آراد برندینگ

خرید مغز گردو پکان اسرائیلی

خرید مغز گردو پکان اسرائیلی

شاید برایتان سوال باشد که خواص گردو تازه چیست؟ در پاسخ باید بگویم که گردو دارای خواص متعدد و انواع ویتامینها، امگا۳، ترکیبات اسیدی و املاح بسیاری است که تاثیرات مثبتی بر روی کبد گذاشته که عملکرد ان را بهبود می بخشد.

به نوعی خوراکی خوشمزه که پوسته ای سفت دارد که مغز را در برگرفته گردو میگویند و بیشتر در آجیل از آن استفاده می شود.

ایران همانطور که در سایت آراد برندینگ به آن اشاره شد یکی از بزرگترین تولید کنندگان گردو در جهان است که ارائه دهنده بادام درختی و گردوهای با کیفیت و مرغوب است.

خرید مغز گردو پکان اسرائیلی

به نوعی خوراکی خوشمزه که پوسته ای سفت دارد که مغز را در برگرفته گردو میگویند و بیشتر در آجیل از آن استفاده می شود.

ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان گردو در جهان است که ارائه دهنده بادام درختی و گردوهای با کیفیت و مرغوب است.

کشور ما به دلیل داشتن باغات بسیار و آب و هوای مناسب دارای گردوهای تازه و باکیفیت است.

درخت گردو از خاورمیانه به آمریکا، روم و انگلستان رفت که درختی تک پایه است و بلندی ان به ۱۰ الی ۲۵ متر نیز می رسد، گلهایش به صورت نر و ماده و مرغوب ترین گردو و سیر خشک را در ایران شهر تویسرکان در استان همدان دارد.

مغز گردو اسرائیلی

مغز گردو اسرائیلی در مقایسه با دیگر مغز گردو ها چربی بالاتری دارد و از طعم بهتری هم برخوردار می باشد، پوست قهوه ای این نوع گردو به صورت کاغذی و نازک می باشد و همین باعث شده مشتریان ایرانی به خرید آن جذب شوند، برای این که بتوانید مغز گردو را تازه نگاه دارید، باید بعد از خرید، مغز گردو ها را داخل پلاستیک های درب بسته قرار دهید و در فریزر و یخچال بگذارید، مغز گردو به دلیل این که چربی دارد، حرارت باعث اکسید شدن آن می شود، که این می تواند در بو، طعم و ظاهر گردو تغییراتی را ایجاد کند.

خرید مغز گردو پکان اسرائیلی

از انواع مغز گردو می توان به مغز گردو سفید، مغز گردو معمولی و مغز گردو خورشتی که متفاوت از مغز گردو اسرائیلی است اشاره کرد،‌ بهترین و پرطرفدارترین مغز گردو، مغز گردو سفید می باشد که رنگ مغز آن سفید مایل به کرم است، که چربی بالایی دارد و ظاهر آن یکدست و زیبا می باشد و قیمت بیشتری نسبت به دو نمونه دیگر دارد و خوش طعم تر هم می باشد، این نوع مغز گردو با نان و پنیر میل می شود و به عنوان آجیل هم کاربرد دارد و برای تزئین هم مورد استفاده قرار می گیرد.

مغز گردو معمولی به رنگ قهوه ای روشن می باشد و از نظر میزان چربی و کیفیت با مغز گردوی سفید هیچ تفاوتی ندارد، مغز گردوی معمولی ظاهری یکدست و خوبی دارد و طعم آن هم خوب است و از قیمت ارزان تری نسبت به مغز گردو سفید برخوردار می باشد، مغز گردو خورشتی یا همان مغز گردو فسنجانی، رنگ تیره متمایل به سیاهی دارد و تفاوت چندانی از نظر طعم، کیفیت و میزان چربی بین مغز گردو خورشتی و و دو نمونه دیگر وجود دارد.

خرید گردو پکان

شما می توانید با خرید مغز گردو که دارای ویتامین های A، B، C ،D، E که از گردو دارای مواد چرب و املاح معدنی مانند کلسیم، پتاسیم و غیره می باشد استفاده کنید، همچنین جالب است بدانید که با ساقه برگ درخت گردو خاصیت میکروب کشی و باکتری کشی دارد و گردو از نظر سلامتی سرشار از ویتامین ای و آنتی اکسیدان می باشد.

ویتامین هایی در آن وجود دارد که خطر ابتلا به آلزایمر را کاهش می‌دهد، و گردو با اینکه چرب است اما برای سلامت قلب و عروقی مفید است و همچنین خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی کاهش می دهد.

گردو مانند روغن زیتون کهنه بوده و قوی می باشد که بهترین شیوه مصرف آن به صورت استعمال خارجی بر روی اندامهای مختلف بدن و حتی بر روی بینی استفاده می شود.

خرید مغز گردو پکان اسرائیلی

مغز گردو شامل آب و پروتئین کربوهیدرات و بیشترین چربی را در خود جای گرفته که 7 درصد آن فیبر خوراکی می باشد و در یک وعده 100 گرمی گردو 650 کیلو کالری انرژی و محتوایی غنی از چندین ماده معدنی مورد نیاز بدن که بیشترین آن ویتامین b وجود دارد که در خرید گردو پکان باید به آن توجه داشته باشید.

از پوست گردو می توان به عنوان جوهر با ماندگاری بالا برای نوشتن و نقاشی کردن استفاده کرد، همچنین هنرمندانی در گذشته از پوست گردو برای نقاشی کردن استفاده می کردند و از پوست گردو برای تمیز کردن برخی از سطوح استفاده می شود.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا