آراد برندینگ

قیمت ریش تراش صفر زن آلمانی

قیمت ریش تراش صفر زن آلمانی

برای هر فردی که وقت کافی برای رفتن مداوم به آرایشگاه ندارد یا نمی خواهد مدام بابت اصلاح صورت خود هزینه کند داشتن یک ریش تراش و ژیلت اصل عالی می تواند بسیار مناسب باشد چرا که با یک بار هزینه می تواند در هر ساعت از شبانه روز و به طور هر روزه صورت خود را اصلاح کند. اگر ریش تراش با کیفیت و اصل باشد اصلاح با آن بسیار راحت خواهد بود و ریش را به صورت یک دست، بدون موج، جا انداختن، دقت بالا در آنکارد کردن و خط انداختن و از همه مهم تر بدون کوچک ترین زخم و خوردگی روی پوست اصلاح خواهد کرد.

قیمت ریش تراش صفر زن آلمانی

با توجه به زندگیهای پر مشغله امروزی و کمبود وقت، بسیاری از آقایان زمان خالی و کافی برای اینکه مرتب به آرایشگاه بروند و صورت خود را اصلاح و آراسته کنند ندارند و به همین خاطر امروزه برای هر فردی داشتن یک ریش تراش قوی لازم است و این ریش تراش باید با سرعت، دقت، یک دست و بدون جا گذاشتن مو صورت فرد را اصلاح کند.لازم به ذکر در این مجموعه قیمت ریش تراش بسیار مناسب می باشد و ریش تراش درجه یک باید قوی باشد و مو را به خوبی و تا حد نیاز مخاطب اصلاح کند و علاوه بر آن به راحتی و در زمان کوتاهی کند نشود و جنس بدنه آن نیز مقاوم و محکم باشد تا در اثر ضربه یا آسیبهای احتمالی سریعا نشکند و باید اقرار کرد با توجه به متنوع بودن برندهای ریش تراش و تنوع مدلهای امروزی یافتن ریش تراشی که تمامی این ویژگیها را داشته باشد چندان راحت نمی باشد. با توجه به اینکه امروزه تولید کننده های بسیاری در حال تولید و عرضه انواع ریش تراش و ماشینهای موزر در بازار می باشند و برخی افراد نمونه های تقلبی را روانه بازار کرده اند لازم است هنگام خرید ریش تراش حتما به مراکز فروش قابل اعتماد مراجعه کرده و از برندهای شناخته شده و مطمئن خریداری کنید.

ریش تراش خط زن و صفرزن با کیفیت

پیش از این با انواع دسته بندیهای دستگاه ریش تراش آشنا شدید، توجه داشته باشید که این ابزار امروزه در انواع خط زن و صفرزن برای اصلاح حرفه ای تولید شده و بدست مشتریان می رسند.گروه تجاری این مجموعه نیز از عرضه کنندگان عمده این محصولات با کیفیت بالا در سطح کشور می باشد که می تواند با فرآیند نوینی که در فروش خود بکار گرفته است، قیمت محصولات را تا حد زیادی برای مصرف کننده کاهش دهد.

قیمت ریش تراش صفر زن آلمانی

اولین نوع ریش تراش مدل دواری است، این نوع از محصولات دارای سه یا چهار تیغه منعطف هستند که مقطعی گرد دارند، این تیغه های دورانی بر روی یک سطح می چرخند و هنگام ورود موهای صورت به داخل، آن را برش داده و قطع می کنند. این نوع از ریش تراش صفر زن برای استفاده برای ریشهای ضخیم مناسب است و می تواند آنها را به سرعت و در هر جهتی که رشد کرده باشند کوتاه کند، همچنین از دیگر ویژگیهای آن این است که می توان از آن در تمامی بخشهای صورت استفاده کرد زیرا تیغه های آن جهت نداشته و از آنجایی که داخل غلاف قرار دارند به هیچ وجه موجب گیر افتادن پوست داخل آنها نمی شوند. البته باید اشاره کرد که این ریش تراشها موهای صورت را به حالت کاملا یکنواختی کوتاه نمی کنند که این می تواند به عنوان معایب این محصولات در نظر گرفته شود.

ریش تراش چینی

یکی از غولهای اقتصادی که در زمینه تولید محصولات آرایشی بهداشتی بسیار کارآمد است، کشور چین می باشد، با توجه به این مسئله می توان گفت ریش تراش چینی نیز جز محصولاتی است که عمده بازار فروش این کالا را به خود اختصاص می دهد فقط یک نکته اساسی در خرید این نوع محصول این است که دقت کنید ریش تراش با کیفیت چینی خریداری کنید.

قیمت ریش تراش صفر زن آلمانی

بدون شک از جمله با کیفیت ترین و شناخته ترین نوع از ریش تراشهایی که در سطح بازار جهان به فروش می رسد، ریش تراش آلمانی است، “ریش تراش آلمانی براون” و “ریش تراش آلمانی موزر” یکی از دو برند مطرح در دنیا است که شهره جهانی دارد، این دو برند از جمله برندهای قدیمی در ساخت و تولید وسایل الکترونیکی چون ریش تراش برقی است که همواره تولیدات خود را بروز و پیشرفته تر می کنند. برند آلمانی براون برای اولین بار در تولید ریش تراش برقی از تکنولوژی ضد آب بودن استفاده کرد که این ویژگی در ریش تراش از جمله خصوصیت برتر در آن است که اغلب این وسیله در مکان مرطوب چون حمام استفاده می شود که ضد آب بودن، می تواند مزایای زیادی داشته باشد. با توجه به مطالب بالا می توان گفت مجموعه ما در زمینه فروش با کیفیت ترین نوع از ریش تراش از برندهای مطرح جهانی، بسیار فعال می باشد که اصالت کالا از جمله ویژگیهای این محصولات است. مرکز ما سعی دارند کلکسیونی از بهترین ریش تراشها در فروش خود داشته باشد، که تمام آنها قابل فروش به سراسر ایران می باشد.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا