آراد برندینگ

کسب وکار کم حاشیه و پرسود در آلوورا

کسب وکار کم حاشیه و پرسود در آلوورا

در این کسب و کار شما میتوانید از ژل و کرم و نوشیدنی آن استفاده کرد و باید بدانید میتوان در یکی دو سال با سود خوب آن کشت آن را انجام دهیم و با حاشیه سود بیشتر ادامه دهیم.

چند نمونه از محصولات آلوورا را مشاهده میکنیم.

پودر ژل آلوورا

رونق صادرات پودر ژل آلوورا در سرتاسر دنیا، به دلیل خواص و استفاده زیاد آن در تولید محصولات مختلف غذایی، دارویی و بهداشتی می باشد، که می توان موارد زیر را نام برد:

تولید نوشیدنی های سالم، بستنی، شیرینی، ژله، دسر ها، صنایع لبنی، پمادهای سوختگی، داروهای تقویت جنسی، کرم های آرایشی، ضد آفتاب، مرطوب کننده ها، ژل و ماسک مو، شامپو ها، صابون ها و …. را نام برد.

ناگفته نماند نحوه استفاده صحیح از آن هم برای سلامتی بسیار مناسب است.

سایت کاسیر انواع پودر آلوئه ورا X1500, X1000, X200, X100 تولید شده با استانداردهای روز جهانی را برای صادرات تأمین می نماید.

کسب وکار کم حاشیه و پرسود در آلوورا

پودر ژل رویال

احتمالا می دانید که یکی از مفید ترین و البته مغذی ترین محصولاتی که می توان از زنبور عسل استحصال نمود پودر ژل رویال تازه اصل می باشد.

که به عنوان غذای ملکه استفاده می شود اما با این حال نوع تقلبی این ماده نیز در سالهای اخیر توسط بعضی از سودجویان تولید شده و به بازار مصرف راه پبدا نموده است.

البته راه تشخیص ژل رویال اصل از نمونه تقلبی چندان کار دشواری نیبست و به راحتی این امر امکان پذیر خواهد بود پس بنابراین تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

تا به بررسی ژل رویال تقلبی و اصلی بپردازیم.

اما بسیاری از افراد به دنبال راهی کم خطرتر و البته با عوارض و هزینه پایین تری هستند تا بتوانند با این بیماری به مبارزه بپردازند تعجب خواهید نمود.

اگر بگوییم ژل رویال و عسل کوهی با خواص اعجاب آور خود کلید حل این معما خواهد بود در واقع این ماده با داشتن اسیدهای چرب غیر اشباع از جمله دکنوئیک اسید مانع از رشد و ترسح هورمون استروزن به عنوان عامل اصلی پیشرفت این بیماری پرداخته و با ضد فعال کردن آنها موجب توقف رشد سلولهای سرطانی می شود به عبارت دیگر ژل رویال با از بین بردن هر گونه التهاب در سلولها موجب افزایش مقاومت و نظم ترشح هورمونی شما در ساختار بدنی تان خواهد شد.

کسب وکار کم حاشیه و پرسود در آلوورا

پودر آلوئه ورا بسته بندی

برای این که بتوانید به راحتی چاق شوید پیشنهاد می کنیم که حتما از پودر آلوئه ورا بسته بندی حجم دهنده سفید استفاده کنید.

پودر آلوئه ورا از گیاهان به وجود می آید و خوردن آن به دلیل تلخی سخت است و به دلیل طعم و تلخی که در آن وجود دارد نمی توان به راحتی آن را مصرف کرد اما گیاهش را می توان به راحتی برای پوست آلوئه ورا به کار برد که بسیار عالی می باشد و می تواند روی آکنه ها و لکهای شما بسیار تاثیر گذار باشد و آنها را تا حدودی محو کند.

اما برای راحتی و برای استفاده های بیشتر از این گیاه،اقدام به وجود آوردن پودر آن کرده اند و آن را علاوه بر گیاه و ژل به صورت پودر هم وارد مراکز فروش مربوطه کرده اند تا همه افراد بتوانند از خواص درمانی و تمام خاوصی که این گیاه دارد به راحتی استفاده کنند.

کسب وکار کم حاشیه و پرسود در آلوورا

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا