آراد برندینگ

قیمت مانکن مانتو چوبی

قیمت مانکن مانتو چوبی

یکی از تجهیزاتی که در بیشتر مانتو دخترانه فروشیها به چشم می خورد، مانکن مانتو می باشد که با استفاده از آنها انواع مختلف مانتو را در معرض دید مشتریان قرار می دهند.

شهرهای اردبیل، تنکابن و تهران از جمله شهرهایی هستند که بیشترین تولید کننده این کالا می باشند.

تولید کنندگان انواع مختلف مانکن مانتو که در سایت آراد برندینگ به تفصیل در مورد آن صحبت شده است را با سایزها و جنسهای متفاوت تولید و به بازارهای سراسر کشور عرضه می نمایند.

معمولا مانکنها به صورت نیم تنه تولید می شوند و در زیر آنها یک پایه برای ثابت نگه داشتن وجود دارد.

قیمت مانکن مانتو چوبی

مانکنهای مانتو را بر اساس سن و اندازه و سایز تقسیم بندی می کنند که سایزهای کوچکتر آنها معمولا برای دختران نوجوان و افراد لاغر اندام می باشد.

برای نمایش مانتوهایی که برای افراد چاق دوخته شده اند از مانکنهای سایز درشت استفاده می کنند تا این افراد بتوانند راحت تر خرید خود را انجام دهند.

معمولا مانکنها دارای سر می باشند تا جذابیت لباس را بیشتر نمایش دهند.

در کارخانه های تولیدی انواع مانکنهای مانتو آنها را به دو صورت ایستاده یا نشسته با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین متریالها تولید می کنند تا مشتری با توجه به ویترین فروشگاه خود اقدام به خرید آنها نماید.

قیمت مانکن مانتو

این عروسکهای انسان نما در دسته های مختلفی از جمله مردانه زنانه، بچگانه خش بندی می شوند که هر کدام از آنها نیز زیر مجموعه هایی چون بلند، نشسته، نیم تنه، کوتاه و در جنسهای فلزی، چوبی، مخصوص خیاطی دارند که قیمت مانکن مانتو بسته به این تقسیم بندیها متفاوت می باشد.

یکی از تقسم بندیهای مانکن مانتو و مانکن لباس بچگانه بر اساس جنس و مواد اولیه تولید شده از آن می باشد که این مانکنهای مانتو را در جنسهای فلزی، چوبی و فومی قرار می دهند.

قیمت مانکن مانتو چوبی

مانکنهای مانتو فلزی از لحاظ جنس بسیار با کیفیت بوده و دچار آسیب دیدگی و شکستگی نمی شوند و از دوام و طول عمر بالای برخوردار هستند که در قیمت مانکن مانتو تاثیرگذار است و همچنین مناسب برای استفاده در بوتیکهای فروش مانتو می باشند و به علت فرو نرفتن سوزن در آن برای دوخت مانتوها مناسب نمی باشند.

مانکنهای مانتو از جنس چوبی معمولا نیم تنه و بی سر بوده و همانند یک رخت آویز عمل می کند و قابل استفاده در فروشگاه ها، تولیدیها و خیاطیها می باشد و می توان بیشتر برای پوشاندن مانتوهای کوتاه از آن بهره برد.

مانکنهای فومی بهترین مانکنها در جهت دوخت مانتو و انواع لباس می باشد، چرا که در آن سوزن به راحتی فرو رفته کار پرو و عیب یابی به خوبی صورت می گیرد و خیاطان می توانند هر تعداد پارچه را با مدلهای مختلف به آن وصل نمایند و بیشتر جهت تولید لباس و مانتو در تولیدی ها و خیاطیها به کار می رود و جنبه تجاری ندارد.

مانکن مانتو چوبی

می توان گفت که در اغلب مغازه های مانتو فروشی مانکن مانتو چوبی به چشم می خورد.

همانطور که گفتیم مانکنها در خرید و فروش انواع پوشاک بسیار موثر می باشند و افرادی که در صنعت لباس زنانه فعالیت می‌کند همیشه دنبال روشی بوده اند تا مشتریان بسیار را جلب و جذب نمایند که مانکنها توانسته اند در این زمینه نقش مهمی را ایفا کنند مانکنها در اصل یک نوع تبلیغ بسیار قدرتمند برای انواع لباس محسوب می شوند مانکنها انواع مختلفی دارند که هر فرد بسته به پوشاک تولید یا می فروشد از انواع مختلف آن از قبیل بچه گانه بزرگسال دخترانه پسرانه استفاده می کند.

مانتوها نیز یکی از اصلی ترین نوع کالا در پوشاک می باشند که در ایران و بسیاری از کشورهای دیگر مورد استفاده بسیار قرار می گیرد که دارای مدلهای متنوع و گوناگونی هستند و از عمده پوشاکی است که با صنعت مد با سرعت بسیاری رو به جلو می رود.

قیمت مانکن مانتو چوبی

جذابیت لباسها با نمایاندنشان صد چندان می شود که این کار را به وسیله انواع مانکن مانتو چوبی چرمی و فلزی انجام می دهند و به طور کلی تنخور یک لباس نشان دهنده هر چی بیشتر جلوه دادن آن می باشد که مانتوها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

مانکنهایی وجود دارند که مانند برخی از عروسکها قابلیت تغییر حالت سر و دستان و پاها در آنها امکان پذیر می باشد که این امر باعث می شود تا ویترین شما از حالت یک نواختی خارج شود .

شما می توانید انواع مانتو در تن مانکنها ببینید تا متوجه تن خور و مدل آنها شوید که این امر به خرید هر چه بهتر کالا شما کمک می کند مانکنها در طرحها جنسها رنگها و قابلیتهای مختلفی تولید و به بازار ارائه شده اند که هر فرد بسته به نیاز و توان مالی می تواند نوع مد نظر خود را انتخاب نماید.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا