آراد برندینگ

روغن کمپرسور کولر اصفهان

روغن کمپرسور کولر اصفهان

از جمله مهمترین انواع روغن که در خودرو مورد استفاده قرار می گیرد روغن کمپرسور صنعتی می باشد، تهران به عنوان بزرگ ترین شهر کشور مان سهم اصلی را در تولید فروش و مصرف این روغن دارد.

هر روغن با توجه به نوع کمپرسور، ظرفیت و قدرت کمپرسور خودرو با ویژگیهای خاصی تولید می شود و به دلیل خاصیتها و اندازه های مختلفی که ماشینها دارند نمی توان برای تمام انواع ماشین از یک نوع روغن کمپرسور استفاده کرد به همین دلیل باید نسبت به مدل خودرو خود روغن کمپرسور ماشین را انتخاب کرد و در زمان خرید روغن کمپرسور باید به بسیار از موارد توجه کرد.

روغن کمپرسور کولر اصفهان

مجموعه بزرگ و معتبر آراد برندینگ باسابقه طولانی در تولید و گخش انواع روغنهای کمپرسور با قیمتهای بسیار مناسب و کیفیت مثال زدنی شما را به خرید محصولات خود دعوت می کند.

در زمان خریدن روغن کمپرسور باکیفیت به این مورد باید اشاره کرد که روغن کمپرسوری که می خرید باید به خوبی دمای محفظه کمپرسور را باید حفظ کند، روان کاری کمپرسور را به خوبی هر چه تمامتر انجام دهد، قطعات را در برابر خوردگی محافظت کند و جلوی خوردگی را بگیرد.

با سیال کمپرسور به هیچ عنوان واکنش شیمیایی ندهد، در برابر حرارت بسیار بالایی که در کمپر سور است خاصیت خود را از دست ندهد، اگر هوا سرد بود و ان مدل ماشین هم در کمپرسور دمای بالایی ایجاد نمی کند خاصیت روان کنندگی را از دست ندهد و به هیچ عنوان منجمد و سفت نشود و همچنین در صورتی که فشرده شدن سفت نشود.

روغن کمپرسور کولر

چنانچه بنا به هر دلیلی خرابی در عملکرد یخچال فریزر به وجود آمد می بایست ابتدا روغن کمپرسور کولر را چک و مورد بررسی قرار داد تا عملکرد آن تست و بررسی شود.

روغن کمپرسور کولر اصفهان

از این رو یکی از مشخص ترین نشانه های تعویض روغن کمپرسور کولر ، نحوه تغییر رنگ آن می باشد که به رنگ سیاه و یا سبز تغییر رنگ خواهد داد و می بایست در اولین زمان ممکن نسبت به تعویض آن اقدام نمود و آن را با روغن بسیار باکیفیت و درجه یک تهیه شده مورد تعویض قرار داد و از آن استفاده کرد.

برای تعویض این نوع از روغنها پیشنهاد ما به شما این است که از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید تا به بهترین شکل ممکن این کارصورت گیرد.

روشها و راهکارهای بسیار فراوانی برای آزمایش نمودن روغن موجود می باشد که از اساسی ترین آن میتوان به استفاده از تست اسیدی بودن اشاره کرد که می توان با استفاده از این روش میزان اسیدی بودن روغن کمپرسور را مشخص نمود.

از این رو روغن کمپرسور نقش بسیار اساسی در انواع یخچالها دارا می باشد که می تواند برای روانکاری و همینطور خنک نمودن یخچال مورد استفاده قرار گیرد و یکی از مهمترین ویژگیهای کاربردی روغن کمپرسور در یخچال جلوگیری از خوردگی قطعات و خنک نمودن آن می باشد که از اهمیت بالایی برخوردار است و هر کدام بسته به نوع و مدل یخچالها متفاوت می باشند که به عنوان یک محافظت کننده بسیار قوی و موثر در برابر انواع خرابیها نظیر زنگ زدگی و خوردگیها و ساییدگیهای قطعات استفاده و عمر و کارایی آن را بسیار بالا می برد.

روغن کمپرسور اصفهان

از جمله بهترین انواع روغنهای ماشین، روغن دنده و کمپرسور اصفهان می باشد.

در زمان خرید روغن کمپرشور به این نکته توجه کنید که بر روی این روغنها عددی نوشته که به خوبی نشان دهنده خواصهای خاص ان روغن کمپرسور می باشد.

روغن کمپرسور کولر اصفهان

همچنین شاخصهای دیگز روغن کمپرسور اصفهان را به خوبی هر چه تمامتر می نویسد، یکی از مهم ترین شاخصهای سنجش روغن کمپرسور ویسکوزیته می باشد در حقیقت این شاخص شاخصه روان کاری قطعات کمپرسور می باشد، ویسکوزیته از جمله خواص فیزیکی سیال می باشد که مقاومت روغن در برابر حرکت، تعییر شکل و روابط ملکولی را به خوبی نشان می دهد.

در حقیقت این نوع شاخص با کمک ساختار شیمیایی روغن و اندازه ملکولی روغن این اطلاعات را به ما می دهد و بسیار دقیق است، از جمله موارد دیگری که بر روی پشت روغن کمپرسور ذکر می شود شاخص ویسکوزیته سیال است این شاخص باعث می شود که میزان تعییرات روغن در برابر گرما به خوبی نشان داده شود.

زیرا در زمانی که دمای درون روغن بالا می رود اعدا اندازه گیری شاخص ویسکوزیته هم بالا می رود به همین دلیل باید به این یک مبنای اندازه گیری بر اساس دما و حرکت داشته باشیم که با شاخص ویسکوزیته می باشد.

اما یکی دیگر از موارد بسیار مهم روغن کمپرسور مخصوصا در دمای سرد نقطه ریزش سیال روغن کمپرسور است که در پشت محصول همواره درج می گردد، این عددد در واقع دمایی است که روغن کمپرسور تمایل به جاری شدن پیدا می کند و برای شهرهای سرد کاربرد دارد زیرا در این دما و بالا تر می تواند به خوبی کار خود را انجام دهد و در صورتی که دمای روغن پایین تر از ان عدد برود نمی تواند به خوبیث کار خود را انجام دهد.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا