آراد برندینگ

ذهنمان را برای رسیدن به موفقیت پرورش دهیم

ذهنمان را برای رسیدن به موفقیت پرورش دهیم

ذهنیت‌ ما از طرز فکر و باور‌هایمان ناشی می‌شود. وقتی ما به این نتیجه برسیم که می‌توانیم برخی از نگرش‌های منفی را که عامل توقف ما هستند کنار بگذاریم، آنگاه می‌توانیم بگوییم ذهنیت مان را رشد دادیم. برای پرورش ذهنیت مان روش‌های مختلفی داریم که یکی از بهترین روش ها فعالیت در حوزه کسب و کار تولید انواع رادیاتور است که می توانیم به موفقیت برسیم و به شما پیشنهاد می کنیم که با انتخاب محصولات رادیاتور زیر موفقیت برسید.

دولومیت خام

آهک دولومیت خام یک نوع ماده ی اساسی و فراوان در محیط طبیعی می باشد و زمانی که سنگهای آهکی در معرض تغییرات شیمیایی قرار بگیرند ساخته می شوند.

معمولا دولومیتها در منطقه های کم عمق با میزان بالای آهک که پوسته های کلسیم به صورت انباشته شده به همراه باقی مانده های مرجانی وجود دارند، تشکیل می گردند و کانیهای دولومیتی ساختاری شبیه به کریستالهای مثلثی شکل دارند و ساختمان آهکهای دولومیتی معمولا دوکربناته می باشد.

لازم به ذکر است هر چه مقدار منیزیوم موجود در ترکیب و ساختار آهکهای حاوی دولومیت افزایش یابد رنگ آنها به صورتی نزدیک تر می شود. بنابراین به این روش می توانید به راحتی مقدار منیزیوم موجود در دولومیتها و آهکهای دولومیتی را تشخیص دهید.

از فرآورده های دولومیتی می توانیم به کلوخه های دولومیتی اشاره نماییم که معمولا به نامهای سنگ دولومیت معروف می باشند و دارای رنگهای خاکستری کمی متمایل به رنگ کرم قابل مشاهده هستند.

C:\Users\RADNET\Downloads\aa\logo-(1).jpg

دولومیت سپاهان

از جمله موارد مهم در تولید انواع کاشی نوع لعاب و مقاومت آن می باشد که از دولومیت سپاهان نیز در صنعت کاشی استفاده می کنند که در صنعت ساختمان نقش از نقش مهمی برخوردارند.

این سنگ کربناتی به چند دسته سنگ آهک: که کمترین میزان دولومیت در آن وجود دارد، سنگ آهک دولومیتی: دولومیت موجود در این سنگ حدود 10 تا 50 درصد می باشد، سنگ کلسیتی: میزان دولومیت در این سنگ 50 تا 90 درصد می باشد و در آخر خالص ترین نوع که دولومیت نام دارد، یکی از بزرگترین معادن این سنگ در همدان وجود دارد.

در میان بسیاری از سنگها این نوع سنگ به خاطر نوع کاربریهای و اثر گذاری آن در صنایع مختلف از ارزش بالایی برخوردار است که 20 درصد از پوسته زمین را در بر گرفته است و از جمله سنگهای دگرگونی به حساب می آید و از فرآوری این سنگ در تولید شیشه استفاده می کنند و جایگزین مناسبی به جای کلسیت برای ذوب آهن می باشد و همچنین در آن کمی رادیواکتیو وجود دارد که در پرتوهای کیهانی از آن به عنوان عایق استفاده می کنند.

C:\Users\RADNET\Downloads\aa\logo-(1).jpg

دولومیت سیاه

لازم به ذکر است استخراج کانیهای دولومیت سیاه در بسیاری از نقاط جهان، بسیار سخت و دشوار می باشد و باید با روشهای سخت زیرزمینی انجام شود اما استخراج سنگهای دولومیت درکشور ما ایران خیلی آسان می باشد.

به روش کاملا رو باز انجام می گیرد و برخی از سنگهای دولومیتی به دلیل زیبایی که دارند در صنایع تولید انواع جواهرات و زیورآلات استفاده می شود و در صنعت ساخت لاک و رنگ بسیار پرکاربرد می باشد همچنین از آن انواع مختلف بتنها را می سازند.

تقریبا ۶۰ میلیون تن مرکز اصلی ذخیره ی دولومیت در داخل کشور ما وجود دارد که از میان آنها فقط ۵۰ درصد در داخل استانها قرار گرفته است و یکی از استانهای معروف ایران که دارای مقادیر فراوانی دولومیت است استان همدان می باشد.

در واقع همدان به عنوان بزرگترین مرکز ذخیره ی دولومیت در کشور ما می باشد و با کیفیت ترین دولومیتها را تولید می نماید همچنین طبق مطالعاتی که درسالهای اخیر انجام شده است استان خراسان شمالی با تولید سالانه ی ۳۰ هزار تن در حال فعالیت می باشد.

C:\Users\RADNET\Downloads\aa\logo-(1).jpg

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا