آراد برندینگ

خرید سیستم اعلام حریق ساختمان زیتکس

خرید سیستم اعلام حریق ساختمان زیتکس

امروزه برای این که امنیت را بخواهید برقرار کنید از سیستم اعلام و اطفاء حریق که به تفصیل در سایت آراد برندینگ به آن پرداخته شده است استفاده می‌کنید در واقع این سیستم اعلام حریق اتاق سرور یکی از بهترین سیستم هایی می باشد که عملکرد را بسیار راحت تر و آسان تر می کند.

خرید سیستم اعلام حریق ساختمان زیتکس

کارایی و کاربرد این دستگاه برای تمامی مکان ها بسیار لازم و ضروری است و نبود آن مشکلاتی را به وجود می آورد سیستم اعلام و اطفاء حریق یکی از جدیدترین به روز ترین و عالی ترین سیستم می باشد.

سیستم اعلام حریق ساختمان

در سیستم های اعلام حریق، قطعات با مدارهایی به هم متصل می شوند، مدارهای اعلام حریق مدارهایی هستند که از واحد کنترل اعلام حریق برق می گیرند، یک مدار اعلام حریق ممکن است برای کنترل رله ای استفاده شود که مدار کنترلی را که توسط تجهیزات عملکرد کنترل اضطراری تغذیه می شود سوئیچ می کند، چهار نوع مدار اعلام حریق وجود دارد:

برای ایجاد ارتباطات دو طرفه بین واحد کنترل اعلام حریق آدرس پذیر و اجزای میدان آدرس پذیر استفاده می شود، پانل کنترل اعلام حریق می تواند آن مدار را روشن کند و همه آن وسایل را به طور همزمان کار کند.

ممکن است مدارهای دستگاه اطلاع رسانی زیادی در یک ساختمان وجود داشته باشد، یکی از الزامات کلیدی NFPA 72 این است که مدارهای خاصی از نظر یکپارچگی نظارت شوند.

خرید سیستم اعلام حریق ساختمان زیتکس

برخی از افراد از این امر به عنوان نظارت یاد می کنند، با این حال، ساختمان، آتش و کدهای ایمنی زندگی معمولاً از کلمه نظارت استفاده می کنند به این معنی که یک دستگاه یا سیستم دیگر توسط سیستم اعلام حریق ساختمان نظارت یا نظارت می شود.

این مدار دستگاه شروع کننده دارای یک آشکارساز دود است، یک آشکارساز حرارتی نرخ افزایش و جعبه اعلام حریق دستی برای نظارت بر یکپارچگی مدار، یک مقاومت انتهای خط بعد از آخرین دستگاه راه‌اندازی نصب می‌شود.

در حالت عادی خود دستگاه های آغازگر که به صورت موازی روی مدار سیم کشی می شوند، جریان الکتریسیته کمی بکشید یا اصلاً جریان الکتریکی نداشته باشید.

برای یک مدار دستگاه راه اندازی یک کوتاه زنگ هشدار است، در حقیقت هرگونه خطای مقاومت کم یا اتصال کوتاه در مدار، مانند سیم جامپر، به یک زنگ هشدار برای مدار دستگاه راه‌اندازی منجر می‌شود، برخلاف مدارهای دستگاه اعلان و مدارهای خط سیگنال یک شورت شرایط مشکلی ایجاد نمی کند.

خرید سیستم اعلام حریق زیتکس

همانطور که می دانید آتش سوزی از جمله اتفاقات غیر مترقبه است که بدون شک می تواند‌ خسارت جانی و مالی گسترده به بار آورد، پس عدم ایجاد تمهیدات لازم در جلوگیری و پیشگیری از این مورد می تواند برای هر مکانی مشکل ساز باشد، خرید سیستم اعلام حریق زیتکس از جمله موارد پیشگیری از این امر است که یکی از دستگاه های پیشرفته و امروزی در سیستمهای ایمنی بخشی به فضا است.

به طور کلی سیستم اعلام حریق از چند بخش عمده تشکیل شده است، بخش سنسور دود، حسگرهای حرارتی و بخش ایجاد کننده آژیر و صدا و قسمت نوردهی و چشمک زنی، اما بخش دیگری که می تواند با توجه به نوع سیستم اعلام حریق متفاوت باشد، بخش هشدار دهنده و تماس با مرکز آتش نشانی است.

به طور کلی می خواهیم با چگونگی کارکرد این نوع سیستم آشنا شویم، می توان گفت در سیستمهای دستگاه های اعلام حریق، دستگاه های سنسور دود و حرارتی بعد از حس انواع عامل های آتش زا چون دود و حرارت اقدام به آژیر زدن و چشمک زدن برای ایجاد و اعلام خطر به افراد می کند.

خرید سیستم اعلام حریق ساختمان زیتکس

می توان گفت سیستمهای اعلام حریق از قدیم تا به الان دارای چندین دسته می باشند که به نوع دستی و نوع پیشرفته یعنی حسگری و اتوماتیک تقسیم می شوند، اگر قصد خرید سیستم اعلام حریق زیتکس دارید بهتر است اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید.

در مدل دستی و قدیمی از سیستمهای اعلام حریق که کاربرد آنچنانی نداشت به این شکل بود که هر فردی که آتش سوزی در یک مکان مشاهده می کرد با فشار دکمه دستگاه اعلام حریق باعث ایجاد صدای هشدار در دستگاه می شد که افراد را با خطر آگاه می کرد، این دستگاه مزیت زیادی نداشت به عنوان مثال اگر فردی عامل آتش سوزی را مشاهده نمی کرد، امکان هشدار دهی به دیگر افراد کاملا صفر می شد که در این مواقع، ایجاد آتش و گسترده شدن آن وجود داشت.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا