آراد برندینگ

خرید دوربین مداربسته یزد دام

خرید دوربین مداربسته یزد دام

خرید دوربین مداربسته بیسیم دید در شب با کمترین قیمت را حق خود بدانید. دوربین های مداربسته وایرلس گردان به دو دسته تقسیم می شوند.

اولی برای نصب در مکان های داخلی و فضا بسته مناسب، و دیگری دارای استاندارد ip66 بوده و ایده آل برای فضاهای باز است. در ادامه به تشریح این دوربین های چرخان با کیفیت خواهیم پرداخت:

دوربن مداربسته وایرلس گردان که در سایت آراد برندینگ به تفصیل در مورد آن صحبت شده است یکی از بهترین دوربین هایی که مناسب فضای باز بوده و قابلیت چرخش 360 درجه را دارد، دوربین مداربسته اسپید دام گردان وایرلس است.

این دوربین امنیتی در فضای باز از تشخیص حرکت قابل تنظیم و مشاهده از راه دور در برنامه ICSee (iOS و Android) پشتیبانی می کند، راه اندازی از طریق اسکن کد QR بسیار آسان است.

خرید دوربین مداربسته یزد دام

آنتن وای فای قوی تر و اتصال کابل LAN اختیاری به دوربین امنیتی در فضای باز اجازه می دهد تا اتصال پایدارتری داشته باشد.

این دوربین های امنیتی در فضای باز فناوری های داخلی حذف نویز را روی میکروفون و بلندگو تعبیه کرده اند.

هنگامی که حرکت توسط دوربین‌های امنیتی تشخیص داده می‌شود، اعلان هشدار به تلفن هوشمند شما فرستاده می‌شود، مستقیماً با پیکی که از طریق صدای دو طرفه به خانه شما نزدیک می‌شود، بشنوید و با او صحبت کنید، همچنین می‌توانید افراد ناخواسته را با آن بترسانید.

با دوربین دید در شب با رزولوشن بالا، می توانید طیف بسیار واضح تری از جلوه های نظارتی دریافت کنید، نور مادون قرمز رنگی به طور خودکار حالت دید در شب را هنگامی که نور محیط کم است روشن می کند تا اطمینان حاصل شود که شما قابل مشاهده هستید.

خرید دوربین مداربسته دام

اگر می خواهید برای خانه و یا محل کار خود دوربین مداربسته و دزدگیر منزل مناسب را تهیه کنید، دوربین های دام دو مگ می توانند بهترین و ایده آل ترین گزینه برای شما باشند این دوربین های مداربسته مناسب مکان های داخلی بوده و کیفیت واقعی آنها 2 مگاپیکسل است. لذا اگر قصد خرید دارید همین حالا تصمیم بگیرید تا از تخفیف ویژه این ماه بهره مند شوید.

خرید دوربین مداربسته یزد دام

انتخاب نوع دوربین امنیتی مناسب برای خانه یا محل کار همانند انتخاب و نصب دزدگیر بسیار مهم است، زیرا دوربین های امنیتی همه یکسان نیستند که در خرید دوربین مداربسته دام باید به آن توجه داشته باشید: وضوح های مختلف، قابلیت های مختلف و ویژگی های متفاوتی دارند. در حال حاضر، دو نوع دوربین امنیتی رایج وجود دارد: گنبدی و بولت.

همانطور که ممکن است حدس بزنید، هر دو نوع دوربین به دلیل شکل آنها نامگذاری شده اند. اما در نحوه عملکرد کاملا متفاوتند.

دوربین مداربسته یزد

مراکز بسیاری هستند در شهر یزد که بر روی دوربین مدار بسته کار می کنند نصب دوربین یکی از موارد مهم و ضروری برای همه افراد می باشند همه ما در منزل خودمان احساس راحتی و امنیت داریم و اگر زمانی اتفاق بدی پیش بیاید یا دزدی به خانه بیاید.

جدا از ناراحتی برای اشیا ربوده شده در خانه خود احساس نا امنی و ناراحتی داریم و نقطه امن ما خراب شده است در آن زمان اگر شما در اطراف خانه خود دو یا چهار دوربین مدار بسته پیچی در خانه لازم می باشد تا وقایعی که در خانه خود اتفاق می افتد را ببینیم و خیالمان راحت باشد.

خرید دوربین مداربسته یزد دام

شما به عنوان صاحب آن کسب و کار باید از ساعت ورود و خروج و عملکرد آنها مطلع باشید و از آسیبهایی که قرار است به کسب و کارتان وارد شود اگر کارمندتان کم کاری می کند اگر افراد دزد و مشتری نما به محل کار شما می آیند با دوربین مداربسته یزد ببینید و مطلع باشید و از آنها جلوگیری کنید اینگونه کسب و کار بسیار موفقی خواهید داشت و کارمندان بهتر و مشتریهای بهتری که به شما اعتماد دارند و همینطور احساس امنیت بیشتری در محیط کار شما دارند.

باعث نگهداری از مال و اموال شما می شود و باعث کشف جرم و جلوگیری از آن می شود و باعث این می شود در محل کارتان کارمندان درست و وظیفه شناس داشته باشید و افراد صادق و درست در محل کارتان بمانند و پوشش دهنده کامل هستند به گونه ای که نقطه کوری باقی نمی گذارند طوری نصب می شوند که دید کامل به خانه یا محل کارتان داشته باشید.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا