آراد برندینگ

راز میلیونر شدن با ویلچر و تیغ جراحی کشف شد

راز میلیونر شدن با ویلچر و تیغ جراحی کشف شد

شما باید بتوانید مهم ترین و تاثیرگذار ترین محصول را جهت ثروتمندشدن شناسایی کنید و کارهای روزانه خودتان را طبق آن انجام دهید. ما به شما شروع کسب و کار در حوزه ی ویلچر و تیغ جراحی را پیشنهاد می دهیم.

ویلچر آلمانی

دستگاه ویلچر برقی تاشو گاما 45 تا وزن 110 کیلو را تحمل می کند و خود وزن دستگاه 39 کیلوگرم می باشد و زمان شارژدهی دستگاه در حین استفاده تا 100 دقیقه می باشد و زمان شارژ شدن کامل باطری 6 ساعت می باشد و 2 موتور 600 واتی می باشد، توان پیمایش شیب 10 درصدی را دارد و از چرم مرغوب به کار رفته می باشد و قابلیت دیگر آن درجا دور زدن می باشد.

با این ویژگی ها قیمت ویلچر آلمانی در این مجموعه به نسبت بازار خیلی مناسب تر است و می توانید حتی به صورت غیر حضوری هم این دستگاه را خریداری نمایید. کل اندازه ویلچر برقی تاشو گاما 45 : 1 متر و 20 سانت می باشد و از زمین تا صندلی در ارتفاع95 سانتی متر است.

راز میلیونر شدن با ویلچر و تیغ جراحی کشف شد

ویلچر برقی مبله

یکی از انواع ویلچر ها، ویلچر برقی مبله می باشد که در این سایت با قیمت مناسبی عرضه می گردد. این ویلچر برقی مبله، یکی از راحت ترین انواع آن می باشد و همان طور که از نامش پیداست دارای نشیمن بسیار راحتی است، چیزی شبیه به مبل! از ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد: – صندلی قابل تنظیم – چرخ های ایمن و روان – دارای کمربند و ضد ضربه استفاده از این ویلچر برای افراد سالمند به این جهت مناسب می باشد که می توانند در هنگام خستگی، حالت صندلی را تغییر دهند که راحت تر بنشینند. چرخ های روان آن باعث شده تا از موانع، به راحتی و بدون دردسر عبور کنند و همچنین داشتن کمربند و ضد ضربه می تواند آن ها را در مقابل خطرات ایمن نگه دارد.

راز میلیونر شدن با ویلچر و تیغ جراحی کشف شد

قیمت تیغ جراحی آلمانی

در هنگام خرید عمده تیغ باید به نکاتی از جمله سایز و نوع کاربرد آن توجه ویژه ای داشت و از آنجایی که این تیغه ها برای استفاده بر روی یک دسته قرار می گیرند، بنابراین باید دسته آن را نیز خریداری کرد و در مورد مهم ترین ویژگی آن می توان گفت قیمت تیغ جراحی آلمانی بسیار مقرون بصرفه است.

معمولا باید در جاگذاری این تیغها بر روی دسته نهایت دقت را داشت، زیرا این تیغها بسیار برنده و تیز هستند و در هنگام جاگذاری مراقب باشید که به اطرافیان و بیماران آسیبی وارد نشود دسته تیغ جراحی یکبار مصرف دارای ویژگیهایی می باشد.

راز میلیونر شدن با ویلچر و تیغ جراحی کشف شد

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا