آراد برندینگ

خرید لباس اتاق عمل گان جراحی

خرید لباس اتاق عمل گان جراحی

از ملزومات ورود به اتاق عمل، پوشیدن لباس‎های مخصوصی به نام گان جراحی است که تمامی پرسنل اتاق عمل و پزشکان باید آن را بپوشند. این لباس ها که کاملاً استریل می باشند.

برای تمامی مراکز درمانی، اعم از بیمارستان ها، کلینیک ها، مراکز بهداشتی و زیبایی، دندانپزشکی ها، دامپزشکی ها و… قابل استفاده است و از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشند.

درواقع این روپوش پزشکی های استریل که در سایت آراد برندینگ به تفصیل مورد بحث قرار گرفته است در انواع بسیار متنوعی تهیه و تولید می شوند که خرید هر مدل آن به سیاسیت های مرکز درمانی که اقدام به خرید آن می کند و همچنین نوع جراحی های انجام شده، بستگی دارد.

خرید لباس اتاق عمل گان جراحی

در تولید و دوخت منسوجات بیمارستانی از پارچه های لمینت شده استفاده می کنند؛ چرا که این پارچه های لمینت شده این امکان را فراهم می کنند که خون یا مایعات و ترشحات دیگر منتقل نشود و بدین طریق از سلامت بیمار و کادر درمان در برابر بیماری های عفونی و… پیشگیری به عمل می آورد.

به عبارتی، از آن جا که روی محل زخم در اتاق عمل باز است و به همین جهت، قدرت سرایت و احتمال انتقال بیماری های عفونی افزایش می یابد، به همین دلیل از روپوش های لمینت شده استفاده می کنند که مانع انتقال آلودگی و بیماری می شود.

گان ها و روپوش های جراحی در دو نوع کلی قابل شستشو و غیر قابل شستشو تهیه و تولید می شوند. به گان های قابل شستشو، گان های چند بار مصرف و به انواع غیر قابل شستشوی آن، گان های یکبار مصرف می گویند.

جنس پارچه های گان چند بار مصرف معمولاً از جنس پارچه های پلی استر، پنبه، ویسکوز یا مخلوطی از این قبیل پارچه هاست. گان های یکبار مصرف را نیز معمولاً از پارچه های بدون بافتی همچون اسپان تولید می کنند.

خرید گان جراحی

همان طور که پیشتر مطرح شد، شاان ها در دو نوع یکبار مصرف و چند بار مصرف قابل تهیه و خریداری هستند. این شان ها در ابعاد مختلفی به بازار عرضه می شوند از جمله ابعاد مورد پسند کاربران، ابعاد 100 * 100 و 50 * 50 سانتی متر می باشد. البته این ابعاد دلخواه هستند و شما می توانید ابعاد مورد نظر خود را سفارش دهید تا تولید کنندگان به همان ابعاد دلخواه شما، شان تولید کنند.

عوامل بسیار زیادی بر قیمت انواع شان تاثر گذار هستند، از جمله

قیمت مواد اولیه

قیمت پارچه های مصرفی

نوسانات بازار

هزینه های حمل و نقل

هزینه دستمزد و حقوق کارکنان تولیدی

هزینه های مخصوص استریل کردن و محلول ضدعفونی البسه

خرید لباس اتاق عمل گان جراحی

این ها تنها بخشی از عوامل موثر بر قیمت خرید گان جراحی هستند عوامل دیگری همچون نحوه خرید حضوری یا اینترنتی و… نیز بر این امر تاثیر فراوانی می گذارد شرکت های تجاری اینترنتی با حذف واسطه های فروش و خرید از درب کارخانه، طبیعتا قیمت های مناسب تری به مشتری پیشنهاد خواهند کرد.

راه دیگری که می تواند در کاهش هزینه ها موثر باشد، اقدام به خرید عمده است با خرید و سفارش عمده ی محصول مورد نظر خود، می توانید از تخفیفات ویژه برخوردار شوید که در نهایت، قیمت تمام شده ی کالا را تا حد چشمگیری برایتان کاهش می دهد.

لباس اتاق عمل

گان های جراحی یکبار مصرف در دو نوع ساده یا لمینت شده در بازار موجود است. در تولید گان های لمینت شده، از پارچه اسپان که لمینت شده اند، استفاده می نمایند. این روپوش های لمینت شده توان بالایی در پیشگیری از انتقال عفونت های ویروسی به سایر نقاط دارند.

مهم ترین ویژگی پارچه های مصرفی در تولید گان های یکبار مصرف این است که نباید جزو پارچه های بافته شده باشد؛ یعنی نباید دارای تار و پود باشد؛ چرا که در فضای ایجاد شده میان تار و پود ها، میکرو ارگانیسم ها امکان حضور و رشد خواهند داشت.

خرید لباس اتاق عمل گان جراحی

در تولید لباس اتاق عمل، از پارچه های اسپان باند سوزنی استفاده می کنند که گاه به صورت دو یا سه لایه فشرده می شوند و سپس روپوش را از پارچه ی چند لا می دوزند که این نوع روپوش ها بیشتر مناسب اتاق عمل است.

در اکثر مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستان ها، از انواع گان های یکبار مصرف استفاده می کنند و خیلی کم پیش می آید مراکز درمانی دولتی یا خصوصی اقدام به خرید انواع گان های چند بار مصرف نمایند.

غالباً در تولید این لباس یکبار مصرف از پارچه هایی با وزن 35 الی 38 گرم استفاده می نمایند؛ اما برای پرسنلی که در اتاق عمل مشغول به فعالیت هستند، لباس هایی با گرماژ 40 الی 45 گرم بسیار مناسب تر است.

 

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا