آراد برندینگ

خرید پالت چوبی فشرده تهران

خرید پالت چوبی فشرده تهران

یکی از پرکاربردترین ابزارها در مجتمع های صنعتی پالتهای چوبی می باشند، در حمل و نقل و خطوط تولید کارخانه ها و مراکز تولید از این ابزار استفاده ی فراوانی می شود،پالت چوبی تهران شیراز یزد به راحتی بارها وبارها مورد استفاده قرار می گیرد و دوام و صرفه ی اقتصادی بسیاری دارد، با اینکه ممکن است پالتهای پلاستیکی از نظر هزینه ارزانتر و در دسترس تر باشند ولی مقاومت و کارایی پالتهای چوبی بسیار بیشتر است، البته ممکن است مشکلاتی مثل رطوبت و قارچهای چوب، حشرات و غیره به آنها آسیب برسانند منتها در دمای معمول و در هوای غیر رطوبتی، استحکام و مقاومت آنها بالاست و مشکلی در استفاده ی چندین باره از آنها وجود ندارد.

خرید پالت چوبی فشرده تهران

جالب است بدانید در بعضی مناطق جغرافیایی که احتمال آسیب دیدن چوبها بیشتر است، قبل از استفاده در محیطهای مرطوب و یا برای کالاهایی که امکان آسیب به چوب را دارند مثل مواد شیمیایی و غیره، میتوان  تمهیداتی را برای مقاوم ساختن پالت به کار برد، برای جلوگیری از آفت و کپک زدن پالت نیز می توان آنها را آغشته به مواد و آفت کشهایی کرد که از این امر جلوگیری کنند، به عنوان مثال با حرارت دادن چوبها و کنترل رطوبت موجود در آنها از تخریب توسط حشرات و هجوم سوسکها و غیره می توان کاست. خوب است  بدانید روزانه حدود دو میلیارد پالت چوبی درتمام دنیا مورد استفاده قرار می گیرند، پالتهای چوبی رایج ترین مدل پالتها هستند،پالتهای پلاستیکی، کامپوزیت و فلزی نیز وجود دارند ولی محبوبترین آنها، پالت چوبی می باشد، آنها  حدود یک تا دو تن از مواد را تحمل می کنند، قابل تعمیر هستند، نگهداری آنها آسان است و حتی وقتی دیگر به عنوان پالت مورد استفاده قرار نگیرند امکان بازیافت و بهره وری در زمینه های دیگر وجود دارد.

خرید پالت چوبی

یکی از مهم ترین تجهیزات مورد نیازی که شرکت های بزرگ و انبارهای صنعتی از آن استفاده می کنند پالت می باشد که به صورت عمده و در جنس های مختلفی همچون چوبی، پلاستیکی آن را خرید و فروش می کنند. پالت، سازه محکمی است که مهم ترین کاربرد آن در صنعت حمل و نقل می باشد که از جنس های مختلفی همچون چوبی و پلاستیکی تولید می شود. همچنین تولیدکنندگانی برای برای جابجایی درون کارگاهی و بیرون کارگاهی محموله خود، از پالت استفاده می کنند به دلیل این است که، علاوه بر اینکه هیچگونه آسیبی به محصول وارد نمی شود بلکه در نظم محصولات نقش بسزایی هم دارد. به طورکلی پالت ها در صنعت، به دو متریال مختلف تولید می شود:

خرید پالت چوبی فشرده تهران

پلاستیکی: در ساخت این نوع پالت از متریال پلاستیک یا از مواد بازیافت پلاستیکی استفاده می شود.پالت پلاستیکی نسبت به پالت های دیگر از مقاومت، استحکام کمتری برخودار است و از قیمت کمتری هم شامل می شود.چوبی: پالت چوبی از نظر جنس و کیفیت انواع گوناگونی دارد که منجر به تولید این محصول در جنس و ابعاد مختلفی شده که از نظر مقاومت هم، متفاوت می باشد.امروزه با پیشرفت دستگاه ها، سرعت عمل کارخانه ها در تولید، بسته بندی بالا رفته است و باعث افزایش تولید این محصول با ابعاد و کیفیت استاندارد شده است و البته از بهترین ویژگی آن، جابه جایی آسان محموله با کمترین زمان و بیشترین کیفیت هم می توان اشاره کرد. پالت چوبی باید دارای چه ویژگیهایی باشد؟ به طورکلی مهم ترین نکته کلیدی که در انتخاب نوع جنس پالت مهم می باشد وزن بار است. شرکت ها یا تولیدکنندگانی که وزن بار آنان بالاتر از 500 کیلوگرم و یا از پالت خود به صورت مکرر استفاده می کنند بهترین گزینه پالت چوبی می باشد که علاوه بر آن باید از ویژگی هایی بسزایی برخوردار باشد.برای خرید پالت چوبی به مطالب بالا توجه داشته باشید.

پالت چوبی فشرده

ساختار اصلی که برای یک پالت چوبی فشرده در نظر می شود باید به گوته ای باشد که بتواند مواد مختلف در حجمهای معینی را بر روی خود نگه دارد. جنس چوبی که برای ساخت این نوع از پالتها مورد استفاده قرار می گیرد از بهترین چوب می باشد و هنگامی که به سمت کارخانه های چوبی وارد می شوید می بینید که تا سقف چیده شده است.در واقع یک جور صرفه جویی برای قطع کردن درختان به حساب می آیند و باعث می شوند تا دیگر مواد تازه ای برای ساخت آنها استفاده نشود.

خرید پالت چوبی فشرده تهران

مزیتهای زیاد این محصول به گونه ای است که معایب انگشت شمار و کم آن را می پوشاند و در واقع نمی توان به آنها به چشم یک عین نگاه کرد بلکه فقط مطرح کردن آن برای این است که شما متوجه شوید که به چه صورت می توانید بهتر از آن استفاده کنید. چون در تهیه ی آن از چوب استفاده می شود پیشنهاد می کنیم در نزدیکی آنها از مواد آتش زا استفاده نکنید و به این دلیل است که چوب به خوبی در آتش می سوزد.البته برای جلوگیری از این موضوع یک سری مواد را بر روی پالت چوبی می پاشند که این خاصیت را کمتر می کند.اسمی که برای آن انتخاب کرده اند به این دلیل است که شما می توانید یکبار از آن استفاده کنید و به ندرت پیش می آید که بتوانید چند بار از آن بهره ببرید که بخاطر جنس موادی است که تولید آن به کار می رود.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا