آراد برندینگ

قیمت چمن مصنوعی تکه ای

قیمت چمن مصنوعی تکه ای

حیاط و تراس از فضا هایی می باشد که در منزل بیشتر ایرانی ها حایز اهمیت می باشد. بعضی خانه ها دارای حیاط و تراس کوچک هستند برخی بزرگ که برای دیزاین آن از چمن مصنوعی 3*4 تکه ای قابل شستشو نرم استفاده می کنند. علاوه بر زیبایی محل مناسبی برای گذراندن وقت در ایام تعطیلی باشد. این چمن ها در طرح و رنگ های متفاوتی در بازار و سایت آراد برندینگ موجود می باشد که در ادامه در مورد هر کدام با شما به صحبت می پردازیم. یکی از ویژگی های مهم که در هنگام خرید چمن مصنوعی جستان باید به آن دقت شود قابل شستشو بودن آن می باشد.

قیمت چمن مصنوعی تکه ای

یکی از مهم ترین مدل های چمن مصنوعی که با توجه به قیمت بالاتری که نسبت به مدل های دیگر دارد از فروش بالایی برخوردار بوده چمن عرض 3 نرده است، که انواع آن از طرح های بسیار زیبا و جذاب تشکیل شده است و امکان استفاده در هر نرده ای را به راحتی امکان پذیر می باشد. ویژگی این چمن ها برای زمانی است، که میبینید نرده های منزل شما ظاهر اولیه خود را از دست داده است یا به فکر ایجاد تنوع در نرده منزل خود هستید می توانید این چمن را نصب کنید و از آن استفاده کنید. انواع این چمن های مصنوعی مخصوص نرده با کیفیت عالی در بازار شهر های مختلف با قیمت های مناسبی به فروش می رسند.

چمن مصنوعی تکه ای

میزان نرم بودن چمن مصنوعی تبریز به مواد اولیه که در آن به کار رفته است بستگی دارد. اگر از نخ دیتکس در تولید آن استفاده شده باشد یکی از نرم ترین چمن های مصنوعی می باشد. از این چمن های مصنوعی نرم بهتر است برای روی تراس استفاده شود زیرا هنگام راه رفتن با پای برهنه پای شما اذیت نمی شود. اگر فرزند کوچک دارید نیز بهتر است از چمن مصنوعی با نخ دیتکس پایین استفاده کنید. در نتیجه برای زیبا سازی تراس خود بهتر است از چمن مصنوعی نرم استفاده نمایید. اگر این سوال برایتان پیش آمده که ارتفاع چمن مصنوعی می تواند در نرم بودن آن تاثیر بگذارد یا خیر باید بگوییم خیر هیچ ارتباطی ندارد زیرا نرم بودن چمن به الیاف به کار رفته در آن بستگی دارد. اگر چمن زبر و خشک باشد می تواند باعث آسیب به پا و ایجاد حساسیت های پوستی می شود.

قیمت چمن مصنوعی تکه ای

برای زیبایی بیشتر حیاط منازل خود می توانید، از چمن مصنوعی تکه ای استفاده کنید و در هر جا که نیاز است از این چمن استفاده کنید. این چمن ها قابل شستشو می باشند و به راحتی می توانید برای تمیز کردن آن از آب استفاده کنید. رنگ چمن مصنوعی را می توانید بر اساس سلیقه شخصی خود انتخاب نمایید، اما روانشناسان می گویند استفاده از رنگ سبز برای آرامش بیشتر یکی از نیاز های اساسی می باشد و می تواند بر روحیه و خلق و خو افراد تاثیر مثبتی بگذارد. به طور مثال افرادی که در شمال کشور زندگی می کنند از آرامش بیشتری نسبت به افرادی که در جنوب کشور زندگی می کنند، دارند و این نشعت گرفته از رنگ زیبای سبز می باشد که باعث آرامش می شود. خوبی این چمن تکه ای در این است که می توان به راحتی در هر جایی که مد نظر دارید قرار دهید و برای شستن آن به زحمت نیفتید.

قیمت چمن مصنوعی 25 میل

امروزه خریداران چمن مصنوعی اهواز در کشور روز به روز در حال افزایش بوده و این مهم به دلایل متعددی صورت می پذیرد عواملی همچون قیمت، ارتفاع آن، تراکم چمن 50 میل و کیفیت چمن که تاثیر مستقیمی بر بهای این کفپوش ها دارد.برای مثال ارتفاع چمن در روف گاردن یا تراس ویلاها و منازل با چمن ورزشگاهی متفاوت بوده و پر واضح است که چمن های ورزشگاهی به دلیل تحرک بالا و تردد زیادی که بر روی آن رخ می دهد حتما می بایست ارتفاع بلندتری نسبت به سایر کاربری ها داشته باشد که این موضوع بر قیمت و بهای تمام شده آن نیز تاثیر می گذارد.

قیمت چمن مصنوعی تکه ای

یکی از جایگزین های بسیار مناسب چمن طبیعی، چمن مصنوعی می باشد که در ابتدای پیدایش صرفا برای ورزشگاه های فوتبال با ابعادی کوچک طراحی و تولید شده بودند البته این موضوع به قیمت چمن مصنوعی 25 میل و سایر انواع آن مربوط می شد چرا که هزینه نگهداری پایین آنها و عدم آبیاری روزانه باعث شدند تا این محصولات خیلی زود جایگاه خود را در بین سازندگان لوازم ورزشی پیدا کنند. قیمت مناسب چمن مصنوعی مشهد و مقرون به صرفه بودن آنها سبب شد تا آنها برای فضاهای پرتردد نظیر مهدکودک ها، مدارس و زمین های بازی کودکان به عنوان کفپوش مورد استفاده قرار گیرد موضوعی که به افزایش کیفیت این این فضاها منجر شده و فضای مفرحی را فراهم می آورد.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا