دانستنی ها و تمرین های ورزشی

روش های ایجاد انگیزه برای ورزش در هوای سرد

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از دانستنی ها و تمرین های ورزشی همراه باشید :

فواید ورزش کردن

ایجاد انگیزه برای ورزش در هوای سرد‎

 

در فصل‌هایی که هوا سردتر و تاریک‌تر می شود افراد انگیزه کمتری برای ورزش کردن دارند. با این وجود تکنیک‌هایی برای افزایش انگیزه ورزش کردن در فصل سرد با روزهای کوتاه وجود دارد.

 

توصیه‌های زیر می‌تواند به افزایش انگیزه در فصول سرد کمک کند.

 

1ـ مهندسی معکوس: 

برای خود یک هدف‌گذاری کنید و با توجه به آن هدف پله‌هایی که باید طی کنید را مشخص کنید. اگر هدف شما ورزش کردن در صبح است باید از خودتان بپرسید شخصی که اول صبح ورزش می‌کند باید چه کار کند. بدین ترتیب زود می‌خوابید، زودتر ناهار می‌خورید و با انرژی بیشتر صبح‌ها بیدار می شوید. به نسبت هدف، موانعی که پیشرو دارید را ببینید و آنها را برطرف کنید.

 

2ـ با گروه ورزش کنید: 

برای خود همراه پیدا کنید. این فرد زمانی که شما حس ورزش کردن ندارید انگیزه در شما ایجاد می‌کند. می‌توانید ورزش های گروهی مانند یوگا انجام دهید. انسان‌ها اگر همراه با هم باشند بهتر با شرایط سخت کنار میآیند.

 

3ـ سرمایه‌گذاری کنید: 

از هزینه‌های دیگر زندگی کم کنیم و بر روی ورزش کردن خود سرمایه‌گذاری کنیم. هزینه کردن برای ورزش باعث می شود که شما به ورزش خود ادامه دهید و آن را رها نکنید.

 

4ـ خود را به چالش بکشید: 

با برنامه‌های خاص خود را به چالش بکشید. این کار باعث می شود که در ورزش پیشرفت کنید. می‌توانید این کار را با دوستان و همراهان خود انجام دهید.

 

5ـ در خانه ورزش کنید: 

زمانی که نمی‌توانید خانه را رها کنید و دوست ندارید که از خانه بیرون بیایید، سعی کنید تمرین خود را در خانه انجام دهید. می‌توانید از ویدیوهای ورزشی برای یادگیری حرکات استفاده کنید. حرکات خیلی پیچیده انجام ندهید.

 

6ـ تنوع ایجاد کنید: 

ایجاد تنوع باعث می شود که برای ورزش کردن انگیزه بیشتری پیدا کنید بهتر است روش‌های مختلف ورزش را امتحان کنید تا به بدن شما فشار وارد نشود.

 

منبع: ایسنا

 


منبع:
http://www.beytoote.com/sport/public-sport/motivation5-exercise-cold.html

امیدواریم از این مطلب بهره کافی را برده باشید ، بزودی با شما همراه خواهیم بود در یک مطلب تازه تر از دنیای دانستنی ها و تمرین های ورزشی

مجله اینترنتی گلثمین آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا