آراد برندینگ

ورق فولادی بیلت سوراخ دار خوزستان

ورق فولادی بیلت سوراخ دار خوزستان

در حال حاضر به منظور استفاده از فولاد در صنایع مختلف آن را به شکل ورق در می آورند و سپس برای تولید محصولات مختلف این ورقها را بکار می گیرند، قیمت خرید و فروش ورق فولاد فنر و ورق فولاد ضد زنگ نوسانات زیادی در بازار دارد.

کارخانه های بزرگ و بسیاری مثل فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان و فولاد خراسان در ایران وجود دارند که به تولید این محصول مشغول می باشد، ورقهای فولادی با توجه به روش ساخت آنها به انواع مختلفی تقسیم می شوند.

امروزه روش نورد که در سایت آراد برندینگ مقاله های متعددی در موردش منتشر شده است یکی از مهم ترین روشها جهت تولید ورق فولاد می باشد که ورق فولادی نورد سرد و نورد گرم نتیجه استفاده از این مدل تولید می باشد.

ورق فولادی بیلت سوراخ دار خوزستان

اگر بخواهیم در مورد ویژگیهای ورق نورد سرد صحبت کنیم باید گفت این نوع ورقها دارای سطح صاف و صیقلی می باشند و به جهت شکل ظاهری خوبی که دارند می توانند به طور مستقیم مورد استفاده قرار بگیرند و یا با اعمال تغییراتی بر روی آن برای ساخت وسایل دیگر از آنها بهره برد.

ورقهای نورد گرم بر خلاف نوع سرد آن به دلیل آن که در معرض دمای بسیار بالا قرار گرفته تا تولید شوند ظاهر صافی نداشته و ممکن است ناهمواریهایی روی سطح آن وجود داشته باشد.

صنعتگران با توجه به نوع محصول و کارایی که از ورق فولادی انتظار دارند اقدام به خرید یکی از انواع آن می کنند.

بیلت فولاد خوزستان

با استفاده از نوعی ریخته گری که به گریز از مرکز معروف است به جهت رسیدن به یک فرم متالورژی دقیق در کارخانه فولاد خوزستان تولید شمشال و یا همان بیلت انجام می شود.

شکل دانه ای این قطعه فولادی که به صورت خاص می باشد این امکان را مهیا می کند که فلز با پیچیدگی خاصی در یک فرآیند مورد پردازش قرار بگیرد.

هنگام تولید میله گرد با استفاده از بیلت مقدار کربنی که در شمش وجود دارد جز موارد مهم به حساب می آید که باید مورد توجه قرار بگیرد، چنانچه نیاز به تولید در اندازه های کوچک تر باشد میزان کربن باید کمتر باشد دلیلش هم می تواند نرم بودن در این سایز باشد.

شمشی که به روش ccm تولید می شود در صنعت فولاد در نقاط مختلف جهان تولید می شود تا مصرف کننده بتواند در صنعت ساختمان و همچنین دیگر موارد آن را مورد استفاده قرار دهد.

ورق فولادی بیلت سوراخ دار خوزستان

یکی از روشهای تهیه بیلت فولاد خوزستان استفاده از کوره بلند می باشد که در این روش سنگ آهن استخراج شده را همراه با کک و آهک هیدراته درون کوره قرار می دهند سپس آهن خامی که حاصل می شود را برای بدست آوردن فولاد خام جهت عملیات جداسازی از ناخالصیهایی مثل کربن آماده می کنند، ذکر این نکته هم ضروری می باشد که جداسازی توسط اکسیژن انجام می شود.

در مرحله انتهایی مواد مذابی را که از آهن خام بدست آمده را درون قالب قرار می دهند سپس با استفاده از پاشش آب بر روی آنها اقدام به سرد کردن می کنند تا بتوانند شمشی که از قالب خارج می شود را به صورت دلخواه برش دهند.

با توجه به توضیحاتی که در مورد قطعه فولادی بیلت برایتان گفتیم شما مشتریان عزیز و گرامی می توانید از بخش تماس با ما سایت مجموعه اقدام به درخواست مشاوره و راهنمایی از کارشناسان ما نمایید تا بتوانید به راحتی خرید خود را انجام دهید.

ورق فولادی سوراخ دار

نیروگاه های بسیاری در سطح کشور از ورق فولاد فنر سوراخ دار در قسمتهای مختلفی از آن استفاده می کنند.

این ورق همانطور که از نامش مشخص می باشد به صورت پانچ شده است و در آن شیارهایی قرار دارد.

ورق فولاد سوراخ دار از همین ورقهای معمولی ساخته می شود و تنها به وسیله ی دستگاه پانچ بر روی آن انجام می گیرد.

شکلهای این ورق متنوع می باشد و از دایره و بیضی و حتی مستطیل نیز در ساخت آن به کار رفته است.

ورق فولادی بیلت سوراخ دار خوزستان

سقفهای کاذب برای استحکام زیاد و محکم ماندن نیازمند ورق فولادی سوراخ دار هستند.

نیمکتها باید از مقاومت زیادی برخوردار باشند تا هر شخصی با هر وزنی به راحتی بتواند بر روی آن بنشیند که بهترین گزینه استفاده از ورق فولادی می باشد که تحمل وزن زیادی را دارد.

این نیمکتها بهترین گزینه برای پارکها هستند و به دلیل اینکه در معرض آب و باران قرار دارند بهتر است از نوع فولادی و سوارخ دار آن استفاده شود تا آب بر روی آن جمع نشود.

 

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا