آراد برندینگ

خرید بلوک فوم دار یزد

خرید بلوک فوم دار یزد

بسیاری از ساختمان سازان به منظور استفاده از یک وسیله بسیار استاندارد و خوب اقدام به تهیه بلوک دیواری سبک فوم دار می کنند که این نوع بلوکها به بتن کف یا کف فوم نیز معروف اند.

دلیل استفاده از بلوک سقفی علاوه بر وزن سبک و حمل راحت آن، مزایای فوق العاده شان می باشد از جمله آن که ضد زلزله می باشند و یک عایق بسیار خوب صوتی و حرارتی نیز به حساب می آیند.

کارشناسان با تجربه آراد برندینگ نیز در سایت حضور فعال دارند که در صورت ایجاد سوال و یا مسئله ای به شما مشاوره های مفیدی خواهند داد و شما را در این زمینه یاری خواهند کرد.

خرید بلوک فوم دار یزد

این نوع بلوکها به صورت یک خازن حرارتی عمل می ‌کنند که از انتقال گرما و سرما از داخل و یا خارج از ساختمان جلوگیری می کنند.

در نتیجه باعث می شوند که در مصرف انرژی صرفه جویی بسیار خوبی صورت گیرد و باعث می شود که گرما یا سرمای درون منزل به بیرون انتقال پیدا نکند و یا برعکس.

همچنین جداره های این نوع بلوک فوم دار از ملات پوک می باشد و وسط آنها فوم قرار دارد و چون فوم وزن خیلی کمی دارد باعث می ‌شود که این بلوک‌ بسیار سبک باشند و این از دیگر ویژگیهای بارز و بی نظیر آنها به شمار می آید.

خرید بلوک فوم دار

همانطور که ذکر شد فوم بتن یا بتن سبک به همان بلوک دیواری فوم دار می گویند که معمولاً از ترکیباتی مانند سیمان، ماسه بادی، پوکه معدنی، فوم کفی و آب تشکیل شده است و این نوع فوم یک ماده ساختمانی بسیار متخلخل و سبک می باشد که از سیمان تشکیل شده است اما به دلیل ساختاری که دارد بسیار سبک وزن و عالی می باشد.

کارخانه های بسیاری اقدام به تولید بلوک هبلکس می کنند و آن را مورد مصرف برای مکانهای مختلفی قرار می دهند.

همچنین قیمت خرید بلوک فوم دار به ابعاد و کیفیت آن بستگی دارد.

خرید بلوک فوم دار یزد

میزان پرتی این نوع بلوک بسیار کم بوده و به راحتی نمی شکنند و قیمت خوب همراه با کارایی بالا دلیل تقاضا و مصرف هر چه بیش تر این نوع بلوک گشته است.

از این نوع فوم معمولاً برای مکانهای متعددی از جمله دیوارهای پارتیشن و یا پرکننده قسمتهای خالی و برخی از سقف و دیوارها استفاده می شود.

این نوع بلوک را می توان به سهولت و راحتی جابه جا نمود و برای هر مکانی استفاده کرد و همچنین قابل ذکر است که این نوع بلوک در برابر حرارت نیز بسیار مقاوم است و به نوعی ضد حریق می باشد.

بلوک فوم دار یزد

یکی از بهترین سازندگان مصالح ساختمانی کشور در یزد مشغول فعالیت می باشد که بهترین نمونه های بلوک را نازل ترین قیمت و بهترین کیفیت در بازار ارائه می کند تا مصرف کننده با پرداخت هزینه های مقرون به صرفه و بهینه شده مصالح با کیفیتی را خریداری کرده و از دوام و استحکام آنها مطمئن باشد.

یکی از مناسب ترین مصالح ساختمانی که برای تیغه چینی مکانهای خاص مانند آزمایشگاه های شیمیایی و زیستی به کار برده می شود بلوک فوم دار یزد است که در کارخانجات یزد تولید می شود و افراد و مجموعه های زیادی به دنبال تهیه این محصولات می باشند تا با استفاده از آنها محیط مناسبی را با میزان اتلاف انرژی مشخصی را آماده کنند.

خرید بلوک فوم دار یزد

برای بلوک چینی و دیوار کشی برای متراژهای مختلف تعداد مشخصی از آنها مورد نیاز می باشد و با توجه به ابعاد گفته شده برای هر متر مربع دیوار به تعداد 25 عدد از این بلوکها نیاز است که البته این تعداد بدون در نظر گرفتن درزهای دیوار و همچنین ضخامت مصالح و ملات به کار رفته برای اتصال بلوکها می باشد.

وزن این بلوکها در حدود 3 تا سه و نیم کیلو گرم متغیر می باشد و با توجه به وزن سبکی که دارند روند و سرعت کار با آنها زیاد می بباشد و در مدت زمان کمی می توان تعداد بالایی از آنها را برای مصارف مختلف جا به جا کرد و از آنها برای چیدن دیوار استفاده کرد و همچنین فومی در ضخامت دو و نیم سانتی متر درون این بلوکها جا زده شده تا عایق خوبی در برابر سرما، گرما، صوت و رطوبت باشند که به دلیل داشتن این فومها قیمت آنها نسبت به مدلهای معمولی کمی گران تر می باشد اما با توجه به کارایی و ویژگیهایی که دارد بسیار مناسب و به صرفه می باشند.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا