آراد برندینگ

سرنگ انسولین 100 واحدی امریکایی

سرنگ انسولین 100 واحدی امریکایی

برای اکثر بیمارانی که مبتلا به بیماری دیابت می باشند به منظور انجام تزریق از نوعی سرنگ استفاده می شود که این سرنگها توسط نمایندگی سرنگ انسولین آوا پزشک در تبریز تولید می شوند و سپس به فروش می رسند سرنگ انسولین از سه قسمت مجزا تقسیم شده است که شامل قسمتهایی نظیر بدنه، سرسوزن و پیستون می باشد که بخش اصلی سرنگ را بدنه ی آن تشکیل می دهد که تمامی مواد برای تزریق در داخل آن قرار می گیرد و قسمت بالایی سرنگ، سرسوزن قرار گرفته است که دارای نیدلهای بسیار ظریفی می باشد که با ورود به درون بافت بدن انسان هیچ آسیبی به بدن وارد نمی نماید.

قطعه ای که در داخل محفظه ی سرنگ قرار گرفته است و کار ورود و یا خارج کردن مایع درون محفظه را انجام می دهد پیستون نامیده می شود که در سایت آراد برندینگ به تفصیل در مورد آن صحبت شده است، امروزه به دلیل تقاضای بالا برای خرید سرنگ انسولین، میزان تولید این تجهیزات در کارخانجات ساخت سرنگ به طور انبوهی انجام می شود به علاوه بخشی از تولیدات داخلی سرنگ انسولین همه ساله به کشورهای دیگر صادر می گردد.

سرنگ انسولین 100 واحدی امریکایی

یکی از معایب سرنگهایی که سر آنها جدا می باشد این است که در حین کار کردن با آن مقادیر اندکی از مایع درون فضای سوپاپ می ماند و همه ی مواد درونی سرنگ به داخل بدن قابل تزریق نمی باشند از این رو برای انجام تزریقاتی با میزان دوز مشخص و بسیار دقیق به هیچ وجه از سرنگهایی که دارای سر جدا می باشند استفاده ننمایید.

در نمونه های سرنگ از نوع سرخود قسمت سر سوزن به ناحیه ی بدنه ی آن سرنگ به طور کامل نصب می گردد از این رو تمامی حجم مایع به بدن فرد وارد می گردد بنابراین این نوع سرنگ برای انجام تزریقاتی با میزان معینی از دوز انسولین گزینه ی مناسبی می باشد و از آنجایی که قطر سوزن در داخل این نوع سرنگها بسیار کم می باشد در هنگام وارد شدن به بدن فرد درد بسیار کمی را ایجاد می نماید.

سرنگ انسولین ۱۰۰ واحدی

در میان مدلهای متعددی که از سوزن و سرنگهای 100 واحدی وجود دارد بیشتر این محصولات برای تزریق انسولین استفاده می شود.

با استفاده از سرنگ انسولین برای انجام تستهای آلرژیک قبل از تزریق واکسن می توانید از بروز هرگونه حساسیت پشه ها جلوگیری نمایید.

در دامپزشکیها از این نوع سرنگ برای تزریق انواع دارو به حیوانات خانگی و کوچک مانند سگ جیبی استفاده می شود.

یکی از بزرگ ترین موارد استفاده از سرنگ انسولین توسط متخصصان زیبایی اتفاق می افتد برای تزریق انواع ژلها و بوتاکسها از این موضوع سرنگ استفاده می شود تا بالا بردن ظرافت و دقت کار نتایج بهتری حاصل شود.

سرنگ انسولین 100 واحدی امریکایی

یکی دیگر از مصارف پزشکی و زیبایی سرنگ انسولین ۱۰۰ واحدی برای مزوتراپی به حساب می آید و از طریق سرنگ با وارد کردن مواد مغذی و ضروری برای ریشه مو از ریزش مو جلوگیری نموده و با تقویت ریشه سر به رشد بیشتر آن کمک می شود.

برای انجام بخیه و جراحیهای سرپایی از سرنگ انسولین برای بی حس کردن سطح پوست استفاده می شود همچنین در عملهای چشمی با استفاده از این سرنگ برای تزریقات انواع مواد به چشم استفاده می گردد.

این سرنگها که در سالهای اخیر درون کشور تولید می شوند استانداردهای بین المللی و داخلی را از آن خود کردند و با قیمتی مناسب و کیفیتی جهانی را به بازار مشتریان ایرانی عرضه می دارند.

کیفیت بالا و قیمت مناسب این محصولات آنها را به یکی از پرفروش ترین گونه های سرنگ در داخل کشور تبدیل کرده است و بازار خرید و فروش آن را بسیار کمتر از سالهای قبل ساخته است.

سرنگ انسولین امریکایی

سرنگهای انسولین از طریق زیر جلدی تزریق شده و نباید سطح مورد نظر برجسته باشد، دقت نمایید بهترین مکان برای یاد گیری تزریقات، بیمارستان بوده تا بعد از انجام اگر بیمار شما حالش بد شد در همان جا کنترل گردد، پس خود در خانه بدون نداشتن دانش قبلی آن را تزریق نکنید.

سرنگ انسولین 100 واحدی امریکایی

شما عزیزان قبل از تزریق حتما دستان خود را با مایع دستشویی شسته و حسابی خشک کنید، به هیچ عنوان سرنگ انسولین امریکایی را از روی لباس تزریق نکرده و از همه مهم تر، بعد از تزریق جای سوزن را فشار، مالش، ماساژ و غیره پرهیز نمایید.

بدن انسان خود بسیار انسولین تولید کرده تا با ورود قندهای اضافه آنها را نابود و کنترل می کند و بد تر از همه این بوده که اگر این ماده تولید نگردد در بدن انباشته شده که معمولا سر گیجه را به همراه دارد.

 

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا