آراد برندینگ

بخاری نفتی قدیمی دست دوم

بخاری نفتی قدیمی دست دوم

برای ایجاد گرما لذت بخش و حس نوستالژی در خانه می توانید از انواع بخاری نفتی جدید گازی برقی دست دوم و نو استفاده کنید تا خودتان شاهد باشید استفاده از آن می تواند رضایت بخش باشد. بخاری نفتی انواع مختلفی دارند و در مدلهای جدید وارد بازار شده است که به آنها می پردازیم: بخاری نفتی سوز دودکش دار، که این بخاری از زمانهای قدیم بسیار وجود داشته است اگر از افراد سن بالا که در دهه های ۶۰، ۵۰،۴۰ وجود داشته می توانید سوال کنید که این بخاریها آن زمان چه کاربردهایی داشته است و به چه اندازه از آن استفاده می کردند.

بخاری نفتی قدیمی دست دوم

در این مقاله می خواهیم در رابطه با بخاری نفتی که قدیمی دست دوم و نو می باشد برای شما صحبت کنیم این نوع بخاری اصل به دلیل مختلفی مانند حس نوستالژی، جاگیری کم، هزینه ‌های مصرفی کم، کابرد آن بدون گاز و برق، سبک بودن و جابجایی راحت آن خرید خوبی را به خود اختصاص داده است. این نوع بخاریها نسبت به حال، در زمانهای بسیار دور بیشتر مورد استفاده قرار می گرفت زیرا این نوع بخاری مهمترین وسیله گرمایشی برای افراد بود و اگر از این وسیله در خانه خود نداشتن بسیار رنج می‌بردند. در سایت آراد برندینگ شما می توانید انواع مدل های این محصول را مشاهده کنید.

بخاری نفتی دست دوم

با پایین رفتن درجه حرارت جهت گرم کردن فضای خانه حتماً هزینه های بالا را در قبض گاز طبیعی را تجربه خواهید کرد با توجه به هزینه های زیاد و پرداخت صورت حساب، یکی از بهترین روشهای گرم کردن هوای سرد خانه می‌تواند استفاده از بخاریهای نفتی جدید باشد که به شما گرمای لذت بخشی را خواهد داد. با توجه به اینکه در پایان ماه نیاز به پرداخت قبض و هزینه ‌های زیادی را نخواهید داشت. بخاریهای نفتی به این صورت عمل می‌کند که در حوضهای پر از نفت قرار می دهند که با توجه به طراحی قالب آن که به صورت ستونهایی می باشد و در اطراف آن جداره هایی به صورت شیاردار طراحی شده است باعث می شود که محیط اطراف را گرم کند در این ساختار هوای خنک را بخاری به سمت خود جذب می کند.

بخاری نفتی قدیمی دست دوم

در اکثر مناطق روستایی و مناطق که هنوز امکانات نرسیده بودند بیشتر از این نوع بخاری استفاده می کردند بخاری نفتی دست دوم یک لوازم گرمایشی محسوب می شود که به وسیله نفت سبک کار می کند. نوع دوم چراغ نفتی می باشد که یک نوع بخاری محسوب می‌شود و برای گرم کردن منزل به کار گرفته می شود. علاوه بر گرم کردن منزل از این چراغ نفتی برای گرم نگه داشتن غذا و یا کتری آبجوش که همیشه گرم بماند استفاده می کردند. بخاری نفتی فن دار، این نوع بخاریها در مدلهای جدیدتری طراحی شده است که برخی از محدودیتها در بخاریهای قبلی را از بین می برد و به راحتی قابل جابجا شدن می باشد و می توان از یک محل به محل دیگر برد و همه جا راگرم نگه داشت.

بخاری نفتی قدیمی

مورد بعدی بخاری مستقیم می باشند یه کمی متفاوت تر نسبت به غیر مستقیم به کار می رود این بخاری قبل از اینکه بخواهد گرما را خارج کند سوخت را می سوزاند، بیشتر گرما را بخاری نفتی غیرمستقیم ایجاد می کند. در ادامه می خواهیم در رابطه با تفاوت بین بخاری نفتی با بخاری برقی برای شما صحبت کنیم تا بدانید که کدام یک انتخاب خوبی برای خانه های شما می باشند تا گرمای دلخواه را به منازل شما بدهند. بخاریهای نفتی در خانه می تواند حرارت طولانی مدتی را به وجود ‌آورد و آنها بسیار آرام و بدون صدا می باشند و بخاریهای الکتریکی و یا همان برقی می تواند حرارت فوری را برای شما تامین کند و آن هم مثل بخاریهای نفتی می تواند قابل حمل کردن باشند اما نیاز دارند که به برق متصل شوند که نوع نفتی اینگونه نمیب اشد و به برق نیاز ندارد.

بخاری نفتی قدیمی دست دوم

هنوز هم در بین بیشتر افراد بخاری نفتی قدیمی جای دارند و افرادی هستند لوازمی که آنها را به حس نوستالژی نزدیک می‌کند حس خوبی دارند و به همین دلیل می خواهند از آن تهیه کنند. شرکتهای زیادی وجود دارند که این نوع بخاریها را در مدلهای مختلف تولید می کنند و به بازار عرضه می کنند. بخاریهای نفتی به دو گونه می باشند مثلاً بخاری نفتی غیر مستقیم، سوخت را برای اینکه بتوانند مقداری حرارت تولید کند در منطقه ای که برق وجود ندارند مصرف می کند و بخاری در مناطق مورد استفاده قرار می‌گیرد که تهویه زیادی ندارد. برای زمانهایی که سیل به وجود آمده است و بعد از آن می خواهند خانه ها را بازیابی کنند این نوع بخاری برای خشک کردن گرمای محیط می تواند مناسب باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا