آراد برندینگ

ظروف نقره تزئینی تهران

ظروف نقره تزئینی تهران

تولید ظروف نقره دارای قدمتی چند ساله می باشد که معمولا از ترکیب مس، برنج و نیکل با یکدیگر برای ایجاد ساختمان درونی آنها استفاده می شود. نحوه ساخت این ظروف به این صورت است که در ابتدا باید قطعا به شکل جداگانه ای ساخته شوند و سپس آنها را به یکدیگر متصل می کنند تا شکل ظرف مورد نظر ایجاد شود. در مرحله بعدی با استفاده از روش آبکاری و جلاسنج ظروف مسی روی آن را می پوشانند و در انتها با روشهای مختلفی مانند: میناکاری، ملیله کاری و فیروزه کوبی نقش و طرحهای مختلفی روی آن ایجاد می شود که با توجه به سختی و میزان پیچیدگی طرحها قیمت آنها نیز تغییر می کند و ظروف ارزش بالاتری پیدا می کنند. در ادامه با آراد برندینگ همراه باشید.

ظروف نقره تزئینی تهران

امروزه پیشرفت تکنولوژی فرایند طراحی تمامی کالاها تغییر کرده است و شما اگر در بازار تهران بروید می بینید که حتی لوازم خانگی مثل ظروف نقره هم با طرحهای متنوعی در این بازار در معرض فروش قرار داده شده است. مردم زمان عید بیشتر لوازم را به نو تعویض می کنند تا فضای خانه تغییر کند، تغییرات لوازم خانگی که بیشتر در آشپزخانه انجام می شود بسیار مدرن و با طراحی امروزی انجام پذیر است. از طرفی هم افرادی که از لحاظ مالی ضعیف تر هستند با خرید لوازم دست دوم سعی به تغییرات دکوراسیون داخلی آشپزخانه دارند تا از این فضای مدرن و امروزی عقب نمانند.

ظروف تزئینی نقره

یکی از ضروری ترین ظروف که در آشپزخانه و لوازم خانگی هر منزلی وجود دارد ظروف غذاخوری می باشد که بهتر است جنس آن از نقره باشد به دلیل اینکه وقتی غذای داغ را داخل آن می ریزیم واکنشهایی اتفاق می افتد که باعث می شود باکتریهایی که در غذا وجود دارند از بین بروند. در زمانهای قدیم از ظروف نقره برای تازه و خنک نگه داشتن آب و مایعات مختلف استفاده می شد اما امروزه معمولا برای تصفیه آب از آن بهره می گیرند. یکی از روشهایی که برای تزئین سطح و پولیش فلزات و ظروف مختلف از آن استفاده می کنند نقره سیاه قلم می باشد که با ایجاد سایه روشن روی آنها جلوه خاصی به ظروف می دهد.

ظروف نقره تزئینی تهران

به دلیل اینکه یکی از فلزات گران بها نقره می باشد و کاربردهای زیادی دارد، میزان تولید ظروف نقره افزایش پیدا کرده است. از هنر نقره سازی جهت ساخت ظروف تزئینی نقره که شامل: شیرینی خوری، میوه خوری پایه دار، بشقاب کاسه و غیره می باشد بهره می گیرند. یکی از سرویسهای مناسب برای هدیه دادن در جعبه کادویی، ظروف چای خوری نقره می باشد که شامل: فنجان، قندان و سینی بوده و رنگ ثابتی دارد که می توان جهت سرو چایی از آن استفاده کرد یا اینکه آن را داخل ویترین منزل به عنوان دکوری قرار داد. یکی از روشهای جالب که برای از بین بردن سیاهی ظروف نقره می توان استفاده کرد خمیر دندان می باشد که شما باید مقداری از آن را روی یک پارچه نرم بریزید و به آرامی روی قسمتهایی از ظرف نقره که دچار تیرگی شده است بکشید سپس ظرف را با آب گرم بشویید و در انتها آن را با یک دستمال نرم و تمیز به خوبی خشک کنید تا هیچ رطوبتی روی آن باقی نماند.

ظروف نقره تهران

برای هر محصول و یا کالایی باید مختص به آن شهر خرید کرد بطور مثال اگر می خواهید ظروف نقره و ظروف سفالی خریداری کنید باید به بازار تهران بروید تا تمامی کالاهای لوازم خانگی که البته با قیمت مناسب تری نسب به سایر فروشندگان نقاط کشور است خریداری کنید. همانطور که در مطلب فوق اشاره کردیم شما می توانید در برخی از نقاط تهران کالاهای لوزام آشپزخانه را در سمساری پیدا کنید و یا تبادل کالا انجام دهید. با خرید در سمساری با اینکه محصولات دست دوم خریداری می کنید ولی بهای کمتری نسب به نو می دهید و یا می توانید کالاهای که نیاز ندارید را بصورت امانی به سمسار بدهید و محصول را بفروشید.

ظروف نقره تزئینی تهران

یکی از کالاهایی که برای بانوان بسیار جذاب است ظروف نقره تهران به فروش می رسد و در بازار این شهر می توانند خرید کنند.علاوه بر ظروف نقره در بازار تهران انواع مجسمه ها و آینه شمعدانیهای زیبا و با طرحهای متنوعی می توان پیدا کرد. این کالاها، اگر در فضای دکوراسیون داخلی قرار بگیرد فضای خانه را بسیار متفاوت می کند و باعث جذاب شدن خانه و یا اتاق می شود. یکی از نکاتهای خرید در ظروف نقره، وزن این محصول است که یکی از فاکتورهای تعیین قیمت وزن آن است که با طرحها و نقشهای متفاوتی در معرض فروش قرار می گیرد. در فضای مجازی به راحتی می توانید محصولاتی که لازم دارید خریداری کنید و در دکوراسیون خانه خودتون تغییرات فضای خانه را انجام دهید.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا