آراد برندینگ

زمان بهترین رفیق ثروتمندان می باشد

زمان بهترین رفیق ثروتمندان می باشد

اگر در هر عرصه کاری وارد شوید زمان بسیاری لازم است تا شما به اهدافتان برسید اما من به شما شغلی را معرفی می کنم که با زمان کم می توانید ثروت واقعی را لمس کنید.

ام دی اف خام تبریز

از آنجایی که وسایل چوبی طیف گسترده‌ ای از وسایل مختلف را شامل می ‌شوند و برای بسیاری از محیطها از جمله مسکونی و تجاری استفاده می شوند لذا ام دی اف خام تبریز با روکش ملامینه و ورق نئوپان که از تولیدات تبریز بوده و از جدیدترین و مستحکم ترین متریالهای چوبی محسوب می شود می تواند برای ساخت هر گونه وسیله، کمد و کابینتی مناسب و مقاوم باشد.

download (3)

ایزوگام پشم شیشه دلیجان

ایزوگام پشم شیشه دلیجان مرغوب و درجه یک توسط برندهای مختلفی در بازار پخش می شود. ایزوگام پشم شیشه توسط انواع برند مختلف تولید می شود که ما در اینجا به دو نوع از ایزوگامها اشاره می کنیم ایزوگامهای پلیمری و ایزوگامهای دمیده که هر کدام بسته به کاربردهایشان مورد استفاده قرار می گیرند.

New-Project-28-3

نقره ی باروقی

از جمله برندهای مشهور در سطح بازار که به صورت انحصاری و تخصصی اقدام به طراحی و تولید نقره ی باروقی و نقره  می کند، برند باروقی است که انواع ظروف پذیرایی که  شامل میوه خوری بزرگ و کوچک، شکلات خوی بزرگ و کوچک، شیرینی خوری و آجیل خوری و کشکولهای زیبا برای نوشیدنی و غیره را تولید و عرضه می کند.

download

 

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا