آراد برندینگ

قیمت کشمش سبز ملایر

قیمت کشمش سبز ملایر

کشمش که میوه ی خشک انگور است، یکی از پر کاربرد ترین و محبوب ترین انواع کشمش بوده که به دو روش تیزابی و آفتابی خشک می شود. کشمش در رنگ های سبز، قرمز ، قهوه ای و زرد وجود دارد که اغلب از کشمش قهوه ای رنگ استفاده می شود.

از مهم ترین کاربرد های کشمش، می توان به استفاده از آن، در انواع غذا مانند عدس پلو ، استفاده در کیک ها و شیرینی ها ، انواع دسر و در ترکیب آجیل مخلوط، اشاره کرد. برای تهیه کشمش، باید انگور ها را در محلی خشک و تمیز قرار داده تا در معرض هوای آزاد و نور آفتاب قرار بگیرند. به دلیل خوراکی بودن این محصول، رعایت بهداشت و تمیزی در تولید کشمش بسیار مهم است.

قیمت کشمش سبز ملایر

با توجه به اینکه ایران از برترین کشور های تولید کننده کشمش در جهان می باشد، کشمش های تولیدی در کشور بر اساس نوع انگور مورد استفاده انواع مختلفی دارند. انواع کشمش درجه یک ایرانی، اعم از کشمش سلطانی، کشمش آفتابی، کشمش کاشمری، کشمش طلایی صادراتی و … به بسیاری از کشورهای اروپایی و کشورهای خاورمیانه صادر می شود. برای نگهداری کشمش آن را در جای مرطوب قرار ندهید چون خیلی زود کپک می زند و برای نگهداری طولانی مدت آن را در جای خشک و خنک نگه دارید و زیر نور مستقیم قرار ندهید بهترین جا برای نگهداری کشمش یخچال می باشد. اگر این امکان برای شما وجود ندارد در کمد و کابینت نگهداری کنید همچنین میتوانید کشمش سبز اعلا و درجه یک را از طریق سایت آراد برندینگ خریداری نمایید.

قیمت خرید عمده کشمش سبز

کشمش از جمله خوراکی های سرشار از انواع ویتامین ها می باشد که در اکثر نقاط ایران و اغلب در ملایر ، کاشمر ، تاکستان ، قزوین و غیره تولید می شود. کشمش هایی که از این مناطق تولید می شوند، بسبار مرغوب تر و خوش طعم تر هستند.

یکی از بهترین تولید کنندگان کشمش در ایران، ملایر است. چرا که دارای باغ های انگور درجه یک می باشد. هم چنین کشمش مرغوب ملایر در بازار جهانی نیز پر طرفدار و پر فروش است. صادرات انواع کشمش ایرانی به کشور های همسایه و اروپایی از پر رونق ترین صادرات محسوب می شود. کشمش سبز قلمی یکی از انواع کشمش های پر فروش و محبوب در این زمینه است. تولید کنندگان کشمش در ملایر، محصول خود را در بسته بندی های بهداشتی به صورت عمده به سراسر کشور عرضه کرده و با قیمتی ارزان و مناسب به فروش می رسانند. با خرید عمده این محصول قیمت کمتری پرداخت می کنید و این نوع خرید نسبت به خرید خرده مقرون به صرفه تر است.

قیمت کشمش سبز ملایر

عوامل متعددی در تعیین قیمت کشمش سبز قلمی وجود دارد که مهم ترین آن، تفاوت در طعم و مزه و شکل کشمش است. هرچه کشمش دارای ظاهری زیبا تر ، درشت تر و طعم شیرین تری باشد، قیمت آن بالاتر می رود. نکته ی دیگر، تمیز بودن کشمش است. کشمش تمیز و شفاف و بدون گرد و غبار ، آلودگی و چوب اضافی نسبت به کشمش پاک نکرده گران تر است. مورد دیگر فصل و زمان عرضه ی کشمش است. کشمش تازه و اعلا در اواخر پاییز و اوایل زمستان عرضه می شود. اگر چه کشمش به دلیل خشک بودن و عدم وجود رطوبت ماندگاری بالایی دارد اما کشمش تازه دارای طعم بهتر و بافت نرم تری است.

کشمش سبز ملایر

کشمش تمام مواد و ویتامین موجود در انگور را دارد و شیرینی و طعم عالی آن سبب می شود تا کشمش را به عنوان تامین کننده عالی انرژی بدن بشناسیم، بنابر این تمام افرادی که از ضعف بدن رنج می برند و نیاز به انرژی بالا دارند مانند تمام ورزشکاران،

کودکان و یا بانوان باردار می تواند از این خشکبار سالم و مفید به صورت روزانه استفاده نموده و بخش بزرگی از نیازهای بدن خود را تامین نمایند.

کشمش در بسیاری از شهرهای کشور تولید می شود اما شهر ملایر از تولید کنندگان بسیار بزرگ کشمش سبز و قلمی می باشد، زیرا ملایر از بزرگترین تولید کنندگان انگور در کشور است که تولیدات این شهر به دلیل کیفیت عالی و بالا زبانزد خاص و عام می باشد.

کشمش تولید شده در شهر ملایر هم از جهت شکل و ظاهر و هم از جهت طعم و مزه جزء بهترین تولیدات کشور می باشد و به همین دلیل کشمشی که از این نوع انگور به دست می آید با اختلاف بسیار جزء بهترین نمونه از کشمش سبز قلمی با دنبال کنندگان داخلی و خارجی بسیار است.

قیمت کشمش سبز ملایر

لازم به ذکر است که کشمش سبز ملایر هم همچون کشمش تیزابی معمولا به صورت تیزابی و در بهترین شرایط بهداشتی تولید می شود و خصوصا نمونه های صادراتی کشمش ملایر دارای رنگی کاملا سبز و درخشان است و هیچ گونه ضایعاتی در این محصول دیده نمی شود و محصولی کاملا یکدست و عالی می باشد، که تولید کننده این محصول را به صورت بسته بندی شده و یا فله و کیلویی با نرخ و قیمتی بسیار مناسب و ارزان در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

بنابر این تمام افراد با توجه به میزان مصرف خود می توانند از بهترین کشمش سبز ملایر با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایند، این محصول دارای ماندگاری بسیار بالا است پس می توان با اعتماد کشمش را در هر اندازه تهیه و در یخچال برای زمانی طولانی نگهداری و مصرف نمود.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا