کامپیوتر ، موبایل ، اینترنت

آیا می‌دانید ویندوز ۱۰ دارای یک مبدل ارز پنهان است؟!

مبدل ارز ویندوز 10, مبدل ارز

ماشین حساب ویندوز ۱۰ دارای ویژگی مبدل ارز پنهان است که ممکن است به کارتان بیاید

 

اگر در حال حاضر به یک مبدل ارز نیاز دارید، گزینه‌های زیادی برای انتخاب پیش روی شما وجود دارد. به‌عنوان مثال، با یک جستجوی ساده در گوگل به‌راحتی می‌توانید ابزاری را برای انجام این کار پیدا کنید. برنامه‌های تبدیل ارز اختصاصی و همچنین وب‌سایت‌های زیادی برای انجام این کار طراحی شده‌اند. اما اگر می‌خواهید از وب و دستگاه‌های تلفن همراه دور بمانید و راه ساده‌تری را انتخاب کنید، یک خبر جالب و خوب برای شما داریم. ماشین حساب ویندوز ۱۰ دارای ویژگی مبدل ارز پنهان است که ممکن است به کارتان بیاید.

 

مبدل ارز ویندوز در آپدیت پاییزی کریترز ویندوز ۱۰ معرفی شد و برای تقریبا تمام ارزهای اصلی در دسترس است. برای استفاده از این قابلیت مخفی کافی است با تایپ عبارت calculator در نوار جستجوی کورتانا برنامه ماشین حساب در ویندوز ۱۰ را باز کنید.

 

با کلیک بر روی دکمه سه‌خطی در گوشه بالا سمت چپ صفحه عبارت Currency را در منوی کشویی جستجو کنید. البته توجه داشته باشید در این منوی کشویی مبدل‌های دیگری نیز برای تبدیل زمان، درجه حرارت و واحدهای الکتریکی وجود دارد.

 

مبدل ارز ویندوز 10, مبدل ارز

برنامه مبدل ارز ویندوز 10

 

مبادلات اصلی و واحد تبدیل را با استفاده از فلش کشویی برای هر دو انتخاب کنید. توجه داشته باشید که پول محلی شما به‌طور پیش‌فرض انتخاب شده است و در صورت نیاز باید آن را تغییر دهید.

 

حال باید روی گزینه Update Rates کلیک کنید تا به آخرین نرخ ارز آپدیت شود و سپس مقادیر مورد نظر را وارد کرده و نتیجه را مشاهده کنید. جالب است بدانید، مبدل داخلی ساخته شده در ویندوز ۱۰ همچنین می‌تواند بدون اتصال به اینترنت کار کند. این یک ویژگی است که باعث می‌شود کاربران بدون نیاز به جستجوی گوگل و یا هر برنامه وب دیگر این کار را انجام دهند. اما همان‌طور که می‌دانید نرخ‌ ارز به‌صورت روزانه تغییر کند بنابراین باید در زمان اتصال به اینترنت آن را به‌روز کنید.

 

کورتانا همچنین می‌تواند در تبدیل ارز به شما کمک کند اما قطعا تبدیل ارز با ماشین حساب بسیار مفیدتر و ساده‌تر است، به خصوص در زمانی‌که دسترسی به اینترنت ندارید بسیار کاربردی خواهد بود.

 

مبدل ارز ویندوز 10, مبدل ارز

 

 

منبع:itresan.com


منبع:
http://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/windows10-currency-converter.html

مجله اینترنتی گلثمین آرزوی بهترینها را برای شما دارد.

لینک منبع

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا