح خود بخواهید که برای این فضای شما گل و گلدان هم تعبیه کند.

 

گلدان مناسب برای فضای نشیمن, گلدان های مناسب دکوراسیون منزل

حضور یک درختچه ی پر برگ و سبز رنگ می توانست تعادل را در فضای بالا ایجاد کند

 

در عکس بالا بخش غذاخوری در نزدیکی آشپزخانه است به نوع گلدان های انتخابی این دو فضا دقت کنید، برای هر دو فضا از گل استفاده شده است و با توجه به انتخاب رنگ کاغذ دیواری ها و فضای خنثی ایجاد شده از گل های سفید و قرمز برای بخش غذاخوری استفاده شده تا تعادل رنگ را در فضا ایجاد نماید، همان طور که می بینید گلدان روی میز غذاخوری کوچک و با گل های نسبتا ساده و کوتاه است. برای روی کابینت هایی که از نشیمن دید دارند، گلدان هایی یک شکل با تک شاخه گل در نظر گرفته است، و برای آشپزخانه گلدان بلند شیشه ای، اما از دید من فضای بالا یه حس یکنواختی را به دلیل نوع ترکیب رنگ فضایی منتقل می کند، حضور یک درختچه ی پر برگ و سبز رنگ می توانست تعادل را در فضای بالا ایجاد کند و همچنین به عنوان مرزی میان فضای آشپزخانه و نشیمن عمل کند.

منبع : bartarinha.ir

منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا