آراد برندینگ

چند قانون شاد بودن که از آن بی خبرید

چند قانون شاد بودن که از آن بی خبرید

شادی به عنوان یک احساس با عمیق‌ترین لایه‌های وجودی و اجتماعی ما سر و کار دارد. بنابراین شادی چیزی است که هر قوم یا گروه یا ملتی براساس تجربه تاریخی و نظام فکری و جهان‌شناسی‌اش آن را به عنوان نوعی معنا در کلیت نظام معنای خود می‌آفریند.

خرما پیارم ارگانیک

خرما از جمله مواد غذایی ارزشمند و انرژی زا می باشد که تولید خرما پیارم ارگانیک در نقاط خاصی از جهان انجام می گیرد و این موهبت الهی نصیب کشور ما هم شده و در حال حاضر نوع برتر این محصول در کشور ما برداشت می گردد.

 

چند قانون شاد بودن که از آن بی خبرید

خرید اینترنتی خرما پیارم

خرید خرما از اینترنت نکات مثبتی دارد، اول هنگام خریداری یک محصول با دقت دنبال آن می گردیم، بعد می توانیم وقت بیشتری را صرف تحقیق آن محصول کنیم که خرید اینترنتی خرما پیارم بهترین گزینه است. خرمای پیارم یکی از محصولات اصلی شهرستان حاجی آباد استان هرمزگان است و این منطقه بشترین سطح زیر کشت خرمای پیارم را دارد.

چند قانون شاد بودن که از آن بی خبرید

خرما اهواز

یکی از روشهایی که با استفاده از آن می توان درخت خرما را در شهری مانند اهواز کاشت با استفاده از هسته خرما آن می باشد. برای این که درخت خرما اهواز را با هسته بکارید باید در ابتدا هسته ها را جدا کنید و خوب بشورید و داخل آب قرار دهید و باید آب آن را روزانه عوض کنید و در مرحله ی بعد هسته ها را در یک پارچه گذاشته تا خشک شوند و آن را در یک مکان گرم بگذارید هر زمان که مشاهده کردید ریشه ی سفیدی از هسته خارج شده است آن را در خاک قرار دهید و به آن به مقدار کافی آب بدهید تا به مرور زمان رشد کند و به شما محصولی به نام خرما بدهد.

چند قانون شاد بودن که از آن بی خبرید

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا