آراد برندینگ

اگر در مسیر درست باشید ثروتمند شدنتان قطعی است

اگر در مسیر درست باشید ثروتمند شدنتان قطعی است

عده ای تلاش جسمی و ذهنی فراوان می کنند اما به نتیجه ی دلخواه خود نمی رسند، این افراد در مسیر درستی قرار ندارند و شغل مناسبی برای خود انتخاب نکرده اند از این رو تلاشهایشان بی فایده می باشد.

ماکارونی ایتالیایی

اغلب ما برای تهیه ماکارونی در منزل از شیوه طبخ ماکارونی ایتالیایی ساده استفاده می کنیم.

ماکارونی غذای پرکالری بوده و با توجه به اینکه چگونه طبخ می شود و از چه نوع سسی برای مزه دار کردن آن استفاده شده است دارای کالری بیشتری هم خواهد شد و البته بر ارزشهای غذایی ماکارونی افزوده شده و آن را به یک وعده غذای تمام عیار و سرشار از ویتامینها و مواد معدنی تبدیل می کند.

C:\Users\ARAD\Desktop\ماراکادی.jpg

خرما پیارم خاصویی

قیمت خرما پیارم خاصویی ممتاز نسبت به سایر خمیر خرماها گرانتر است، چرا که از کیفیت بالاتری نیز برخوردار می باشد. خرما یک ماده قهوه ای جویدنی است که به صورت دسته ای بر روی درختان خرما رشد می کنند. این درختان بومی خاورمیانه هستند و منشا آنها در عراق است، اما در مناطق گرمسیری دیگر نیز یافت می شود.

C:\Users\ARAD\Desktop\صصص.jpg

انگور سفید

این نوع محصول به دلیل داشتن طرفداری که دارد بیشتر کشت می شود که بعد از برداشت داراری خوشه های بلند است که تراکم دارند، همانطور که از اسم انگور سفید پیداست از محصولات بی دانه می باشد این انگور برای مصرف به صورت تازه و کشمش بیدانه بسیار استفاده می شود و از این انگور می توان به عنوان برداشت شیره انگور یا آب انگور استفاده کرد البته با نیاز به انگور بی دانه می توانید بهترین شیره انگور را گرفته و استفاده نمایید.

C:\Users\ARAD\Desktop\نننننن.jpg

 

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا