آراد برندینگ

خرید پشم شیشه تبریز

خرید پشم شیشه تبریز

یکی از عایقهای حرارتی بسیار پرطرفدار که به نسبت عایقهای حرارتی دیگر از قدمت و مزایای ویژه و خاص تری برخوردار می باشد.

پشم شیشه اصفهان می باشد که متشکل از تارها و پودهایی نازک بوده که با استفاده از بازیافت شیشه دوجداره حاصل می شود.

این عایقهای حرارتی که از مقاومت دمایی و حرارتی بسیار بالایی برخوردار می باشد توانایی تحمل دمای منفی سی درجه سانتیگراد را داشته و متعاقبا تا 750 درجه سانتی گراد می تواند گرما را تحمل نموده و نسوزد.

خرید پشم شیشه تبریز

مجموعه بزرگ صنعتی آراد برندینگ یکی از بزرگترین و مدرن ترین شرکتهای تولید در زمینه انواع پشم شیشه و محصولات نسوز و عایق رطوبتی نانو فعالیت می نماید.

این الیاف معدنی به سبب ساخته شدن توسط شیشه های بازیافتی بسیار مقرون به صرفه بوده و در بسیاری از صنایعی که که به عایقهای حرارتی نسوز احتیاج دارند.

مواد اولیه در ساخت پشم شیشه چون: سیلیس به میزان 44 درصد، کربنات سدیم به میزان هجده درصد، فلدسپات به میزان یازده درصد، سنگ آهک به میزان 3 درصد، با ماریم به میزان سه درصد استفاده شده است میزان کیفیت تولید پشم شیشه خوب به میزان کیفیت این مواد بستگی دارد همچنین، نرخ نهایی پشم شیشه به میزان خالصی مواد بکار رفته در تولید پشم شیشه وابسته می باشد.

پشم شیشه تبریز

در دنیای امروزی استفاده از پشم شیشه به عنوان یک عایق صوتی و حرارتی با استقبال زیادی مواجه شده است و دلیل این امر نیز ویژگیهای منحصر به فرد این الیاف در برابر عوامل صوتی، حرارتی و رطوبتی است.

فناوری نانو در حال حاضر به یکی از فناوریهای مهم و تاثیر گذار در بسیاری از صنایع استراتژیک تبدیل شده است که یکی از این صنایع، پشم شیشه زنجان می باشد.

در واقع این فناوری توانسته است با ارتقای ویژگیهای این عایقها آنها را برای استفاده های خاص آماده سازی نماید که در ادامه به بعضی از این محصولات جدید تولیدی اشاره می نماییم. خرید پشم شیشه تبریز

به همین منظور کارخانه پشم شیشه تبریز این محصولات با تولید نمونه های متنوع این محصولات از جمله نوع رولی و پوششی سعی در تامین نیاز حداکثری صنایع به انواع پشم شیشه نموده است.

این کارخانه محصولات خود را با مشخصاتی که به شرح ذیل به شما معرفی می کنیم عرضه می نماید.

روکش پشم شیشه: این عایقها با توجه به نوع کاربری در دو نوع کاغذی و آلومینیومی تولید می شود که نمونه آلومینیومی از مقاومت حرارتی بالاتری نسبت به نمونه کاغذی برخوردار است.

ضخامت پشم شیشه: این عایقهای حرارتی و صوتی با ضخامتی بین 50 تا 250 میلی متر تولید می شوند که آنها را مناسب استفاده درز صنایع سبک، سنگین، عایق سازی لوله های صنعتی و ساختمانی می نماید.

دانسیته پشم شیشه: دانسیته مربوط به وزن این محصولات می باشد که در بازه ای بین 8 تا 100 قرار می گیرد که با توجه نیاز قابلیت تغییر نیز خواهد داشت.

خرید پشم شیشه

در ایران کارخانه های زیادی انواع پشم شیشه و عایق رطوبتی بی رنگ را در حجم بالا بصورت روزانه با مواد اولیه خوب و با کیفیت تولید می کنند قیمت پشم شیشه توسط کارخانه ها نسبت به مواد کیفی که در تولید آن به کار رفته است تعیین می گردد.

که البته قیمت نهایی این محصول با در نظرگرفتن هزینه های مازاد به دست نمایندگیهای فروش به مصرف کننده اعمال می شود شرکتهای پیشرو در تولید این محصول مدعی هستند که تولیدات پیش ساخته خود را با بهره مندی از تکنولوژیهای روز دنیا به مشتریان ارائه می دهند و محصولات آنها توانایی رقابت با نمونه های خارجی را دارد.

خرید پشم شیشه تبریز

با توجه به مطالب گفته شده، دانستیم که در خرید پشم شیشه، قیمت تاثیر گذار است. و با توجه به نداشتن ثبات بازار ارز امروزه قیمتها در بین فروشندگان بصورت رقابتی شده است بیشترین فروش پشم شیشه و عایق الاستومری مربوط به فروشگاه هایی است که محصولات خود را باقیمت مناسب و ارزانتر به مشتری ارائه می دهند خرید پشم شیشه برای پیمانکاران ساخت و ساز همواره مهم بوده چرا که از اصلی ترین وسایل ساخت و ساز آپارتمان ها، ویلاها، ساختمانهای صنعتی و غیره محسوب می شود.

پشم شیشه پلاست آنتی باکتریال، این نوع پشم شیشه کوبیده به دلیل ایجاد پروتکلهای بهداشتی بسیار پیشرفته در فرآیندهای تولیدشان به نمونه های مقاوم در برابر قارچ و میکرو ارگانسیمهای موجود تبدیل شده اند.

به نحوی که این نمونه ها به راحتی می توانند در محیطها و فضاهای دارای رطوبت و نم به کارگیری شوند و هیچگونه آسیبی را متوجه خود نسازند.

پشم شیشه پلاست آنتی فایر، این نمونه ها به دلیل استفاده از پلیمرها و مواد نسوز در فرآیند ساخت شان به عنوان محصولاتی که در برابر حرارت و دما مقاوم هستند شناخته می شوند.

این پشم شیشه ها به دلیل مقاومت دمایی بیش از 750 درجه باعث کند سوزی خود و اشیا محیط اطراف خود می شود.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا