آراد برندینگ

قیمت کفپوش پی وی سی رولی

قیمت کفپوش پی وی سی رولی

کفپوش رولی دارای قیمت مناسب بوده و می توان با صرف هزینه کم این محصول باکیفیت را تهیه نمود. از آنجا که این کفپوش دوام خوب در برابر عوامل مختلف دارد، برای مکان های مختلف خریداری می شود. کفپوش ها محصولاتی مقاوم بوده که از مواد اولیه پلاستیکی تولید شده اند. از این رو هم شرایط تولید آنها بهتر بوده و هم می توان برای فضاهایی با رفت و آمد بالا از آنها بهره گرفت. از آنجا که برخی از فضاها پس از مدتی نیاز به تغییرات داشته، معمولا از کفپوش ها که با هزینه کم در دسترس بوده بهره گرفته می شود. اگر که مایل به خرید کفپوش با بهترین کیفیت هستید فرم درجش ده در ابتدای وب سایت آراد برندینگ را تکمیل نمایید.

قیمت کفپوش پی وی سی رولی

یک دکوراسیون زیبا می تواند علاوه بر دلباز کردن فضای منزل، محیط را نیز جذابتر کند و با انتخاب یک کفپوش پی وی سی رولی زیر فوم دار و اجرای آن در کف خانه خود، می توانید دکوراسیونی مدرن و لوکسی داشته باشید. قیمت کفپوش پی وی سی رولی نسبت به دیگر سازه ها و در مقایسه با زیبایی بی نظیری که دارد بسیار باصرفه می باشد و به دلیل دوام و استحکام بالا و طرح های متنوعی که دارد مشتریان زیادی قصد خرید و اجرای آن را دارند، بنابراین بهتر است با انتخاب آن بر اساس رنگ دکوراسیون خود محل زندگی یا محل کار خود را زیبا کنید.

کفپوش پی وی سی رولی

همانطور که اشاره شد، قیمت کفپوش رولی یکی از مهمترین موضوعاتی ست که سبب افزایش تقاضای آن در بازار شده است. چرا که اغلب خریداران به دنبال محصولاتی با قیمت مناسب بوده تا بتوانند با صرف هزینه کم محصول مد نظر خود را خریداری نمایند. اگر به دنبال خرید کفپوش سرامیکی و یا پی وی سی باکیفیت با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد می شود برندهای ایرانی را انتخاب کنید. زیرا با تکنولوژی روز تولید شده و معمولا از برندهای خارجی مناسب تر هستند. با توجه به اینکه کفپوش ها در انواع مختلف تولید شده، هم از نظر ضخامت و هم نوع کاربرد، برای خریداران قابل انتخاب می باشند. در ادامه به معرفی کفپوش رولی پی وی سی می پردازیم.

قیمت کفپوش پی وی سی رولی

کفپوش رولی از مواد اولیه پی وی سی تولید شده و این کفپوش پی وی سی در انواع مختلف ورزشی، مسکونی و بیمارستانی ارائه می شود. هر یک از مواردی که معرفی شد، ساختار خاص خود را داشته و باید برای مکان مورد نظر انتخاب و خریداری شود. بسیاری از خریداران کفپوش پی وی سی رولی را به دلایل زیر انتخاب می کنند: قیمت مناسب، سهولت در نصب، زیبایی ظاهری، تنوع رنگ و طرح، قابلیت شستشو، انعطاف پذیری مطلوب، البته توجه به این نکته اهمیت داشته که باید از کیفیت محصول اطمینان حاصل نمود. زیرا برخی از محصولات موجود در بازار نا مرغوب بوده و استانداردهای لازم را ندارند. در بازار انواع کفپوش پی وی سی رولی در برندهای ایرانی و خارجی موجود بوده، که از نظر قیمتی تفاوت زیادی دارند. به این ترتیب خریداران باید با توجه به برند و کیفیت اقدام به خرید محصول کنند. متناسب باشند.

قیمت کفپوش پی وی سی

امروزه با پیشرفت هایی که در تکنولوژی و در صنایع ساختمان سازی ایجاد شده انواع کفپوش جهت زیباسازی کف ساختمانها تولید شده است که یکی از آنها کفپوش پی وی سی رولی است و از نوع پرمصرف ترین تجهیزات ساختمانی است که اکثرا در ابعاد ٩٠ در ١۵ تولید می شود. کفپوش پی وی سی دارای لایه ای با نام دکوراتیو است که دارای ضخامت ۱۲ میکرون با نمای چوب بوده و به عنوان محافظ، در برابر سایش مقاومت بالایی دارد. قیمت کفپوش پی وی سی رولی بسته به مدل آن فرق دارد، مثلا در مدل عاجدار نیز تولید می شود که طرح های گرانیت، برجسته و غیره را شامل می شود، نمونه های ساده این سازه مانند پارکت است که لایه پی وی سی بکار رفته در آن باعث انعطاف پذیری و انسجام محصول شده و سبب می شود در کنار هم بهتر قرار بگیرند، همچنین از باز شدن درز در بین تایل ها جلوگیری نموده و در اینصورت در سطح کار جدا نخواهد شد.

قیمت کفپوش پی وی سی رولی

برای داشتن دکوراسیون زیبا باید هنگام خرید کفپوش از هر نوع مانند کفپوش سنگ توجه کنید که یکی از بهترین انوع آن را تهیه کنید. قیمت کفپوش پی وی سی رولی بسته به کیفیت فرق دارد و این محصول دارای ضخامت ٢ سانتیمتر و ٣٣ متر می باشد که طرح های چوب را به خود اختصاص داده است، لذا به دلیل اینکه استحکام و دوام این سازه را بالا ببرند لایه ای بر روی آن بکار برده اند که از نوع پی وی سی می باشد که از لیز شدن سطح نیز جلوگیری می کند. کفپوش پی وی سی را باید متناسب با کاربرد آن خریداری نمود مثلا برای مکان های لغزنده مانند آشپزخانه باید نمونه های آجدار را انتخاب نمود تا از سرخوردگی جلوگیری شود، اجرای درست این محصول نیز در دوام آن تاثیر زیادی دارد و نصب آن باید توسط افراد خبره انجام شود چون در صورتی که درست به سطح نچسبد و در آن باد بیفتد عمرش کم می شود.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا