چیدمان و دکوراسیون

کاشی حمام سبز، سرویس بهداشتی شما را جوان می‌کند!

با مجله اینترنتی گلثمین در یک مطلب تازه از چیدمان و دکوراسیون همراه باشید :

وب سایت چیدانه: اگر مدت هاست به فکر ایجاد تغییر در حمامتان هستید، بهتر است یک ست از کاشی های سبز رنگ را امتحان کنید. مهم نیست کدام سبز را انتخاب می کنید و یا چه مقدار از آن استفاده می کنید؛ رنگ سبز یک رنگ تازه کننده و جوان کننده است، کار خودش را می کند. تا انتهای این مطلب با چیدانه همراه باشید قصد داریم شما را با اصول استفاده از کاشی های سبز رنگ برای حمام و دستشویی آشنا کنیم. برای جوان تر شدن آماده باشید!

حمام مکان تازه شدن است!

شما به حمام چطور نگاه می کنید؟ من حمام را مکانی برای تازه شدن روح و شستن خستگی های روزمره می دانم؛ جایی که جسم را ترمیم و تقویت می کند. دکوراسیون حمام شما به اندازه نشیمنتان مهم است پس بهتر است به چشم مکانی برای مدیتیشن به آن نگاه کنید تا بتوانید اهمیت دکوراسیون و رنگ های استفاده شده در آن را درک کنید.

تایل های مربعی شکل سبز

 

 

کاشی حمام، سرویس بهداشتی سبز شما را جوان می کند!
اگر حمامتان از نور طبیعی بهره می گیرد، انتخاب این کاشی های براق بهترین گزینه است.این حمام با شکوه جلوه می کند وقتی نور آفتاب به کاشی های سبز رنگ می خورد و کاشی ها آن را بازتاب می کنند و فضای حمام خاصیت آرام بخشی پیدا می کند. اگر نور طبیعی در حمامتان کم است بهتر است با کمک یک آینه این مشکل را رفع کنید . آینه را مقابل دریچه نور قرار دهید تا نور طبیعی را به داخل فضا بازتاب کند.

کاشی های مینیاتوری سبز برای حمام

 

کاشی حمام، سرویس بهداشتی سبز شما را جوان می کند!

 

کاشی ها سایز های متفاوتی دارند. این کاشی های مربع شکل را حتما در استخرها دیده اید ولی باید بدانید این ها مختص استخر ها نیستند شما می توانید محدوده دوشتان را با این کاشی های مینیاتوری سبز،کاشی کنید. این کار باعث می شود تا در تمام مدتی که زیر دوش حمام هستید از انرژی مثبت رنگ سبز بهره ببرید و با حال خوش از حمام بیرون بیایید. مشکل این کاشی ها نظافت وقت گیر آن هاست. اگر به دنبال نظافت راحت هستید بهتر است سراغ این کاشی ها نروید و یا یک قاب کوچک سبز رنگ از این کاشی ها بسازید.

در حمام کلکسیون کاشی بسازید

 

 

کاشی حمام، سرویس بهداشتی سبز شما را جوان می کند!
اگر شما هم جز آن دسته افراد هستید که به جمع آوری یک چیز خاص علاقه دارید، بهتر است این بار کاشی را امتحان کنید. کاشی های سبز را جمع کنید و با آن ها دیوار حمام را تزیین کنید این کار علاوه بر زیباتر کردن دکوراسیون حمام شما به یک سرگرمی هم برای شما بدل خواهد شد. احتمالا سوال اساسی که الان برایتان پیش آمده این است: کدام دیوار را برای نصب کلکسیون کاشی های سبز انتخاب کنم؟ در پاسخ باید به شما بگویم بهترین دیوار برای این کار دیواری است که موقع استفاده از حمام بیش تر به چمشتان می خورد. این دیوار ممکن است دیوار روبه روی آینه روشویی باشد یا دیوار رو به روی دوش و یا دیوار بالای وان. بهتر است دکوراسیون حمام را طوری بچینید که تلفیقی از این سه را داشته باشد یعنی دیوار بالای وان دیوار رو به روی آینه هم باشد تا تاثیر رنگ سبز در سرویس بهداشتی را بهتر حس کنید.

تهیه ست روشویی، آینه و کمد سبز برای حمام

 

 

کاشی حمام، سرویس بهداشتی سبز شما را جوان می کند!
اگر به هر دلیلی قصد استفاده از کاشی های سبز جوان کننده را ندارید بهتر است به شیوه دیگری این رنگ را وارد فضای سرویس بهداشتیتان کنید. خرید یک ست روشویی حما و دستشویی راحت ترین گزینه برای این کار است. با خرید یک ست روشویی کلاسیک سبز رنگ علاوه بر تازه کردن فضا صاحب یک حمام مجلل هم خواهید شد.

قیمت رایج کاشی حمام چقدر است؟

اگر برای اولین بار است که برای خرید کاشی به بازار می روید بهتر است بدانید قیمت پایه را براساس متر مربع به شما می گویند؛ یعنی هرچه سطح دیوار یا کف شما بزرگ تر باشد باید هزینه بیش تری را پرداخت کنید؛ پس قبل از خرید تصمیم بگیرید چه مقدار می خواهید هزینه کنید. پر طرفدار ترین سایز کاشی، ۲۵*۶۰، صاف یا برجسته ، قیمت پایه ۲۲۰۰۰تومان را دارد.

استثنا: اگر عاشق کاشی های رزینی شده اید باید بدانید که قیمتشان دانه ای است و یک سایز مشخص دارند. معمولا با قیمت دانه ای ۲۵۰۰۰ تومان به فروش می رسند که البته بستگی به برند سازنده دارد.

منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا