گردشگری

با تای ایرویز به تایلند سفر کنید

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از گردشگری همراه باشید :

همه ما این روز ها به دنبال یک گوشه دنج در این دنیا، خلوت و البته سرسبز و خوش آب و هوا می گردیم. به جرات می توان گفت تایلند می تواند یکی از بهترین انتخاب های ما باشد چراکه دارای جزیره های سرسبز و خوش آب و هواست. بگذارید کمی بیشتر راجع به تایلند که یکی از کشور های آسیای شرقی‌ست توضیح دهیم که هر چه از مکان های دیدنی و گردشگری آن بگوییم، مطمئنا بازهم کم گفته ایم.

پایتخت این کشور یعنی بانکوک دارای بناهای تاریخی منحصر به فردی است که با سبک سنتی تایلندی ساخته شده و از لحاظ تاریخی بسیار با قدمت و البته حائز اهمیت است. همچنین باید گفت یکی از جزیره های زیبا و بسیار دلنشین تایلند، پاتایا نام دارد. در این مکان هر ساله تور های متعددی برگزار می شود و مردم از سراسر جهان برای سپری کردن تعطیلات خود به این جزیره بسیار دیدنی سفر می کنند. دیگر جزیره تایلند که شما می توانید از انواع تفریحات آن لذت ببرید، پوکت می باشد؛ شما می توانید در پوکت تفریحاتی همچون قایق سواری و سقوط آزاد را امتحان کرده و لذتی فراموش نشدنی را تجربه نمایید. در صورت سفر به پوکت برای تعطیلات نوروز پیش رو حتما بانجی جامپینگ را نیز تجربه نمایید؛ البته اگر می توانید افزایش آدرنالین را تحمل کنید!

سقوط آزاد در پوکت

سقوط آزاد در پوکت

اما باید خاطرنشان کنیم که قطعا راه هوایی برای رسیدن به تایلند بسیار بهتر و راحت تر است که در نتیجه انتخاب هواپیمای خوب امری بسیار ضروری بشمار می رود؛ شما می توانید برای سفر به تایلند از هواپیمایی ملی خود این کشور استفاده نمایید. شرکت هواپیمایی تای ایرویز یا بهتر می توان گفت، ایرلاین ملی کشور تایلند، بی شک مهم ترین و محبوب ترین پرواز ها را در شرق آسیا انجام می دهد؛ بعلاوه گفتنی است این شرکت دارای مدرن ترین هواپیماهای ایرباس و بوئینگ می باشد. این هواپیماها که تعداد آنها در ناوگان تای ایرویز به 89 فروند میرسد، می تواند پروازهای بی شمار بین المللی و داخلی بی نقصی را در هر ماه انجام دهد.

تای ایرویز

تای ایرویز

یکی از برنامه های امروزی این شرکت تایلندی پرواز به ایران است که اخیرا آن را به لیست پروازی خود اضافه نموده است. در بانکوک پایتخت تایلند فرودگاهی بین المللی به نامسووارنابومیوجود دارد که قطب اصلی پروازهای تای ایرویز محسوب می شود. تاسیس این شرکت هواپیمایی پر آوازه در سال 1959 میلادی به یاری اسکاندیناوی ایرویز کلید خورد و اولین گام پروازی این شرکت در ماه می 1960 از مبدا بانکوک به مقصد هنگ کنگ به ثمر رسید. در سال 1971 نیز تای ایرویز برای نخستین بار پرواز خود را از بانکوک به سمت سیدنی پایتخت استرالیا که در حقیقت یک جا به جایی بین قاره ای بود، انجام داد.

تای ایرویز

تای ایرویز

همانطور که می دانید پروازهای تای ایروز به کشورمان مجددا امسال از سر گرفته شد و شما می توانید بدین ترتیب جهت خرید بلیط هواپیماهای این شرکت اقدام کنید. بدون شکاز تای ایرویز تا هتل های لوکس، یک سفر تمام عیاررا می توانید تجربه کنید. هتل های تایلند آنقدر زیبا و راحت هستند که از اقامت در آنها نهایت لذت را ببرید. همچنین گردشگران تایلندی نیز که به کشورمان سفر می کنند می توانند با مراجعه به وب سایت ایرانی Safarmeنسبت به رزرو آنلاین هتل و پرداخت وجه به روش های گوناگون هر گونه نگرانی از بابت محل اقامت شان را برطرف نمایند.

از آنجایی که تهران، بعنوان پایتخت کشورمان همیشه مورد توجه ویژه گردشگران قرار داشته است، بدون شک در نوروز 96 هم هتل های تهران مملو از گردشگران خارجی خواهد بود که برای بازدید از جاذبه های گردشگری پایتخت، به کشورمان سفر کرده اند.

هتل های تایلند

هتل های تایلند

کلاس های پروازی

پروازهای تای ایرویز دارای سه کلاس اکونومی، رویال سیلک و رویال فرست کلاس می باشند. بد نیست بدانید این شرکت هواپیمایی رکورد بسیار خوبی در پروازهای بدون توقف جهان مانند بانکوک تا لس آنجلس و نیویورک دارد.

تای ایرویز

تای ایرویز

رویال فرست کلاس

این پرواز پرطرفدار همواره با هواپیماهای محبوب ایرباس‌ A340-600 که به ماساژور کمر و امکانات بی نظیر دیگر مجهز هستند، انجام می شود. میزان بار مجاز برای هر مسافر در این پروازها 50 کیلوگرم می باشد. تنوع غذایی آنها نیز شامل 22 نوع غذای متفاوت است که خود یک مزیت مهم برای این نوع کلاس پروازی محسوب می گردد، بعلاوه شما در هنگام میل کردن غذا می توانید فیلم یا موزیک مورد علاقه ی خود را تماشا کرده و یا گوش دهید.

رویال سیلک کلاس

این نوع پرواز در تای رویز معمولا همیشه در دسترس بوده و مانند فرست کلاس آن، صندلی ها دارای مانیتور و ماساژور هستند که امیتاز دیگری برای این پروازها بشمار می رود. از مزیت رویال سیلک و خدمات ارزنده آن می توان به غذاهای متنوع، حوله گرم و نوشیدنی های رضایت بخش اشاره نمود. مقدار باری که برای هر مسافر در این کلاس پروازی درنظر گرفته شده است به طور معمول حدود 40 کیلوگرم می باشد.

کلاس های اکونومی

در پروازهای کلاس اکونومی تای ایرویز، مسافران می توانند همواره از یک پتو و بالش برای خواب راحت در هواپیما استفاده کنند. در این نوع کلاس پروازی معمولا یک نوع غذا سرو می شود که البته از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. میزان بار جابه جایی مجاز که برای هر مسافر در نظر گرفته شده نیز از 30 تا 40 کیلوگرم می باشد.

تای ایرویز

تای ایرویز

سانحه هوایی تای ایرویز

یکی از حوادثی که در سال 1967 میلادی در این شرکت رخ داد، این بود که یکی از هواپیماهای آن در پروازی که از فرودگاه سونگشان تایپه چین به مقصد فرودگاه هنگ کنگ در جریان بود، بعد از گذشت یک ساعت به دلیل طوفان شدید، هواپیما در دریای کنار فرودگاه سقوط کرد که منجر به کشته شدنه 24 نفر از سرنشینان هواپیما گردید. خوشبختانه از آن حادثه به بعد هیچ گونه اتفاقی دیگری برای تای ایرویز پیش نیامده است و همین موضوع باعث می شود تا مسافران تایلند همواره این شرکت هواپیمایی را برای سفرهای خود به این کشور انتخاب نمایند.

منبع:

http://www.mehrhotel.ir

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا