آراد برندینگ

خرید لامپ هالوژن روکار سقفی

خرید لامپ هالوژن روکار سقفی

یکی از نکات بسیار مهمی که به هنگام خرید لامپهای هالوژنی سقفی یا لامپ‌ فلورسنت باید به آن توجه داشته باشیم میزان رطوبت محیط می باشد زیرا اگر که متناسب با نوع رطوبت محیط خود جنس لامپ هالوژن خود را انتخاب کنید مسلما استفاده ی بهتری از آن خواهید برد.

از آن جهت که لامپهای نوع هالوژن در دمای بالاتری نسبت به لامپهای نوع معمولی کار می کنند امکان ایجاد مشکلاتی همچون آتش سوزی در این نمونه از لامپها بیشتر است همچنین در این نمونه از لامپها حبابهای موجود به رشته های تنگستن نزدیک می باشند به همین دلیل دارای حرارت به نسبت بالایی می باشند به همین دلیل استفاده از محافظ در تولید این نمونه از لامپها علی الخصوص در توانهای بالاتر از دو وات ضروری است.

خرید لامپ هالوژن روکار سقفی

یکی از نکاتی که به هنگام استفاده از این نمونه از لامپها باید مد نظر قرار دهید قرار دادن این لامپها در نزدیکی پارچه و یا پلاستیک می باشد که خرید لامپ هالوژن طرفداران بسیاری در بین افراد دارد.

یکی از عواملی که طول عمر این نمونه از لامپها را کاهش می دهد برخورد با قسمت روغنی آنها می باشد بطوریکه با برخورد به این قسمت طول عمر تا حدود بسیار زیادی کاهش پیدا می کند به همین دلیل تولید کنندگان توصیه می کنند حدالامکان از برخورد با این قسمت خودداری کنید.

استفاده از لامپهای نوع هالوژنی هیچ محدودیتی وجود ندارد بطوریکه شما با خیال راحت می توانید در هر محیطی از آنها استفاده کنید.

این نمونه از لامپها دارای تنوع بسیار زیادی می باشند به همین دلیل دست افرادی که مایل به استفاده از این نمونه از لامپها هستند را باز گذاشته اند.

جالب است بدانید که لامپهای نوع هالوژن جزء لامپهایی هستند که قابلیت تنظیم شدن درجه نور را دارند.

لامپ هالوژن روکار

لامپهای نوع هالوژنی به نسبت لامپ مهتابی معمولی در دمای بالاتری کار می کنند به همین دلیل نباید در معرض عوامل اشتعال زا قرار بگیرند زیرا اگر قرار گرفتن در معرض عوامل موجب ایجاد مشکلاتی همچون آتش سوزی خواهد شد.

خرید لامپ هالوژن روکار سقفی

لامپهای هالوژن بسته به نوع متریال بکار رفته در تولید قاب آنها دارای نمونه های گوناگونی می باشند.

  • قاب هالوژن کریستال
  • قاب هالوژن استیل
  • قاب هالوژن آلومینیوم

یکی از پرطرفدارترین لامپ هالوژن روکار می باشد که در قاب آلومینیوم تولید شده اند یکی از بارزترین مزایای استفاده از لامپهای هالوژن مصرف بسیار کم انرژی برق می باشد این لامپها علاوه بر اینکه دارای مصرف انرژِی پایینی می باشند طول عمر بالا و قیمت مقرون به صرفه ای دارند به همین خاطر بهترین انتخاب برای نورپردازی می باشند.

لازم به ذکر است که بدانید این نمونه از لامپها بنابر اینکه تنگستن موجود در آنها با کوارتز محصور شده است بررسی اجزای داخلی آنها به آسانی نمی باشد.

لامپهای هالوژن به روغن قرار گرفته روی پوست حساس هستند بطوریکه زمانیکه در معرض آن قرار می گیرند طول عمر آنها به شدت کاهش پیدا می کند.

اگرکه به دنبال لامپی هستید که قابلیت تنظیم نور داشته باشد بهترین انتخاب برای شما لامپهای هالوژنی هستند زیرا این نمونه از لامپها دارای قابلیتی می باشند که شما به راحتی می توانید مطابق با میل خود آنها را تنظیم کنید.

لامپ هالوژن سقفی

جالب است بدانید که لامپ پارس نوع هالوژینی به نسبت نوع معمولی در دمای بالاتری کار می کنند به همین دلیل امکان ایجاد مشکلاتی همچون آتش سوزی در این نمونه از لامپها بیشتر می باشد همچنین لامپهای نوع هالوژِنی بنابر اینکه حبابهای موجود در آن به رشته های تنگستن نزدیک می باشند دارای حرارت بالایی می باشند به همین دلیل در تولید این نمونه از لامپها بهتر است از محافظ استفاده شود.

خرید لامپ هالوژن روکار سقفی

یکی از مهم ترین نکاتی که به هنگام استفاده از لامپ هالوژن سقفی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم قرار دادن این نمونه از لامپها در کنار پرده و یا هرگونه پارچه ای می باشد.
قطعا این سوال برای شما وجود دارد که لامپهای هالوژنی از چه جنسی می باشند؟ باید ذکر کرد که معمولا مواد اولیه ای که در تولید این نمونه از لامپها استفاده می شود آلومینیوم، استیل، کریستال می باشد نوع آلومینیومی این نمونه از لامپها یکی از پرطرفدارترین نمونه از این لامپها در بازار می باشند.

شایان به ذکر است که بدانید نور پردازی این نمونه از لامپها به عوامل بسیار زیادی همچون نوع لامپ، تعداد لامپ و همچنین تعداد تقریبی لومن بستگی دارد.

در طرای لامپهای هالوژن از قابهایی استفاده شده است به همین علت هنگام استفاده در دکوراسیون خود باید نوعی از آن را انتخاب نماییم که با محیط دکوراسیون هماهنگ باشد.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا