آراد برندینگ

قیمت خرید فرش گل ابریشم دستباف

قیمت خرید فرش گل ابریشم دستباف

فرش گل ابریشم در واقع نوعی از فرش است که دور حاشیه ها و نقشهای آن از پشم نیست و به جای پرز پشمی دارای پرز ابریشمی هستند و به همین دلیل این نوع فرش همانند فرش ابریشمی بسیار جذاب و زیبا می باشد، البته چله این نوع فرشها نیز معمولا از ابریشم است، که در هر صورت نسبت به فرشهای معمولی زیباتر و شیک تر هستند.

در کشور ما انواع گوناگونی از فرش با بهترین کیفیت تولید می شود و از زیباترین نوع این محصول فرش گل ابریشم می باشد، انواع فرش گل ابریشم جدید اصل مدرن با طرحهای شیک و متنوع در بازار این محصول عرضه می شود که به سبب کیفیت بالا و زیبایی فوق العاده ای که دارند، مورد استقبال مصرف کنندگان بسیاری هستند و از فروش بالایی برخوردار می باشند اگر با این فرش ها آشنایی ندارید و مایلید تا نمونه های بیشتری از آنها را مشاهده نمایید می توانید سری به سایت آراد برندینگ نیز بزنید.

قیمت خرید فرش گل ابریشم دستباف

طرحهای زیبا و کیفیت بالا از ویژگیهای خوب یک فرش مناسب می باشد و به همین دلیل تولید کنندگان در تلاش هستند تا با تولید گل ابریشم جدید این موارد را رعایت کنند و محصولاتی را تولید کنند که بسیار مورد استقبال مصرف کنندگان قرار گیرند.

این نوع فرش فاقد پرز دهی می باشد و از پشم طبیعی که از سالم ترین الیاف می باشد در تولید آن استفاده شده است، از ویژگیهای این محصول ضد حساسیت بودن آن است که به سبب جنس خوب و عدم پرز دهی باعث ایجاد حساسیت نمی شود.

خرید فرش گل ابریشم

در واقع این نوع فرش از الیاف باکیفیت و طبیعی تولید می شود و به همین سبب تنظیم کننده حرارت است، به این صورت که در تابستان خنک و در زمستان گرم است و در هر صورت استفاده از آن در تمام فصول، زیبایی خاصی را ایجاد می کند و با توجه به ویژگیهای مطلوبی که دارد، توانسته است، رضایت مصرف کنندگان را جلب نماید.

این محصول توسط تولیدکنندگان متعددی در کشور تولید می شود و همچون فرش گل ابریشم قم به سبب رعایت بهترین استانداردهای تولید بسیار باکیفیت و در عین حال زیبا و شیک است، که با توجه به طرح و رنگهای متنوعی که دارد، می توان آن را در دکوراسیونهای مختلف به کار گرفت.

قیمت خرید فرش گل ابریشم دستباف

بسیاری از مصرف کنندگان به دنبال خرید فرش گل ابریشم اصل هستند، زیرا این محصول از الیاف باکیفیت تولید می شود و به همین سبب دارای زیبایی و جذابیت بالایی می باشد و علاوه بر این از کیفیت خوبی برخوردار است و برای سالها همچنان نو و زیبا باقی می ماند.

این محصول در سایزهای مختلفی تولید می شود تا مناسب فضاهای مختلف باشد و دارای ظاهری جذاب و بسیار شیک است و به همین دلیل می توان آن را در دکوراسیونهای متفاوت استفاده نمود و زیبایی فضا را دو چندان نمود.

قیمت فرش دستباف

فرش و قالیچه های دستباف ایرانی از زمانهای قدیم شهرت زیادی داشته است. همانطور که هر کشور و ملیتی نماد مخصوص به خود دارد، به جرأت می توان گفت که فرش دستباف یکی از نمادهای مهم ایران است. بسیاری ازدوستداران قالی و هنر قالیبافی بر این عقیده اند که بهترین، زیباترین و با کیفیت ترین فرش دستباف متعلق به ایران است.

قیمت خرید فرش گل ابریشم دستباف

کاشان نیز به عنوان یکی از مراکز مهم قالیبافی و تعیین قیمت فرش دستباف در ایران شناخته می شده است و از دیر باز در این هنر سرآمد بوده است و قالی های بسیار نفیسی را عرضه کرده است و یکی از اصلی ترین راه های امرار معاش خانواده ها بوده است.

نمونه ای عالی از معروف ترین طرح های کاشان در زمان بسیاری از فرمانروایان عصر صفویه، بوسیله بهره مندی از معماری خیره کننده خانه های تفریحی زیبا و مشهور آن است. این شاهکارهای معماری به همان اندازه که الهام‌بخش معماران و هنرمندان آن دوره بوده، برای قالی‌های کاشان نیز سرلوحه و الگوی بسیار موثری بوده است. قالی‌های بافته شده در کاشان اغلب در نگاه اول قابل تشخیص هستند و از زیباترین و معروف‌ترین قالی‌های ایرانی هستند.

به طور سنتی، دختران با مهارت‌ها و آموزش هایی که از مادرانشان در هنر بافندگی به آنها منتقل شده است، شاگردی می‌کنند، در حالی که به پسران مهارت‌های مربوط به بریدن گوسفند، رنگرزی پشم، طراحی و چیدمان بافندگی آموزش داده می‌شود.

مانند بسیاری از شهرهای ایران و در سراسر خاورمیانه و آسیا، صنعت فرش برای بخش بزرگی از جمعیت شغل فراهم می کند، به خصوص وقتی صنایع حمایتی از چوپانی گرفته تا بسته بندی و تحویل در نظرگرفته شود.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا