آراد برندینگ

شروع کسب و کاری عالی برای همه رده های سنی

شروع کسب و کاری عالی برای همه رده های سنی

برای آغاز و شروع یک کسب و کار خوب، ایده ای که ما به شما ارائه می دهیم برای تمامی سنین مناسب است و آن نیز این است که می توانید یک حوزه پر رونق از جمله تجهیزات پزشکی مانند سرنگ بوتاکس، تشک طبی تاشو و پارچه یک بار مصرف را برای فعالیت خود انتخاب کنید.

سرنگ بوتاکس

سرنگ بوتاکس دارای یک درپوش پلاستیکی بوده که زمانی که سرنگ را بداخل آن کشیده شد و برای ضدعفونی کردن محل تزریق علاوه بر پد الکلی باید از سر سوزن محافظت نمود تا عفونی نشده و هنگام تزریق به بدن بیمار آلودگی وارد نکند. این سوزن از استیل درجه یک ضد زنگ تولید شده است که اگر در محافظت از آن را بخرج دهید می توانید تا 20 بار از آن استفاده کنید.

C:\Users\AMIN\Desktop\1 (17).jpg

تشک طبی تاشو

تشک طبی تاشو مقدار نرمی و سفتی استانداردی دارد و استفاده از تشک طبی تاشو و تشک طبی پاکتی به فرد کمک می کند تا در هنگام خوابیدن احساس آرامش خوبی داشته باشد تشکهای طبی دارای انواع مختلفی می باشند مدل و نوع تولید آن دلیل متنوع شدن آن می باشد و تشکهای طبی را می توان به 5 دسته مختلف تقسیم نمود.

C:\Users\AMIN\Desktop\logo (3).jpg

خرید پارچه یکبار مصرف

از پر مصرف ترین محصولات تولیدی در میان لوازم یکبار مصرف بهداشتی، خرید پارچه یکبار مصرف از اهمیت زیادی برخوردار است. این لباس ها در انواع یک بار مصرف یا چند بار مصرف موجود هستند و بسته به نوع مصرف و شرایط بستری بیماران عزیز، مصارف متنوعی دارند. فضای بیمارستانی شرایط خاص و منحصر به فردی دارد.

C:\Users\AMIN\Desktop\1 (14).jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا