آراد برندینگ

کسب و کار جدید زود بازده و کم سرمایه

کسب و کار جدید زود بازده و کم سرمایه

هر آدمی دوست دارد کسب و کار موفقی راه‌اندازی کند تا پول دربیاورد یا پس‌اندازهایش را در جایی خرج کند تا بتواند پول بیشتری پس انداز کند. ولی آیا هیچ ایده‌ای خوب نیست؟ این‌طور به‌نظر می‌رسد که یا هیچ‌وقت ایده‌های‌تان به اندازه‌ی کافی خوب نیستند یا این‌که در کسب و کار تجربه ندارید ولی اراده‌ی محکمی دارید که یک کارآفرین شوید، مواد مختلفی در صنعت تولید است که می توان آنها را بفروش رسانید و یا کسب و کاری ایجاد نمود.

گرانول بازیافتی

در واقع گرانول یکی از شکلهای پرکاربرد پلیمر است که ظاهری دانه دانه دارد و به عنوان متریال در ساخت ابزارهای پلاستیکی کاربرد دارد، گرانول بازیافتی نیز همانند، گرانول نو شکل دانه ای داشته اما از مواد پلاستیکی کارکرده و ضایعات آنها به دست می آید.

کسب و کار جدید زود بازده و کم سرمایه

گرانول پلی اتیلن تزریقی

تولید گرانول پلی اتیلن تزریقی سنگین در کیفیت بالا به طور خالص در دستور کار قرار گرفته است و خوشبختانه به تولید بالا بودن ظرفیت تولید جای نگرانی وجود ندارد، استفاده از این محصولات در صنعت تولید بسیار پر گاربرد است.

کسب و کار جدید زود بازده و کم سرمایه

گرانول پی وی سی نرم

افرادی که در صنعت پلاستیک و پلیمر فعالیت دارند نام گرانول پی وی سی نرم را زیاد شنیده اند گرانول یک ماده اولیه برای تولید محصولات پلاستیکی همچون بطری پت است که به صورت پی وی سی نرم نیز عرضه می شود.

کسب و کار جدید زود بازده و کم سرمایه

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا