دانستنی ها و تمرین های ورزشی

تناسب اندام با چند حرکت ساده با استفاده از کش

زیبایی اندام برای بسیاری از ما مهم است. اما معمولا روش های صحیح برای رسیدن به زیبایی اندام را نمی دانیم. در این مقاله به چند حرکت ساده که با کش انجام می شود اشاره می کنیم.

 

این تمرینات با کش ورزشی بدنتان را بهتر از هر ورزش دیگری فرم می دهد. با این تمرینات سوختن چربی هایتان را کاملا احساس خواهید کرد. 

 

کش های ورزشی یک روش عالی، سریع و موثر برای تناسب اندام هستند. لازم به ذکر نیست که این کش های کوچک مزایای زیادی دارند: باعث افزایش فعالیت عضلانی، کاهش سریع چربی، بهبود فرم بدن و تقویت نقاط ضعیف در بدن می شوند.

 

ولی چگونه این تمرینات را باید به ورزش های فیتنس روزانه تان اضافه کنید؟ به این تمرینات چربی سوز سریع که توسط الکسیا کلارک Alexia Clark، عضو آکادمی ملی پزشکی ورزشی تهیه شده است  نگاهی بیندازید. با انجام این تمرینات شما یا جزو عاشقان ورزش با کش خواهید شد یا از آن متنفر می شوید.

 

این حرکات را دو بار در هفته اجام دهید، مدت انجام هر حرکت 45 ثانیه باشد و بین هرکدام 15 ثانیه استراحت کنید. هر دفعه 3 تا 5 بار حرکت را انجام دهید.

  

1 . تناسب اندام با استفاده از کش ورزشی: بالا بردن دست به جلو و چرخش FRONT RAISE TO TWISTED ROW

کش بدنسازی

 

روی پای چپ زانو بزنید، پای راستتان را جلو گذاشته و آن را از زانو به اندازه 90 درجه خم کنید، کش را زیر پای راستتان بگذارید و با دست چپ سر دیگرش را بگیرید (A). بازویتان را مستقیم رو به جلو در راستای شانه تان نگه داشته و کش را بکشید (B).بالا تنه را به سمت چپ بچرخانید و همزمان آرنج را خم کرده و کش را به سمت چپ بکشید (C). به حالت اول برگردید و حرکت را از ابتدا شروع کنید. به تعداد دلخواه این حرکت را انجام داده و سپس برای طرف دیگر هم تکرار کنید.

  

2 . تناسب اندام با استفاده از کش ورزشی: حرکت DONKEY KICK

کش بدنسازی

 

چهار دست و پا روی نیمکت قرار بگیرید. دو سر کش را به هم گره بزنید و از نمیکت و پشت زانوی چپ خود رد کنید (A). زانوی چپ را با زاویه 90 درجه نگه دارید و پایتان را بالا بکشید تا در راستای شانه ها به صورت مستقیم قرار بگیرد، با پاشنه پای چپتان به سمت سقف لگد بزنید (B). به حالت اول برگردید. به تعداد دلخواه این حرکت را انجام داده و سپس برای طرف دیگر هم تکرار کنید.

  

3 . تناسب اندام با استفاده از کش ورزشی: حرکت پل با یک پا SINGLE-LEG GLUTE BRIDGE

کش بدنسازی

 

روی نیمکت به پشت دراز بکشید. حلقه کشی را دور ران پای راست و نیمکت بیندازید، هر دو زانو را خم کرده، پاشنه پای راست را روی نمیکت قرار دهید و زانوی چپ را به اندازه 90 درجه خم کرده رو به سقف نگه دارید (A) به پاشنه راست فشار آورده و رانتان را درگیر کرده تا باسنتان را بالا بکشید به اندازه ای که بدنتان از شانه تا زانو روی یک خط مستقیم قرار بگیرد، انگشت های پای چپتان باید به سمت سقف باشند (B). به حالت اول برگردید. باسن را با کمی فاصله از نمیکت نگه دارید. به تعداد دلخواه این حرکت را انجام داده و سپس برای طرف دیگر هم تکرار کنید.

  

4. تناسب اندام با استفاده از کش ورشی: حرکت پلانک جک PLANK JACK

کش بدنسازی

 

به حالت چهار دست و پا روی زمین قرار بگیرید، زانوها را کمی از زمین فاصله دهید. حلقه کشی را دور ساق پاهایتان بیندازید (A).پشتتان را صاف نگه دارید و شکمتان را منقبض کنید، به حالت پرشی پاهایتان را به سمت بیرون از هم باز کنید تا شکل V انگلیسی بگیرند. (B). می توانید با افزایش فشار این تمرین را سنگین تر کنید. به حالت اول برگشته و به تعداد دلخواه این حرکت را تکرار کنید.

  

مبع: سیمرغ

 

مجله اینترنتی گلثمین آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا