آراد برندینگ

قیمت اره نواری بزرگ

قیمت اره نواری بزرگ

یکی از پر کاربرد ترین دستگاههای صنعتی دستگاه اره نواری با ورق ضد زنگ می باشد که امروزه انواع جدید آن در ابعاد بزرگ و کوچک به بازار عرضه می شود و مورد استفاده کارگاه های بزرگ و کوچک مختلف و صنایع مختلف قرار می گیرد که بسیار دستگاه مهم و کاربردی ای می باشد.

کار اره نواری به صورت برش سرد انجام می شود و به این دلیل که کار با این دستگاه ساده می باشد و دقت آن تقریبا مناسب و قابل قبول است مناسب کارگاه های مختلف می باشد و بسیاری از افراد برای برش قطعه های خام صنعتی خود از این دستگاه استفاده می کنند.

 

قیمت اره نواری بزرگ

از آنجایی که ما تمامی دستگاه های اره برقی خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می رسانیم از این رو قیمت محصولات ما از هر مرکز خرید دیگری ارزان تر و مناسب تر می باشد. ما تمامی محصولات سفارشی شما را در اسرع وقت به آدرس مورد نظر شما که در سایت آراد برندینگ ثبت نمودید ارسال خواهیم کرد در نتیجه با تحویل به موقع سفارشات و دریافت محصولاتی سالم و با کیفیت مشتری همیشگی ما می شوید.جهت هرگونه راهنمایی و مشاوره برای خرید انواع مختلف اره نواری و شیوه ی ثبت سفارش در سایت می توانید با مشاوران پویا و با تجربه ی ما که به صورت شبانه روزی پاسخگوی تمامی سوالات شما مشتریان عزیز می باشند ارتباط برقرار نمایید.

اره نواری

اگر قصد دارید برشهایی باریک و بسیار سریعی بر روی سطوح مختلف ایجاد نمایید از اره نواری استفاه کنید در این محصول یک عدد اره ی فلزی با دندانه هایی بسیار تیز که برای برشهای دقیق و خاص طراحی شده است به بدنه ای از جنس فولاد با استحکام فراوان متصل شده است مانند چکش برقی. و تیغه ای که در اره نواری تعبیه شده است در دو قسمت تیغه اره های تک فلزی و تیغه اره هایی به شکل دو فلزی وجود دارند همچنین باید جنس این تیغه اره ها به گونه ای باشد.

که علاوه بر میزان سختی فراوان، دارای قابلیت انعطاف پذیری بسیاری باشد معمولا تیغه های اره هایی که به صورت تک فلزی می باشند برای برش سطوح غیر فلزی نظیر گوشت، مقوا و چوب که دارای میزان سختی پایینی می باشند.

 

قیمت اره نواری بزرگ

با توجه به ویژگیهای مثبت و کاربردهای متنوعی که چکش برقی سنگین و اره نواری دارد قیمت اره نواری بسیار مناسب و به صرفه می باشد اره نواریها به آسانی مورد استفاده قرار می گیرند و طرز کار با آنها بسیار راحت می باشد. و برخی از مدلهای آن به سهولت قابل حمل هستند و عملکرد آنها به گونه ای دقیق می باشد که خاصیت اولیه ی قطعه را به طور کامل حفظ می نماید و در حین عمل برش هیچ گونه خرابی و آسیبی به سطوح اولیه وارد نمی کند. همچنین برای کار با این دستگاه باید توجه داشته باشید تا قطعات فلزی یا چوبی را به هیچ وجه تکان ندهید و برای انجام قوسها در سطوح مختلف مراقب باشید تا نوارها هیچ گونه آسیبی به دست هایتان وارد نکند به علاوه هنگام کار با این دستگاه باید تسلط کافی بر روی آن داشته باشید.

اره نواری بزرگ

همانطور که گفتیم اجزا و بدنه اره نواری بزرگ بسیار سنگین می باشد، بعضی از مدلهای آن از جنس ورق فولاد هستند و بعضی از چدن، آنهایی که فولادی هستند گاهی اوقات به زمین وصل می شوند تا از تکان شدید آن جلوگیری شود. اره نواری بزرگ همچنین دارای فلکه هایی از جنس چدن می باشد، دو فلکه در اره نواری در بالا و پایین آن قرار دارد و فلکه پایینی قابلیت تکان خوردن و تنظیم را دارد.

قیمت اره نواری بزرگ

اره نواری همچنین دارای یک موتور می باشد که ممکن است برق آن دو فاز باشد و در مدلهای بزرگتر ممکن است سه فاز نیز باشد و معمولا الکترو موتور مهم ترین بخش اره نواری بزرگ می باشد که وظیفه حرکت دادن تیغه اره و بخشهای مختلف اره نواری را بر عهده دارد.زمانی که از اره نواری استفاده می کنیم باید طریقه و روش استفاده از خط کش و ابزار اندازه گیری و تنظیم آن مانند گونیا را بلد باشیم، چرا که این دستگاه دارای گونیا و خط می باشد که وظیفه این ابزار تنظیم زاویه برش و عرض می باشد که بسیار اهمیت دارد.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا