آراد برندینگ

برای رسیدن به رویای خود راه پول را دنبال کنید

برای رسیدن به رویای خود راه پول را دنبال کنید

بسیاری از افراد همواره در مسیر خود ثابت می‌ مانند و به جای آنکه ایده‌ هایشان را با تغییرات راه وفق بدهند، سعی می‌کنند از هر گونه تغییری اجتناب کنند در حالی که نباید این گونه رفتار کنید.

جیوه قرمز پزشکی باستانی

فلز جیوه قرمز در بین کشور های دنیا خریداران زیادی از جمله کشور هایی مانند اسپانیا و ایتالیا و یوگسلاوی و آمریکا و … دارد و جیوه قرمز پزشکی باستانی از پوسته زمین استخراج می شود؛ دلالان بازار داغی از فروش دروغین این ماده به راه انداختند.

C:\Users\AMIN\Desktop\3 (11).jpg

صندلی مطالعه

با توجه به ویژگی و تناسب در تولید یکپارچه صندلی مطالعه ایران، تاثیر مستقیمی در بهینه سازی و تناسب بیومکانیکی را در بدن افراد هنگام مطالعه شاهد هستیم. صندلی های تولید شده با هدف بهبود و ارتقای سلامت در کشور تولید می شوند و پس از تولید مورد ارزیابی و سنجش قرار می گیرند تا آنچه به دست مشتری خواهد رسید تمامی شرایط مرتبط با صندلی متناسب را دارا باشد.

C:\Users\AMIN\Desktop\4 (11).jpg

پتو مسافرتی حوله ای

خوشبختانه امروزه بسیاری از تولید کننده ها توانسته اند انواع پتو مسافرتی حوله ای را به مرحله مثبت و عرضه برسانند که در ادامه به انواع آن می پردازیم. یک سری از این محصولات از جنس پتو پشمی هستند که گرما ی خوبی را می توانند به بدن بدهند البته باید به این موضوع دقت داشته باشید که این پتو ها برای کودکان و افرادی که پوست حساسی را دارند مناسب نمی باشد و باید از کشیدن آن روی خودشان خود داری کنند.

C:\Users\AMIN\Desktop\8.jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا