آراد برندینگ

دف سایلنت سولو پوستی پادوک

دف سایلنت سولو پوستی پادوک

با توجه به تنوع گسترده در بازار تولید انواع دف و همچنین، نوسانات موجود دربازار، نمی توان قیمت ثابت و مشخصی را برای این محصول در نظر گرفت و از طرفی با توجه به تاثیر کیفیت محصول در قیمت کالا، فروشنده ی انواع دف، برای راحتی خریداران ومشتریان دف، لیستی از قیمت تقریبی محصولات خود را به بازار ارائه داده اند و این کالا در داخل کشور دارای هزینه بالایی نیست و تولید کننده آن، با قیمت استثنایی و مناسب آنها را به فروش می رساند و اگر مشتاق تهیه و خرید این ساز خوش صدا هستید، می توانید با خیالی آسوده اقدام نمایید.

دف سایلنت سولو پوستی پادوک

دف به عنوان یکی از سازهای کوبه ای تشکیل شده است از یک حلقه با چوب گردو که پوست نازکی از نوع طبیعی یا مصنوعی بر روی آن کشیده و با ضربات دست بر آن نواخته می شود و امروزه انواع دف در کشورمان تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود و یکی از نکات قابل بررسی در خرید دف، توجه به شکل ظاهری آن، در زمان خرید است. اگر جزء افرادی هستید که به صورت حرفه ای دف می نوازید، پس هر نوع تفاوتی برای شما دارای اهمیت است و برای آشنایی بیشتر شما علاقمندان قبل از خرید، اجزای این ساز پرطرفدار را مورد بررسی قرار می دهیم. کمانه یا بدنه اصلی دف از جنس چوب و معمولاً دایره ای شکل است و بهترین جنس بدنه دف، چوب تاک است اما مانند سینی چوبی از چوب سایر درختان مثل بید، نارنج، چنار، و در بعضی موارد از گردو هم استفاده می کنند و بدنه دف نباید کج و یا دارای انحنای زیاد باشد.دف پوستی پادوک را از مشاوران ما بخواهید.

دف حبیبی خورشیدی

در حال حاضر افراد زیادی در کشور هستند  که علاقه زیادی به انواع سازها دارند یکی از انواع سازهایی که از محبوبیت بسیاری برخوردار است دف حبیبی خورشیدی می باشد که افراد زیادی برای خرید ایننوع

دف خورشیدی مانند یک خورشید هستند.

دف سایلنت سولو پوستی پادوک

چرا که شکل ظاهری آنان دقیقا مانند خورشید می باشد شکل دایره ای شکل دارند و رنگ آنها قهوه ای مایل به زرد است که در حاشیه های خود این رنگ قهوه ای تیره تر شده و در مرکز آن به رنگ زرد تبدیل می‌ شود یکی از مشخصات دفها این است که در ولی اول به چشم می کند البته لازم به ذکر است که به دلیل تنوع زیادی که در خود دارد این نوع رنگها می تواند کمی تغییر کرده و پررنگ تر یا کمرنگ تر شود که این مورد بستگی به سلیقه شما دارد که کدام یک از انواع این نوع دفها را انتخاب کنید.

حتما سعی کنید در هنگام تهیه و خرید دفهای خورشیدی از تولیدکنندگانی که در این عرصه  جز فعالان می باشند و افراد زیادی این محصول را  خریداری کرده و از خود رضایت داشته اند این محصول را خریداری کنید چرا که آن نوع دف می توانند در طولانی مدت برای شما کار کرده و رضایت خاطر شما را به همراه داشته باشد‌‌.

دف سایلنت سولو

دف از اصلی ترین ساز کوبه‌ای در موسیقی محلی ایرانی است که صدایی بسیار جذاب و اثرگذار دارد. پخش عمده دف سایلنت، امروزه از طریق مراکز معتبر اینترنتی در حجم بسیار بالایی صورت می پذیرد و طرفداران زیادی به دنبال تهیه این نوع از دف برای استفاده خود هستند. از آنجائیکه ساز دف طنین صدای بسیار بالایی نسبت به سازهای دیگر دارد و در هر موقعیت مکانی نمی توان از آن استفاده نمود، بنا بر این تولیدکنندگان بر آن شدند که در ساخت این ساز کوبه ای و به کارگیری نوع پوست در آنها، به گونه ای عمل نمایند که در حین کار با آن صدای کمتری ایجاد نماید تا به راحتی بتوان در هر شرایط و موقعیت مکانی از آن استفاده نمود‌ .

دف سایلنت سولو پوستی پادوک

در ساخت این سری از دف ها، به جای پوست از نوعی الیاف استفاده شده است که صدای این مدل دف به مراتب کمتر از دف هایی است که در آن‌ها پوست به کار رفته است. از این روبرای تمرین نوازندگان، دف سایلنت سولو دفی فوق‌العاده است که ساعتها بدون اینکه مزاحمتی برای دیگران باشد می توان با آن تمرین نمود و دیگر مشکلی هم در خصوص نواختن دف برای آپارتمان نشینی نخواهد بود .

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا