آراد برندینگ

شغل اینترنتی برای دانشجویان با درآمد مناسب

شغل اینترنتی برای دانشجویان با درآمد مناسب

دانشجویان می توانند یک محصول برای خود انتخاب کنند و در آن زمینه فعالیت کنند، محصولاتی نظیر کشک رامک، پنیر پارامزان، پنیر روستایی برای استفاده این افراد بسیار مناسب هستند. بعد از انتخاب محصول می توانند از طریق وب سایت آن را به عموم مردم معرفی کنند.

کشک رامک

کشک محصولی از دوغ می باشد و به دلیل وجود پروتئین و کلسیم برای کودکان و افراد سالمند بسیار مفید است، کشک رامک به دلیل وجود محصولی با کیفیتف در بسته های لیوانی در بازار و فروشگاه ها مشاهده می شود، خواص کشک بسیار زیاد است و برای پوکی استخوان، کاهش وزن، عفونت های پوستی بسیار عالی می باشد.

C:\Users\ARAD\Desktop\کشک 03.jpg

قیمت پنیر روستایی

قطعا اکثر افرادی که به ‌طور روزانه از پنیر استفاده می‌ کنند برای بدست آوردن قیمت پنیر روستایی با مراجعه به سایتهای مختلف در تلاشند تا مناسب ‌ترین قیمت پنیر را با کیفیت بالا تهیه کنند اگر بخواهیم از لحاظ طب سنتی پنیر گوسفندی را مورد بررسی قرار دهیم باید بدانید که طبع این پنیر مانند باقی پنیرها سرد و تر است.

C:\Users\ARAD\Desktop\پنیر 03.jpg

قیمت پنیر پارمزان کیلویی

قیمت پنیر پارمزان کیلویی بسیار مناسب می باشد.شیر موجود در پنیر پارمزان دارای 5 درصد لاکتوز بوده ولی در حین درست کردن، این لاکتوز از پنیر خارج شده و وارد آب پنیر می شود برای همین است که می گویند این پنیر بدون لاکتوز است و شایان به ذکر است که بسیار مناسب برای افرادی است که نمی توانند لاکتوز را در بدن خود هضم کنند.

C:\Users\ARAD\Desktop\پارا تر.jpg

 

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا