آراد برندینگ

اتو بخار برقی ترکیه ای

اتو بخار برقی ترکیه ای

یکی از لوازم خانگی مهم و بسیار کاربردی که همه افراد به آن نیاز مبرم دارند، اتو بخار است که از کشورهای مختلفی هم چون؛ ترکیه تولید و در سرتاسر کشور توزیع می گردد در واقع اتو بخار با صفحه ورق ضد زنگ ساخت فرانسه در مدلها و اشکال مختلف با برندهای متفاوت موجود است که هر کدام مزیت مخصوصی دارند حال برای کسی اطلاعات بیشتر تا ادامه مطلب با ما همراه باشید.

اتو بخار برقی با ترکیب فشار و حرارت چین و چروکهای لباس را از بین می برد و باعث نرمی شدن پارچه و یا لباس با گرمای حرارتی که به پارچه و یا لباس می دهد.

همانطور که می دانید اکثر مردم به تیپ ظاهری خود اهمیت می دهند و یکی از فاکتورهایی که باعث زیبایی ظاهری می شود انتخاب لباس زیبا و مرتب است که اگر لباسی بپوشید و چروکیده باشد بر استیل و تیپ شما تاثیر مستقیمی دارد.

در واقع می توان گفت لباسی که اتو نداشته باشد کلا ظاهر یک انسان را زیبا نشان نمی دهد برخی از محصولات پارچه ایی ماننده پرده را نمی توان اتو کرد که اگر می خواهید بعد از شستن پرده خانه تان چین و چروک را از بین ببرید باید با استفاده از اتو بخار برقی این کار را انجام دهید اگر در خصوص این محصولات و نحوه خرید آنها اطلاعی ندارید می توانید نکات قبل از خرید را در سایت آراد برندینگ مشاهده و مطالعه نمایید.

اتو بخار برقی ترکیه ای

در نتیجه اگر می خواهید اتو بخار برقی که می خواهید انتخاب کنید باید ویژگیهای استانداردی داشته باشد تا در زمان اتو کشیدن، به لباس شما آسیبی نرساند.

اتو بخار برقی

تمامی اتو بخار برقی که تولید می شود نوع کاربرد آن مشابه است ولی نوع کیفیت و برند آن با هم فرق دارند در کل کاربرد یکسانی دارند.

لازم به ذکر است که زمانی که اتو سرد باشد چین و چروک را با فشار صاف نمی کند که باید با ترکیب فشار گرما و حرارت کار می کند زمانی اتو زیاد گرم شود پارچه می سوزد بنابراین گرمای اتو یک محدودیت دمای خاصی دارد که بین 120 درجه تا 182 درجه سانتیگراد متغیر است.

اتو بخار برقی ترکیه ای

اساسا دو نوع اتو بخار برقی تولید شده است که می توان به خودکار و غیر خودکار اشاره کرد که در ادامه به این دو نوع می پردازیم.

اتو بخار برقی خودکار با استفاده از کلید ترموستات برای تنظیم گرما با توجه به میزان تعیین شده، هنگامی که گرما به میزان تعیین شده رسید سوئیچ ترموستات به صورت خودکار برق را قطع می کند و زمانی که اتو به درجه گرمایی تعیین شده کمتر شد دوباره وصل می شود.

همچنین این نوع اتو دارای چراغ، برای نشان دادن دمای از پیشن تعیین شده است که اگر اتو گرمای کمتری داشت چراغ روشن می شود.

یکی از مزایای اتو بخار برقی این است که با توجه به اینکه کلید ترموستاتیک دارد و گرمای حرارت را کنترل می کند خطر سوختن پارچه را به حداقل می رساند.

اتو بخار برقی غیر خودکار فاقد کلید ترموستات می باشد که در نتیجه دمای گرم تنظیم نمی شود که باید با توجه به منبع آهنی که داغ می شود تنظیم کرد و زمانی که حرارت کف اتو بالا رسید باید اتو نکنید تا لباس از شدت گرما نسوزد.

اتو بخار ترکیه ای

ترکیه یکی از کشورهای بزرگ در زمینه تولید انواع مختلف اتو بخار با صفحه ورق استیل ترکیه است که محصولات این کشور زبانزد خاص و عام است و اکثر بانوان فقط به دنبال خرید کالاهای ترکیه هستند البته امروزه تولید کنندکان ایرانی نیز در زمینه تولید بهترین نوع اتو بخار فعالیت گسترده ای دارند.

بهتر است بدانید انتخاب اتو بخار اصل و باکیفیت کار چندان سختی نیست البته به شرطی که راهنمای خرید آن را بدانید حال ما در این مقاله با توضیحات مختصر و مفید شما را یاری می دهیم.

اتو بخار برقی ترکیه ای

در هنگام خرید اتو بخار ترکیه ای در مرحله اول سعی کنید به مراکز معتبر و نمایندگیهای مجاز مراجعه کنید که بهترین و باکیفیت ترین نوع محصول را با قیمت مناسب و به شکل مستقیم عرضه می کنند در مرحله بعد به مشخصات اتو بخار توجه کنید.

اتو بخار اصل ترکیه دارای نام و نشان شرکتهای ترکیه ای است که حاوی دفترچه راهنما و کارتن شیک و استاندارد با شکل زیبا است، جنس آن بسیار محکم و ظاهر چشم نوازی دارد ضمنا در مدلهای مختلف وجود دارد از این رو می توان رنگ آن را با بقیه لوازم ست نمود.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا