آراد برندینگ

فنگ شویی شانس برای افزایش ثروت

فنگ شویی شانس برای افزایش ثروت

یک برنامه مدون لازم است تا در مدت کوتاهی بتوان به جایگاه مناسب مالی رسید و این برنامه مشکل همه مردم می باشد ولی ما برای رفاه جامعه بهترین را برای شما برنامه ریزی کرده ایم.

ایزوگام برفاب

یکی از شرکتهای فعال در زمینه ی تولید ایزوگام پشم شیشه،‌‌ برند برفاب است که تولیدات بسیاری را روانه بازار کرده است، از عمده تولیدات این شرکت تولید ایزوگام برفاب با ضخامت 5 میل است که در نوع خود بی نظیر می باشد. از دیگر ضخامتهای ایزوگام 2 و 3 میل می باشد که کارایی کمتری در حال حاضر داشته و بیشتر خانه ها و پشت بامها از ضخامت 5 میل استفاده می نمایند.

C:\Users\Salam\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\65-4.jpg

کارخانه تولید جار

از آنجایی که از لحاظ بهداشتی بسیاری از متخصصان همواره در مورد نگهداری و بسته بندی بعضی از مواد غذایی از جمله، مربا، عسل، رب گوجه فرنگی، ترشیجات و مانند آن به استفاده از ظروف شیشه ای سفارش می کنند، امروزه بسیاری از مردم نسبت به خرید این محصولات از کارخانه تولید جار در بسته بندیهای شیشه ای تمایل بیشتری دارند تا بتوانند سلامت مواد غذایی مورد استفاده خود را تا حد امکان افزایش دهند.

C:\Users\Salam\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\60024d2c68414-1.jpg

کود سیاه

این محصول فوق العاده حاوی عناصر مورد نیاز گل رز و گیاهان جهت رشد و بازدهی بیشتر می باشد و زمان مناسب جهت استفاده از کود سیاه هنگامی است که متوجه شوید محصول مزارع یا باغات و غیره با ضعف در ساقه، برگ و ریشه، تاخیر در گل دهی و رشد کند و نامطوب روبرو هستند.

C:\Users\Salam\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\gubre.jpg

 

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا