گردشگری

10 هتل مجلل زیر آبی در جهان

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از گردشگری همراه باشید :

اخیرا در برخی نقاط دنیا سرمایه‌گذاران برای جذب گردشگران بیشتر، به ایده‌های متفاوتی روی آورده‌اند. از جمله این ایده‌ها، استفاده از آب دریا و ساخت هتل‌های مجلل در زیر آب برای استفاده گردشگران است.

سایت “بیزینس اینسایدر” در گزارشی به معرفی 10 هتل مجلل زیر آبی در جهان پرداخته است که می‌توانند اوقات خاص و مفرحی را برای گردشگران فراهم کنند.

1-هتل آتلانتیس پالم دوبی
این هتل در دوبی ساخته شده و از مناظر بسیار چشم‌نوازی برخوردار است. اتاق‌های این هتل زیر آب‌های این منطقه واقع شده و به گردشگران اجازه می‌دهد تا ماهی‌ها و زندگی دریایی را در حالی که روی مبل نشسته‌اند، ببینند. هزینه هر شب اقامت در این هتل 5000 دلار است.

معروف‌ترین هتل‌های دنیا

هتل آتلانتیس پالم دوبی

 
2-تفرجگاه مانتا
این هتل آبی در جزیره پمبا در تانزانیا قرار دارد که از سه طبقه تشکیل شده است که تنها طبقه بالایی آن روی سطح آب قرار گرفته و می‌توان از آن صخره‌های مرجانی را در اقیانوس هند دید. دو طبقه دیگر این هتل نیز چهار متر زیر آب قرار دارد. هزینه اقامت در یک اتاق دو نفره این هتل به شبی 1500 دلار می‌رسد. 

معروف‌ترین هتل‌های دنیا

تفرجگاه مانتا

 

3-هتل یا مسافرخانه Utter Inn :
این مسافرخانه از معروف‌ترین هتل‌ها در اروپاست که در سوئد واقع شده است. این مسافرخانه یک خانه کوچک به مساحت 6.5 متر است که دارای یک تخت دو نفره، یک میز، حمام و شومینه است. هزینه یک شب اقامت در این مسافرخانه کوچک زیرآبی 1750 دلار است.

معروف‌ترین هتل‌های دنیا

هتل یا مسافرخانه Utter Inn

 
4-تفرجگاه سنتوسا(سنتوزا)
این تفرجگاه یک خانه دو طبقه در سنگاپور است که طبقه بالایی آن دارای 11 سوئیت است و طبقه زیرین هم کاملا زیر آب قرار گرفته است. در این طبقه می‌توان 40 هزار نوع از  انواع موجودات دریایی را دید. هزینه یک شب اقامت در یکی از اتاق‌های این خانه 2000 دلار است. این خانه دارای جکوزی نیز هست.  

معروف‌ترین هتل‌های دنیا

تفرجگاه سنتوسا(سنتوزا)

 
5-لژ زیرآبی جولز
با وجود اینکه این هتل که در کی لارگو در ایالت فلوریدا واقع شده، زیباترین هتل زیرآبی نیست؛ اما در نوع خود بی‌نظیر است. دو اتاق این هتل کاملا زیر آب قرار دارد و افراد باید با غواصی وارد اتاق‌ها شوند. هزینه هر شب اقامت در این اتاق برای دو نفر 800 دلار است.  

معروف‌ترین هتل‌های دنیا

لژ زیرآبی جولز

 
6-زیردریایی عشاق
این زیردریایی گرانترین هتل در زیر دریا در جهان به شمار می‌رود که هزینه هر شب اقامت در آن نزدیک به 274 هزار دلار است.   

معروف‌ترین هتل‌های دنیا

زیردریایی عشاق

 
7-Per Aquarium Fushi
هتلی مجلل در جزایر مالدیو است که دارای اتاق‌های بسیار است و چشم‌اندازی از آب‌های اقیانوس هند را در برابر دید گردشگران قرار می‌دهد. هزینه هر شب اقامت در این هتل 6000 دلار است. 

معروف‌ترین هتل‌های دنیا

Per Aquarium Fushi

 
8-هتل کنراد مالدیو
این هتل در جزیره رانگالی واقع است که دارای رستورانی در عمق 4.8 متری از سطح آب است. هر پرس غذا در این هتل نزدیک به 300 دلار است.  

معروف‌ترین هتل‌های دنیا

هتل کنراد مالدیو

 
9-حوضچه کوسه‌ها
آکواریوم پاریس در فرانسه تجربه‌ای بی‌نظیر برای خواب در داخل اتاقی استوانه‌ای است که در عمق 10 متری از سطح آب قرار دارد.   

معروف‌ترین هتل‌های دنیا

آکواریوم پاریس

 
10-هتل اینترکنتیننتال شیمائو
این هتل قرار است در شهر شانگهای چین با 19 طبقه در سال 2018 با 380 اتاق از جمله اتاق‌های زیرآبی افتتاح شود. این هتل دارای رستوران زیرآبی خواهد بود که قیمت‌های آن از 300 دلار شروع می‌شود.

 

معروف‌ترین هتل‌های دنیا

هتل اینترکنتیننتال شیمائو

 

منبع: isna.ir

امیدواریم از این مطلب بهره کافی برده باشید ، مجله چه نیوز بهترینها را برای شما آرزو دارد ، با ما در تازه ترین مطالب گردشگری همراه باشید.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا