آراد برندینگ

قیمت مبل راحتی 8 نفره

قیمت مبل راحتی 8 نفره

اگر مبلمان به درستی با ترکیب رنگی منزل هماهنگ شود و با توجه به سبک چیدمان منزل تهیه شود بی شک چیدمانی بسیار ایده آل و زیبا را برای خانه شما دارد.

مثلا در اتاق نشیمن و روبروی تلویزیون بهترین گزینه انتخاب یه مبل راحتی است، چون آرامش و راحتی از نیازهای ضروری هنگام استراحت و مشاهده تلویزیون می باشد.

افرادی که به دنبال اطلاعات بیشتری درحوزه این محصول می باشند می توانند از طریق سایت آراد برندینگ اطلاعات مورد نظرشان را به صورت کامل از طریق مشاوران دریافت نمایند.

قیمت مبل راحتی 8 نفره

مبل راحتی که نام های دیگر آن نیمکت، فوتون و چستر فیلد است نوعی از مبلمان است که در ساخت آن از الیاف بیشتری استفاده می شود و دسته هایی دارد که با پارچه رومبلی پوشاننده شده و دارای فنرها و بالشتکهایی است، به همین خاطر است که میزان راحتی در این نوع مبلمان بیشتر است.

نکته مهم دیگر در انتخاب مبلمان توجه به میزان فضای خانه علی الخصوص اتاق نشیمن است چراکه باید در نظر گرفت که سرویس مبل باعث گرفتگی فضای خانه نشود.

مثلا کسانی که خانه های کوچک دارند سعی می کنند از مبلهای ال استفاده کنند که ضمن داشتن فضای مناسب نشیمن، حجم کمی را اشغال کرده و بنابراین فضای خانه بزرگتر به نظر می رسد.

مبل راحتی 8 نفره

مبل‌های راحتی به شکل‌های متنوع و با تعداد نفرات مختلفی طراحی شده و به فروش می‌رسند، که رایج‌ترین تعداد نفرات در این مدل مبلمان، یک نفره، 7 نفره و 8 نفره است و مبل راحتی 8 نفره یکی از مدل‌هایی است که این روزها بسیار پرطرفدار و پرفروش می‌باشد. یک ست مبل راحتی 8 نفره از ترکیب دو مبل 3 نفره به همراه دو مبل تک نفره تشکیل می‌شود. این مبلمان‌ها در طراحی و جنس رویه استفاده شده دارای تنوع بسیار زیادی هستند، به طوری‌که شما می‌توانید انواع مدل‌های مبل راحتی 7 نفره را با جنس‌های مختلف پارچه‌ای و یا چرمی در سطح بازار به راحتی پیدا نمایید. نکته مهم و قابل توجه در رابطه با مبل راحتی 8 نفره که باعث شده این مبلمان در بین مردم بسیار محبوب و پرطرفدار شود این است که چیدمان و نحوه قرارگیری این نوع مبل در دکوراسیون منزل بسیار راحت و در عین حال بسیار زیبا می‌باشد.

قیمت مبل راحتی 8 نفره

این روزها با بالا رفتن قیمت انواع مبلمان در بازار، قیمت مبل راحتی 8 نفره نیز نسبت به گذشته با افزایش چشم‌گیری رو به رو بوده است، از این رو افراد زیادی به دنبال قیمت مبل راحتی 8 نفره ارزان هستند. در حال حاضر برای خرید مبل راحتی طوسی با قیمت ارزان باید به سراغ تولیدکنندگان اصلی این کالا که اقدام به فروش مستقیم و بدون واسطه مبل راحتی 8 نفره می‌کنند بروید. خرید مستقیم مبل راحتی 8 نفره از تولیدکننده به دلیل حذف واسطه‌های فروش و هزینه‌های جانبی محصول، باعث می‌شود قیمت این کالا برای شما بسیار ارزان‌تر و اقتصادی‌تر تمام شود.

قیمت مبل راحتی

مبلمانهای راحتی ترکیب بندیهای متنوع و مدلهای گوناگونی دارند که در قیمت آنها تاثیر گذار است، مثلا مبلمانهای یو شکل، مبلمان ال، نیم ست و ستهای 7 نفره و 9 نفره که در بعضی اوقات همراه ست های میز ناهار خوری و عسلی می باشد.

مبلمانها اغلب برای نشستن هستند اما گاهی بعضی افراد از آنها برای خوابیدن استفاده می کنند از این رو امروزه مبلمانهای تختخواب شو بسیار پر طرفدار شده است و تولیدیها به آن اهمیت زیادی می دهند.

همچنین مبلمان را می توان در محیطهای غیر مسکونی مانند هتلها، اتاق های انتظار و یا لابیها استفاده کرد.

مبلمانهای راحتی چستر امروزه بسیار پر طرفدار هستند چرا که هم قیمت مناسبی دارند و هم بسیار راحت هستند و حس لذت بخشی به شخص می دهند، این مبلها امروزه در طرحهای مختلفی تولید و در زیر مجموعه سری چستر به فروش می رسند.

قیمت مبل راحتی 8 نفره

از نمونه های پر طرفدار مبلهای چستر با مناسبترین قیمت مبل راحتی می توان به مدلهای تخت خواب شو  اشاره کرد که بدلیل دو منظوره بودن بسیار پر طرفدار هستند و امروزه در تنوع بالایی تولید و عرضه می شوند.

این مبلها بدلیل داشتن پرسها و حفره های رویشان شباهت زیادی به احافهای دارند که مادر بزرگها در قدیم می دوختند و راحتی را حتی در ظاهر خود به خریدار منتقل می کنند.

تاریخچه این مبلها به به اواسط قرن هجدهم و دوران ارل چستر فیلد چهارم باز می گردد و جالت است که بر خلاف میل این شاهزاده که راحتی محل نشستن برایش خیلی اهمیت داشت و فکر می کرد که باید خیلی ساده باشد امروزه این مبل کلاسیک ویکتور طرحدار به نام او شناخته می شود.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا