آراد برندینگ

قیمت مداد مشکی فانتزی

قیمت مداد مشکی فانتزی

شاید می توان گفت یکی از محبوب ترین و رایج ترین انواع مداد، مداد مشکی و قلم مو می باشد که دارای کیفیتهای گوناگونی می باشند و از آنها برای اهداف گوناگون استفاده می شود. عمده استفاده از مداد مشکی برای دانش آموزان به جهت نوشتن مشق می باشد. اهمیت مداد مشکی در حدی می باشد که بدون استثنا همه دانش آموزان مقاطع ابتدایی باید حتماً از مداد مشکی برای نوشتن استفاده بکنند.

در مقاطع بالاتر نیز که دانش آموزان نیاز به تصحیح و اصلاح انواع تمرین دارند از مداد استفاده می کنند تا بتوانند در صورت غلط بودن آن را به راحتی پاک کنند. همچنین اگر شما دارای شغلی می باشید که باید علائم نگارشی را در آن اصلاح کنید بهتر است که از مداد استفاده کنید.

برای مشاهده نمونه های بیشتر می توانید به سایت آراد برندینگ مراجعه کنید.

قیمت مداد مشکی فانتزی

توجه داشته باشید که بهترین مداد نمونه ایی می باشد که دارای مغز استاندارد می باشد و از نظر سختی و نرمی تعادلی کاملا مناسب را دارد. اصولاً مداد از گرافیتی که از چوب یا کاغذ پوشیده شده است ساخته می شود و مغز گرافیتی مداد از بخشهای اصلی تشکیل دهنده مداد می باشد.

برای آن که بتوانند درجه نرمی و سفتی مغز مداد را مشخص کنند آن را با مقادیر متفاوتی از خاک رس ترکیب می کنند. از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روی درجه سختی و نرمی آن میزان زمان حرارت دیدن گرافیت می باشد که تاثیر مستقیمی بر آن دارد.

قیمت مداد مشکی

یکی از لوازم التحریر های بسیار پرکاربرد و محبوب مداد مشکی می باشد که از آن نه تنها در مدرسه بلکه در بسیاری از مشاغل و کارهای هنری و کشیدن نقاشی های مدرن نیز به طور گسترده استفاده می شود و به همین دلیل قیمت آن با توجه به نوع کاربرد و هدفی که دارد و نیز کیفیت آن متفاوت می باشد. از مداد علاوه بر نوشتن می توانید بر روی سطوحی همچون کاغذ، مقوا، کاشی ورقه های فلزی و غیره نیز استفاده کنید.

مداد دارای مزیتهای بسیار زیادی می باشد که رایج ترین آن کاربرد آسان و قابل پاک بودن آن با مداد پاک کن می باشد. برای آن که دانش آموز تسلط کافی را برای به دست گرفتن مداد و نوشتن به دست بیاورد باید از انواع مداد مشکی استفاده برای آنها استفاده بشود.

C:\Users\ARAD\Desktop\لیذ.jpg

در هنگام خرید حتما به قیمت مداد مشکی دقت کنید.

بیشتر گفتم که یک نمونه از مداد مشکی مخصوص تست زنی می باشد که باید نرمی آن بین درجه HB تا B2 باشد. اصولاً این مدل مدادها دارای ضخامتی بیشتر می باشند و آنها را از نوع نرم انتخاب می کنند زیرا نباید به پاسخنامه آسیبی رسانده بشود.

شاید با خود فکر کنید که از مداد تنها برای نوشتن آن هم برای دانش آموزان استفاده می شود اما چنین نیست. کسانی که نیازمند اندازه گیریها و علامت زدنهای بسیار دقیق می باشند از انواع مداد مشکی استفاده می کنند که معمولاً از نوع HB می باشد.

همچنین نجارها، خیاطها و حرفه هایی نظیر آنها که نیازمند اندازه گیری های بسیار دقیق می باشند حتماً باید از یک مداد مشکی که وسیله ایی کاملاً کاربردی می باشد استفاده کنند.

مداد مشکی فانتزی

شما می بایست قبل از خرید مداد مشکی فانتزی به برخی از خصوصیات آن توجه نمایید تا محصولی را که انتخاب و خریداری می کنید از جنس خوب و مرغوب باشد.

تا اینجای مقاله صحبت کوتاهی در مورد مداد و تاریخچه آن داشتیم حال می خواهیم در ادامه برایتان از ویژگی مداد مشکی با کیفیت بگوییم به موارد زیر در هنگام خرید حتما دقت نمایید:

توجه نمودن به گرافیت مدادها: در هنگام خرید مداد این نکته بسیار ضروری است که به گرافیک مداد دقت نمایید زیرا میزان سفتی و نرمی آن از اهمیت بالایی برخوردار است هرچه گرافیت مداد نرم تر باشد نوشتن و کار کردن با آن راحت تر است و بالعکس هرچه سخت تر باشد با پاک کن دیرتر و سخت تر پاک می شود پس لازم است تا حتما این نکته را در الویت خرید خود قرار دهید.

C:\Users\ARAD\Desktop\هههه.jpg

توجه کردن به فرم و شکل بدنه مداد مشکی فانتزی: این موضوع از جمله موارد دیگری می باشد که در هنگام خرید بسیار حائز اهمیت است شما باید مداد را در دست گرفته و ببینید با چه فرمی از آن راحت تر هستید و سپس آن را انتخاب و خریداری نمایید این موضوع را نادیده نگیرید.

توجه کردن به روکش مدادها: این نکته مانند نکات دیگری که در بالا به آن اشاره داشته ایم حائز اهمیت است به گونه ای که باید از روکش جنس خوبی استفاده شده باشد تا به راحتی ازبین نرفته و خراب نگردد که معمولا آن دسته از مدادهایی که دارای روکش طلایی هستند از طرافت بیشتری نیز برخوردارند.

 

5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا