آراد برندینگ

فقط با ایده ما و تلاش خودتان می توانید ثروتمند شوید

فقط با ایده ما و تلاش خودتان می توانید ثروتمند شوید

ثروتمند کردن شما برای ما کار بسیار راحتی می باشد، تنها کافیست خود را به ما بسپارید و از برنامه های ما پیروی کنید، خواهید دید ما شما را به قله های موفقیت و ثروت سوق می دهیم بدون آنکه سختی ببینید.

خیارشور پامچال

بسیار جالب است بدانید خیار جزء صیفی جات است و از خیارهای خاص (بستگی به اندازه اش) محصولی تحت عنوان خیارشور پامچال زینال خوش طعم درست کرد این محصول یعنی خیارشور پامچال یکی از فراورده های صیفی جات می باشد و بسیار خوش طعم بوده و در بسیاری از مواد غذایی مانند فلافل ، الویه و در کنار بسیاری از وعده های غذایی می توان از این محصول مصرف نمود که طعم غذا را به سمت خوش طعم و لذیذ بودن تغییر می دهد. این محصول یعنی خیارشور پامچال زینال خوش طعم بسیار خواص گوناگون دارد مثلا دارای کالری اندک است و ما در معده باکتری هایی داریم که این ماده غذایی برای باکتریهای مفید داخل معده بسیار مفید بوده و به عنوان یک دارو هم می توان در نظر داشت.

فقط با ایده ما و تلاش خودتان می توانید ثروتمند شوید

نحوه فروش خیارشور

این محصول بسیار خوشمزه می باشد و شما می توانید در اندازه دلخواه اقدام به خرید آن نمایید. خیار شور همان خیار های نرسیده می باشد که نحوه فروش خیارشور بسیار مهم است، کشاورزانی که در امر پرورش صیفی جات فعالیت می نمایند، این خیار ها را قبل از اینکه بیشتر رشد کنند، برداشت می کنند و در اختیار شرکت های تولید کننده خیارشور قرار می دهند. قیمت های خرید و فروش این محصول به اندازه و برند تولیدی خیارشور برمی گردد.اگر از هر کسی بپرسید که به چه چیزی به عنوان مخلفات غذایی علاقه دارد بدون شک خیار شور خانگی و ترشی کلم را مثال می زند که به دلیل دستور تهیه ی بی نظیر آن است که اینقدر معروف شده است.

فقط با ایده ما و تلاش خودتان می توانید ثروتمند شوید

صادرات خیار

عمده ترین محصول تولیدی گلخانه های ایران خیار گلخانه ای است که بازار خوبی هم برای این کار یعنی صادرات خیار دارد. ایران سالانه با تولید بیش از دو میلیون تن خیار در رتبه سوم تولید جهانی این محصول قرار دارد که تولید بهاره این محصول در جیرفت و کهنوج، پلدختر، دره شهر، نهاوند، سر پل ذهاب، استان گلستان و تولیدات گلخانه ای است و در فصل تابستان نیز در اکثر مناطق کشور تولید می گردد. همچنین عمده تولید پاییزه خیار در شهرستان های دزفول، چراغ آباد (استان فارس)، ورامین و تولیدات گلخانه ای صورت می گیرد. در فصل زمستان نیز این محصول در جیرفت و کهنوج، دزفول، بندرعباس و تولیدات گلخانه ای برداشت می شود.اگر از هر کسی بپرسید که به چه چیزی به عنوان مخلفات غذایی علاقه دارد بدون شک خیار شور خانگی و ترشی کلم را مثال می زند که به دلیل دستور تهیه ی بی نظیر آن است که اینقدر معروف شده است.

فقط با ایده ما و تلاش خودتان می توانید ثروتمند شوید

 

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا